{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Ang. KG og spørgsmål til HA'erne her {{forumTopicSubject}}

Som forsættelse til indlægget der var før (som jeg ikke ved hvor blev af) blev jeg også frosset for at sige min mening.. De mente mit sprog var grimt (ingen bande ord) og min opførsel var dårlig (hvilket den IKKE var)..

Igen misbruger HA'ernes deres mangt til at fryse når de ikke kan få DERES mening igennem, eller ikke gider svare på ens spørgsmål...

Jeg spurgte om det samme spørgsmål flere gange, og fik hver gang en lam forklaring eller en "Vi forklre ikke hver enkelt frysninger".. Alle gange fik jeg ikke svar på mit spørgsmål..

1. Så derfor spørger jeg HA'erne her.. Hvornår mener i at folk er intereseret i en markeds annonce eller ej?

2. Hvorfor er der en svag mulighed i annoncen hvis man kan blvie frosset for at stille de normale spørgsmål, som chipning osv, eller hvis man stiller mange spørgsmål?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. KG og spørgsmål til HA'erne her
  • #1   22. jun 2007 Synes det er sjovt som brugere af de forskellige gallerier altid mener at hjælpe administratorerne misbruger deres magt... hvorfor er det lige at folk ikke kan få ind i hovedet at HA'erne har nogle regler de skal følge - bliver de ikke fulgt må man ty til hårdere midler. Men der er jo altid nogle der er uenige og begynder at snakke om magtmisbrug...forstår det simpelthen ikke!

    Mvh en HA'er på et andet galleri...


  • #2   22. jun 2007 M T

    Jeg er helt enig med dig..
    Det er egentligt synd, når der skabes denne hadske debat ang. HAerne, for de gør jo bare deres "job"


  • #3   22. jun 2007 M T - Nu VAR det HA'erne jeg diskuterede med.. Og det var netop som de ikke fik deres vilje og ikke ville svare på spørgsmålene at jeg blev frosset, mit sprog var pænt det samme var min opførsel..

    Så HA'erne må gerne "råbe" når de ikke får deres vilje (skrive med store bogstaver/tykek bogstaver) Men når brugerne gør det for at få dem til at forstå hvad man siger (efter de har siddet og hidset en mere og mere op) så er det forkert?

    Hvem skulle ellers fryse?


  • #4   22. jun 2007 Annette O - Det er IKKE deres job at fryse bare fordi man ikke giver dem ret og ikek har samme menign som dem..

  • #5   22. jun 2007 Jeg forstår heller ikke hvad det er HA'erne gør galt - de gør jo blot deres arbejde.

  • #6   22. jun 2007 Annette...tak!
    Det er jo lige det - og der er mange brugere der er komplet ligeglade, sender trusler o.lign i privatbeskeder fordi en HA'er har bedt dem slappe af eller noget lign...
    Det er der altså ikke mange der gider finde sig i normalt..


  • #7   22. jun 2007 Ratster...men du ved jo ikke om der fx var nogle der havde sendt klager over dig eller sådan noget. Der kan være mange grunde til det..

  • #8   22. jun 2007 Louise og de skæggede damer (Odense) * - Siden hvornår er deres arbejde blevet at fryse folk der ikek ahr samme mening som dem?

    M T - Jeg er ikek blevet "truet" eller har truet nogen.. Jeg blev frosset


  • #9   22. jun 2007 M T - Det var den eneste debat jeg havde gang i derinde..

  • #10   22. jun 2007 Og igen, bliver der ikke svaret på mine spørgsmål...

  • #11   22. jun 2007 nej, DU er ikke blevet truet..det var ikke det der stod, vel..der stod at HA'ere oplever forholdsvis ofte at blive truet - hvem gider sådan noget.. og siger igen ikke at du har truet dem. Men der er garanteret en grund til det. Ellers må du jo sende en mail til admin og spørge hvad der er sket..

  • #12   22. jun 2007 Louise og de skæggede damer (Odense) * - Siden hvornår er deres arbejde blevet at fryse folk der ikek ahr samme mening som dem?

    Er det meningen at jeg skal kunne tage dig seriøst??

    Selvfølgelig er det ikke deres job - og det mener jeg da heller ikke at de gør - fryser folk der ikke har samme mening som dem selv.

    Og sidst men ikke mindst - du kan ikke tvinge nogen til at svare på dine spørgsmål i et åbent forum.


  • #13   22. jun 2007 Hmmm.....

  • #14   22. jun 2007 Punkt 1 - jeg forstår ikke dit spørgsmål...

    Punkt 2 - jeg kan ikke svare for noget der foregår på et andet galleri, det må du tage med HA'ere der...


  • #15   22. jun 2007 Beanmor: KatteGalleri

  • #16   22. jun 2007 M T læs det hele "eller har truet nogen"

    *Louise og de skæggede damer (Odense) * - Jamen hvorfor skulel "De gør jo bare deres job" med? Jeg har ikek noget imod de er der, jeg har noget imod de fryser en når man ikek deler mening med dem..

