{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Dumme Turister!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Arbejder i Givskud Zoo når jeg ikke er i skole. Her i weekenden var jeg så på job (billetsælger, hende den søde smilende pige som pænt tager imod jeres opsparing når i har lovet ungerne at se krokodiller, som vi ikke har i Givskud zoo) smiley
Nej, denne søndag var som alle andre søndage, en fridag med godt vejr og masser af gæster!
Det er altid sådan at jo længere hen på eftermiddagen vi kommer tynder det ud i personalet, for folk for jo løbende fri og gæsterne vil jo helst komme og have hele søndag i parken så der kommer ikke mange gæster midt og sidst på eftermiddagen.. Derfor går vi fra kassen og sætter en klokke til som ringer INDEN folk kommer frem til kassen!
Jeg fik lov til at holde min pause og mens jeg spiser ser jeg HELE 2 englændere kværne med 60 - 70 km. i timen gennem vores busbane. (Busbanen har ingen klokke, da det ikke er nødvendig, vi kan altid indhente en bus hvis den synes den ikke vil betale og man kører altså bare ikke mere end 20 - 30 km/t i parken, det gør man altså bare ikke af hensyn til gæster, men også vores dyr, som ikke kigger sig for når de går over vejen. ANY WAY!
De kværnede igennem denne busbane og forsvandt ned i parken! Min boss for så tilkaldt vores servicevagt (ren rutine) og fortæller om disse 2 englændere som ikke har betalt, han melder tilbage over radioen at han ikke kunne køre ud at finde dem lige nu da to gæster lige var kørt op i hinanden i hos LØVERNE! hmm.. havde de hørt om at holde afstand?? Og nu var en af løverne løbet med en kofanger.. thi hi smiley Men det var nu ikke det store problem, det største var nu at folk ikke helt forstod de regler, som vi nu engang er så flinke at give dem INDEN de kommer ind i parken vel og mærke at man IKKE og jeg gentager IKKE have åbne vinduer inde ved løverne, man må ikke have sin hund i bilen og man må IKKE stige ud af bilen INDE VED LØVERNE! Men den med vinduerne havde de søndagsglade danskere ikke helt bidt mærke i så den stod på stor razzia og skideballer fra de rare folk som køre rundt i traktor derinde, for deres EGEN sikkerhed!
ANY WAY! Disse englænderes biler blev fundet på den første parkeringsplads, men var forsvundet i mængden. Pga. problemerne hos løverne gjorde han ikke kunne blive hos bilerne! Da jeg går ud for at ryge kværner endnu en englæder igennem, men denne bil får vi stoppet og forklare dem at de skal betale, de vil ikke betale da de kun kan være i parken en time, men det kan vi jo ikke kontrollere de gør og det er ikke noget vi giver rabet efter.. Vi forklare dem at når de er 2 voksne og 2 børn skal de betale 400 kr. De har så ingen penge og vil ringe til deres venner som ER i parken, min boss forklare dem at de også skal komme til kassen.
De tager så ikke telefonen og kører ud af parken.
Da jeg er færdig med at ryge kan jeg høre en bil komme mod kassen NEDE fra parken, de eneste biler der kommer den vej er parkens egne biler, da det er en ensrettet vej rundt i parken. Men det var det ikke, det var disse 2 englændere der kom retur, jeg stiller mig ud på vejen og råber STOP! De burde de forstå, men nej, jeg må springe ud til siden og det samme må min kollega, så vi ikke bliver kørt ned og disse englændere vinker bare til os og kværner ud af parken og det eneste vi har tilbage er en stor støvsky! ØV!..Intet vi kan gøre!
Er så glad for mit job i Givskud, men sådan en dag giver kun dårligt humør! Øv dag, men heldigvis er det kun en dårlig dag ud af alle disse dejlige dage med dejlige mennesker som kommer ud besøger Givskud Zoo.. skulle bare ræse af! God onsdag til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme Turister!!!!!!!!
Kommentér på:
Dumme Turister!!!!!!!!

Annonce