Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løber væk
  • #2   27. aug 2011 det er ikke alle hunde der kan lære at blive inden for et bestemt område.

jeg har en hund der elsker fugle og biler - Så steder hvor hun kan komme til de to ting ( med mindre det er indhegnet eller der er meget langt til vejen ) kommer hun ikke løs.

Det hæmmer som sådan ikke vores gåture overhoved, Zoe er jo vandt til det . og det er jeg også smiley

Men ja - Snor på !

• #3   27. aug 2011 Giv en lang snor på, og binde hunden fast. Du kunne også bare indhegne, synes ikke problemet er så stort, der er jo masser af løsninger.

• #4   27. aug 2011 vant ? til det ....

giv mig en staveplade - og lidt mere end 3 timers søvn *G*

• #5   27. aug 2011 Snor på eller hegn om grunden..

• #6   27. aug 2011 Okay, så man han i snor,men bliver trangen til at løbe væk ikke endnu større. og han kan jo ikke være i snor hele sit liv

• #7   27. aug 2011 der er massere af velfungerende hunde der kun kommer løs i indhegninger og lign. smiley så jo - det kan han godt smiley

• #9   27. aug 2011 Enig med Majbritt.

• #10   27. aug 2011 Enig med Maj-Britt her, en lang snor, hegn, masser af træning, eller evt en stor hundegård?

• #11   27. aug 2011 Min hund er også sådan en, der syntes det var HELT vildt sjovt at løbe væk, og hver gang hun gjorde det, blev hun bekræftet i det, for hun oplevede jo en masse sjov på egen hånd. Jeg endte også med at sige, jamen så må hun have snor på altid. Nu et halvt år efter, kan hun faktisk være uden snor, hun holder sig på grunden, (hvis hun kender den, fx min mors have) . -hun er nu lidt over 1,5 år. Så jeg vil også foreslå snor på hele tiden. Det kan jo være, din også lærer det lige så stille smiley

• #12   27. aug 2011 Du kan da også sælge hunden eller aflive.... hvis du ikke synes det er værd at enten træne den, hegne ind eller sætte hunden i en snor.
    Bare et par ekstra muligheder..*S*

• #13   27. aug 2011 Okay, vil en mulighed også være at kastere ham??

• #15   27. aug 2011 tror valg muligheden er at han må komme i snor

• #16   27. aug 2011 God ide smiley

Start evt til hundetræning - det kan være de kan hjælpe dig i den rigtige retning.

men forvent ikke at hunden bliver ved dig 24/7 og er helt sikker... Det er ikke mange hunde der kan det smiley

• #17   27. aug 2011 Tag hunden i snor..... og så går du runde i " kanten " af din grund med hunden...... hver gang hunden overtræder " kanten "... giver du et LILLE ryk i snoren og siger ..NEJ....
    Det gør du HVER dag MANGE gange.....måske 50 gange rundt.....så er der en stor chance for , at hunden ikke overskrider grænsen , når den er løs.
    Der er selvfølgelig ikke nogen garanti .. men af egen erfaring , med flere hunde... så virker det rigtig godt..... :o)

• #18   27. aug 2011 for grunden er ret stor, og bor her ikke alene, bor til leje på en gård så grunden er ikke min

• #19   27. aug 2011 Camuilla...Hvis din hund oplevede noget sammen med dig hver dag, så ville den slet ikke have brug for at stikke af..
    Ja selvfølgelig kan du da bare give den snor på....Men det er så kun efter du har brugt tid på at gå med den og træne den flere gange hver dag...Ellers synes jeg det er lige så synd som at putte en hund i bur, som ikke kan være alene hjemme.

• #20   27. aug 2011 Rikke - jeg må lige smide en bemærkning ind: Hvor fedt at du tænker over, om din hund er til gene for de andre, selvom det er i indhegnet hundeskov. Det burde vi alle tænke lidt over en gang i mellem smiley Tak for det

• vovsen
    vovsen Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #21   27. aug 2011 Jeg har også en lille flab der elskede at løbe væk, han kunne komme ud de mest utrolig steder.
    Jeg var så bange for at miste ham, så jeg fik ham neutraliseret, efter et par måneder forsvant hans unode.
    og han er ikke blevet fed eller dovne, han er stadig den samme, bare uden hans trang til at stikke af:o)

• #22   27. aug 2011 Jeg vil også sige - unoderne sidder ikke i kuglerne. Der er noget man har misforstået.

• vovsen
    vovsen Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #23   27. aug 2011 måske ikke, men det hjalp altså på min:0)

• #25   28. aug 2011 Nu er pengene ikke til at hyre en træner. men er begyndt at gå ture med ham, og aktivere ham mere

Kommentér på:
løber væk

Annonce