{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Rotte-tamtam i august {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke om jeg må lave det her, men så må HA'erne jo bare slette smiley

Da jeg får totterne hjem i august (måske slutningen af Juli) vil jeg gerne lave et rotte-tamtam i den anledning..

Da jeg ikek helt ved hvornår vi er på plads, ved jeg endnu ikke hvilken dag det bliver, men der bliver en lørdag elelr søndag smiley

Kæresten har accepteret 10 mennersker smiley Om han er der på dagen ved jeg ikke, men mine totter, rottweiler og Joy vil være der smiley

Mig (og måske kæresten)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Der vil være mulighed for overnatning, hvis man selv medbringer noget at sove på og en dyne og hovedpude (jeg regner dog med at der er 1 muligvis 2 sofaer frie, men da vi ikke er flyttet ind endnu er jeg ikke sikker)

Jeg kan give nogle colaer og chips (dog ikek så mange colaer, da jeg kun er på skoleløn og ikke tjener det vilde, så medbring også selv for en sikkerheds skyld).. Hvis i skal have noget i colaen skal det selv medbringes smiley

Så kan vi vælge en film fra kæresten store film samling, eller tage i BlockBuster og vælge smiley

Arrengementet vil foregå i Prinsessegade i Fredericia, og på 3. sal smiley Og der vil være en guidet tur rundt i lejligheden.. smiley

ikke rotte-mennesker er også velkommen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rotte-tamtam i august
Kommentér på:
Rotte-tamtam i august

Annonce