{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Hund og nye killinger {{forumTopicSubject}}

Så har jeg lige opdaget/hørt, at vi har killinger på loftet - Jeg skal op og finde dem i løbet af dagen.

Nu til mit spørgsmål. hvordan peæsenterer jeg bedst de nye killinger for hundene ? Hundene er meget glade for de to sorte katte (en hun + en han) som vi selv har, men har aldrig mødt små killinger før.

Skal jeg præsenterer killingerne, medens jeg holder dem i hånden, eller skal de bare selv komme ned fra loftet en dag.

Hvad gør du ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og nye killinger
  • #1   15. jun 2007 Godt det ikke er rotter i har på loftet ! smiley


    Mine drenge er langsomt tilvænnede.
    De får lov til at se og snuse, mens jeg holder dem i hænderne.. Killingerne altså..
    Killingerne er i bur, når de er helt små.
    Senere holder jeg godt øje, når killingerne går løse rundt, og stopper omgående uønsket adfærd (puffe for hårdt, jage o.l.) med et skarpt nej.
    Det har fungeret glimrende og katte og hunde går løst omkring når vi er hjemme.

    Geister slæber lystigt rundt på især "Mogens", som gør sig helt slap når det sker.

    For en sikkerheds skyld, bliver de separeret når vi er væk hjemmefra.

    Ingen knækkede nakker på kattene ...(endnu)


  • #2   15. jun 2007 Daisy er bange for killinger *GGGG*

  • #3   15. jun 2007 Nu har jeg fundet dem - der er 2 små søde missebørn ca 3 uger gamle - de ligger fra loftrummet og ud mod gårdsplasen, altså ca 1,5 m mede i skunken, så vi kan ikke lige sådan lige, hive dem op og se hvad køn de har, de kommer jo også selv op en dag, og så skal de bare gøres tamme. Har prøvet det før smiley

    Takker for svarene - holder dem i hænderne, og forklarer hundene, at de er fine og gerne må være her.


  • #4   15. jun 2007 Nå så må i selv slette lige før ikke - for jeg kan ikke slette indlæget og fjerne det, :-((

  • #5   15. jun 2007 Da jeg fik killinger sidste år blev de født i stuen og da jeg så hentede hundene hjem fra min mor (da katten var færdig) gik de bare hen og snusede til dem og det var så det, Fluffy tog dem til og passede på dem som var de hendes egne... Gizmo synes de var vildt farlige, han ville gerne kigge på dem men hvis de bevægede sig sprang han til side *LoooL* Men jeg ville nok tage dem ned og holde dem i hånden imens hundene snusede til dem...

Kommentér på:
Hund og nye killinger

Annonce