    Beanmor * - Kattergalleriet

    * Fru B * - Spørgsmålene er for HERINDE, da jeg også her er blevet frosset for at have stillet spørgsmål der var relevant med annoncen

    1. der står jo i regleren man kun må skrive i en markedsannonce hvis man er intereseret, såhvornår mener I (HA'erne) at man er intereseret?

    Beanmor * - fordi spørgsmålene er til HA'erne herinde om det her forum.. Det første var bare brok *g*


  • #17   22. jun 2007 Beanmor: Ratster Zoo kan ikke oprette det på KG fordi hun er blevet frosset....

  • #18   22. jun 2007 Louise B - Spørgsmålene var heller ikek til KG

  • #19   22. jun 2007 ka godt være jeg er fatsvag... men det er et spørgsmål til kattegalleris ha'ere stillet på hg?

    men det er da ikke nødvendigvis de samme personer?


    Og som noget helt andet... det er jo ikke et 'demokrati' i den forstand at man har stemmeret som bruger. Et forum/gruppe kan lave og håndhæve lige de regler som de har lyst til... og ka man ikke lide lugten i bageriet, så er der masser af andre fora/grupper derude.


  • #20   22. jun 2007
    * Lina med A tilsidst.. vil ikke hedde Line * - Nej den første del med KG er brok, spørgsmålene er til HG's HA'er (uh forkortelser *g*)

    Jeg har ikek noget imod kattegalleriet, jeg har noget imod HA'erne fryser en når manikek lige deler mening med dem..


  • #21   22. jun 2007 Ratster: Det er jeg godt klar over - jeg svarede på Beanmors spørgsmål...

  • #22   22. jun 2007 bare en tanke... men du har ikke overvejet om du måske har fået sparket, ikke fordi du ikke er enig - men fordi du ikke har accepteret frysningen og så vedblevet at diskutere med ha'erne?

    Der hvor jeg kommer fra, der må man acceptere ledelsens handlinger i de sager, og rent ud sagt tage sin reprimande som en mand.


  • #23   22. jun 2007 * Lina med A tilsidst.. vil ikke hedde Line * - Øh, jeg kan jo ikke skrive til dem når jeg er frosset, så hvordan kan jeg fortsætte en debat når jeg er frosset?

  • #24   22. jun 2007 Ratster: Du fik jo en advarsel i tråden inden du blev frosset - og så blev du alligevel ved med at diskutere....
    Jeg er enig med Lina - tag det som en kvinde og kom videre - der er da ingen grund til at bruge så flot en aften på at diskutere eller ægrer sig over kolde fødder.... smiley


  • #25   22. jun 2007 Det var bare en tanke.

    Uanset om man er enig med ha'erne om frysning, så tvivler jeg på at de står op om morgenen og rafler om hvem de nu skal fryse idag.... eller har en hadeliste over 'dumme' folk som fryses for så ka de bare lære det.

    Du kan så vælge at tage det med oprejst pande og starte på en frisk når frysningen udløber... eller du kan vælge at finde et katteforum, hvor ledelsens måde at håndtere diverse ting på, passer mere til dig.


  • #26   22. jun 2007 Tror bare jeg blander mig fuldstændig uden om..

    Men nej - jeg nægter at tro på at du er blevet frosset fordi du ikke har sammen mening.. Tror måske bare du er blevet ved med at trampe rundt i et eller andet..


  • #27   22. jun 2007 Uanset hvor man befinder sig, om det er på nettet eller IRL, så er der som regel et regelsæt man skal/ bør følge, og følger man ikke de opsatte regler - jamen så SKAL det have en konsekvens...

    Jeg kan ikke forstå, at det er så svært for nogle brugere at forstå det???? Der er altså nogle som tror at de kan te sig som de lyster fordi de kan gemme sig bag en skærm...

    Naturligvis kan også HAére lave fejl - vi er alle mennesker (selv om det er HUNDEgalleri) og ingen er fejlfri... Og det synes jeg er ret relevant at tænke på....!!!


  • #28   22. jun 2007 Ratster zoo.... forstår ikke hvorfor dit personlige fnisk fnask med HA`erne skal være herinde i debatten.... dine spørgsmål er direkte henvendt til dem.... hvorfor så ikke skrive privat til dem..????

    Lykke


  • #29   23. jun 2007 Louise B - Ja jeg fik at vide jeg ikke skulle diskutere min frysning, hvilket jeg heller ikek gjorde..

    *Lille blub * - Jeg fulgte også reglerne..

    Lykke N (Brønshøj) - Spørgsmålene er til dem HERINDE om MARKEDSPLADEN.. Ikke til HA'erne derinde.. Jeg HAR stilt dem spørgsmålene derinde, men så tror de at det var pga min frysning, hvilke jeg forklarede dem at det IKKE var..


  • #30   23. jun 2007 Stadig ingen der vil give nogle svar på det?

Kommentér på:
Ang. KG og spørgsmål til HA'erne her

Annonce