Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Jacob O- Beaglen!!
hejsa!
Du spørger lidt ind til mine erfaringer ombeaglen. Jeg har jo ikke haft hende så længe, men hun er da blevet un...
Generel diskussion |
Oprettet:
13. dec 2004
Visninger:
548
|
Tricks....
Hej allesammen!
Jeg har af en adfærdsbehandler fået at vide at jeg, for at få bedre kontakt med min hund skal træne ...
Generel diskussion |
Oprettet:
17. jan 2005
Visninger:
397
|
NOGEN DER VED?
Hvor man kan finde sådan en lækker lille engelsk bulldog (mit hjerte er bare smeltet og den dejlige hund har rullet sig...
Generel diskussion |
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
355
|
hjælppp til renlighed!...
hej med jer allesammen,vores hund tyson er begyndt på noget rigtig dumt noget,vi er begyndt og tage ham uden for når ha...
Generel diskussion |
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
261
|
Hjælp søges
God eftermiddag til alle!
Vores hund Tyson er vores første hund, og nu ved jeg at folk herinde er super gode til at hj...
Generel diskussion |
Oprettet:
7. mar 2005
Visninger:
208
|
Hejsa, vil lige dele min dag igår
Min hund og jeg var ude at gå, på vejen overfor passere vi en anden en hund og dens ejer, den rykker sin ejer efter sig...
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
430
|
Min hund og jeg var ude at gå, på vejen overfor passere vi en anden en hund og dens ejer, den rykker sin ejer efter sig...
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
362
|
|
|
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
305
|
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
284
|
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
253
|
Generel diskussion |
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
329
|
At bede sin hund om meget.
Jeg kan ikke sætter de sidste nye billeder ind fra igår lige pt., men jeg kan fortælle om dem for det var en noget spec...
Generel diskussion |
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
917
|
Oprettet:
2. apr 2005
Visninger:
233
|
|
|
|
Oprettet:
8. apr 2005
Visninger:
165
|
|
hunde er bedre
Hvordan hunde er bedre end mænd.
alle mændene.. Ikke tag det personligt! :) veeel? *Gg*
1. Hunde har ingen problem...
Generel diskussion |
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
356
|
Lajka Earl Antonius
ja undskyld til alle dem vi dystede med men vi har desværre været nødt til at slette lajka...
her er historien...
Wen...
Generel diskussion |
Oprettet:
16. apr 2005
Visninger:
315
|
Renlighed...
Sad og surfede på nettet lige nu, og faldt over dette indlæg. Det er simpelthen for ignorant til at gå i glemsel endnu!...
Generel diskussion |
Oprettet:
20. apr 2005
Visninger:
745
|
muskelhunde - dårlig oplevelse..
Hejsa
Jeg er virkelig ved at blive træt af at man næsten ikke tør gå nogle steder med sin hund uden at frygte at den b...
Generel diskussion |
Oprettet:
20. apr 2005
Visninger:
1.056
|
Up date...
af denne tråd: (link fjernet)
Morten er lige blevet ringet op af politiet her i Randers, om at han bliver sigtet eft...
Generel diskussion |
Oprettet:
9. maj 2005
Visninger:
343
|
Prazsky Krysarik fra tjekkiet
MIn overbo blev så betaget af Bella, at hun nu også skal have en lille hund. En Prazsky Krysarik (rottehund).
Hun ko...
Generel diskussion |
Oprettet:
11. maj 2005
Visninger:
806
|