{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

en rigtig uhyggelig nat {{forumTopicSubject}}

i går havde vi besøg af politiet, hvilket er store sager herude men en selvf at det var i går da han kun arb tirsdag og torsdag vores kære betjent.

men årsagen til besøget var af knap så hyggelig karakter. Der har i det sidste stk tid været set (ingen fordomme her det er fakts jeg skriver om lige nu) en polsk bil med en til to mænd i køre rundt i området. De parkere tæt på ejendomme midt om natten og går rundt og tager i husdøre og bildøre og det er fandme da creepy!!!

Vi har opdaget at vores chevy som står udenfor, dens bagdør har været forsøgt åbnet vha håndtaget - selvom den er låst kan den liiiige åbens 1,5 cm og så ik mere..

Klart nok når vi høre dette og har opdaget dette, så er vi på dupperne...

Men så i nat (gyyyyys) vågnede jeg ved at alle naboernes hunde skiftevis gik heeeeelt amok med at gø!

Kort efgter begyndte vores begge to at stå henne ved hoveddøren og knurre dybt og gø - og jeg stod op uden at tænde lyset og kigger ud af vinduet og DER!! så jeg en skygge bevæge sig.. jeg blev MONSTER bange.. skyndte mig ind og flå min mand ud af sengen og hoppe i tøjet..

Hver vores hund i snor og hver vores lommelygte og udstyret med henholdsvis baseball bat og støvsugerrør - bevægede vi oz ud i mørket..

jeg råbte flere gange : go away or we will release the dogs!!

anede jo ik om de forstod dansk jo...

men suma sumarum... jeg har ik sovet en skid i nat og ligner mildest talt noget der er løgn.. Men godt man har sine hunde smiley sine beskyttere - sine loyale venner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en rigtig uhyggelig nat
Kommentér på:
en rigtig uhyggelig nat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce