Indlæser...
Sortering
Jacob O- Beaglen!! hejsa! Du spørger lidt ind til mine erfaringer ombeaglen. Jeg har jo ikke haft hende så længe, men hun er da blevet un...
Generel diskussion
Oprettet:
13. dec 2004
Visninger:
548
Tricks.... Hej allesammen! Jeg har af en adfærdsbehandler fået at vide at jeg, for at få bedre kontakt med min hund skal træne ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jan 2005
Visninger:
397
NOGEN DER VED? Hvor man kan finde sådan en lækker lille engelsk bulldog (mit hjerte er bare smeltet og den dejlige hund har rullet sig...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
355
hjælppp til renlighed!... hej med jer allesammen,vores hund tyson er begyndt på noget rigtig dumt noget,vi er begyndt og tage ham uden for når ha...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
261
Hjælp søges God eftermiddag til alle! Vores hund Tyson er vores første hund, og nu ved jeg at folk herinde er super gode til at hj...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2005
Visninger:
208
Hejsa, vil lige dele min dag igår Min hund og jeg var ude at gå, på vejen overfor passere vi en anden en hund og dens ejer, den rykker sin ejer efter sig...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
430
Hejsa, vil lige dele min dag igår Min hund og jeg var ude at gå, på vejen overfor passere vi en anden en hund og dens ejer, den rykker sin ejer efter sig...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
362
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
305
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
284
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
253
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
329
At bede sin hund om meget. Jeg kan ikke sætter de sidste nye billeder ind fra igår lige pt., men jeg kan fortælle om dem for det var en noget spec...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2005
Visninger:
917
Gå ture? Hvor mange gange går i med jeres hund om dagen? erller bliver den bare lukket ud io haven? Min Molly går ca. 5 ture...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2005
Visninger:
233
Wee Hjemme igen .. :D Har været væk i 5 dage, til Tjekkiet, feeed tur. Lækkert natteliv der er :p .. Men gud hvor min l...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr 2005
Visninger:
165
hunde er bedre Hvordan hunde er bedre end mænd. alle mændene.. Ikke tag det personligt! :) veeel? *Gg* 1. Hunde har ingen problem...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
356
Lajka Earl Antonius ja undskyld til alle dem vi dystede med men vi har desværre været nødt til at slette lajka... her er historien... Wen...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr 2005
Visninger:
315
Renlighed... Sad og surfede på nettet lige nu, og faldt over dette indlæg. Det er simpelthen for ignorant til at gå i glemsel endnu!...
Generel diskussion
Oprettet:
20. apr 2005
Visninger:
745
muskelhunde - dårlig oplevelse.. Hejsa Jeg er virkelig ved at blive træt af at man næsten ikke tør gå nogle steder med sin hund uden at frygte at den b...
Generel diskussion
Oprettet:
20. apr 2005
Visninger:
1.056
Up date... af denne tråd: (link fjernet) Morten er lige blevet ringet op af politiet her i Randers, om at han bliver sigtet eft...
Generel diskussion
Oprettet:
9. maj 2005
Visninger:
343
Prazsky Krysarik fra tjekkiet MIn overbo blev så betaget af Bella, at hun nu også skal have en lille hund. En Prazsky Krysarik (rottehund). Hun ko...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2005
Visninger:
806

Annonce