{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Så er det overstået (ej hund) {{forumTopicSubject}}

Hej til alle der vil ´vide hvordan det gik *smil*
Så er min operation overstået, eller det var den allerede kl. 11. 20 i formiddags, men jeg er lige kommet hjem og har netop nu ingen smerter.

Det viste sig da lægen nu kiggede ind i mit knæ at min menisk havde "slået en krølle" på sig selv og lægen valgte at fjerne 1/3 af menisken.

Hele forløbet foregik sådan her:

Kl. 09.30 ankom jeg til sygehuset fastende.
kl. 09.35 kom en vældig sød, sygeplejerske og fortalte mig, hvad der skulle ske, Og jeg skiftede så til hospitalstøj, og satte mig i venteværelset og ventede på at blive kaldt, til operation.

Kl. 9.55 kom lægen og spurte hvilket ben jeg gerne ville have "fikset", ja og det var jo så ventre ben, så han satte en streg under knæet, (så ikke de alligevel tog fejl af højre og venstre)

Kl. 10.15 blev jeg kaldt ind til operation, og snakkede med læge, sygeplejerske, narkoselæge (og en mere jeg ikke lige kan huske hvad var) De satte en pulsmåler på min finger, satte et drop i hånden på mig, og nogle hjertemålere på mit bryst, der næst fik jeg narkosen og sov......zzzzzzzzzzzzzz
Operationen var overstået kl. 11.10, og jeg vågnede på opvågningsstuen kl 12 - et og andet og havde alvorlige smerter i mit knæ og jeg frøs som en lille hund, kl 12.30 kom lægen så og fortalte at min menisk havde været alvorligt skadet, og at han nu håbede at jeg kom til at gå ordenligt igen, efter de havde taget 1/3 del af den.

Nå men nu er jeg hjemme igen og kan strække mit knæ, hvilket er rigtig dejligt. Og jeg er rigtig rigtig træt, så jeg bliver ikke i denne tråd, men lovede jo at skrive, er der mere i vil vide må i gerne stille spørgesmål, så svare jeg imorgen.
Kan i nu alle sove godt, for det kan jeg uden tvivl *smil*

Kamilla



Kommentarer på:  Så er det overstået (ej hund)
  • #1   28. jun 2007 Super vellykket operation.....Sov godt....

  • #2   28. jun 2007 Godt.. og så må du sove rigtig godt...

  • #3   28. jun 2007 Hej Kamilla

    Godt det forløb godt. Men jeg er lidt nysgerrig - for jeg har selv været igennem en menisk/brusk operation, og det var ikke på samme måde som din.
    Var det nødvendigt at skulle i narkose, jeg var kun lokalbedøvet. Må du gå på det allerede?


  • #4   28. jun 2007 Dejligt at høre at det hele var så vellykket..
    Så håber jeg at du kan bruge dit knæ ordentligt igen.. smiley
    Du må sove rigtig godt..


  • #5   28. jun 2007 Det var dejlige nyheder:-)

    Hvordan med smerter? har du fået noget smertestillende? Skal du til genoptræning?

    Sov godt:-)


  • #6   29. jun 2007 Godmorgen alle sammen!

    AJ: ja der fik du ret igen, dejligt at der er nogen der ved hvad de snakker om *smil*

    Fru B: Tusind tak,

    Gitte M * Gårdhunde forever *: Ja jeg skulle i fuldnarkose, jeg ved ikke om jeg kunne have bedt om at komme i lokal, men havde det selv bedre med at sove helt' *smil* Og til andet spørgesmål: jep jeg må gå nu, og iløbet af et par dage kan jeg også cykle. *smil*

    Dina W: Det kan jeg det er dog idag lidt ømt, men ikke nogen vilde smerter!

    Jeanette *Køge *: Jeg tror det veksler fra person til person hvad man mener der er smerter.
    jeg har ikke taget nogen smertestillende siden jeg kom hjem igår og har sovet hele nattet uden voldsomme smerter ( lidt prikken i knæet) og håber at det forsætter sådan for jeg hader at sluge piller,*smil*
    Lægen har ordineret Pamol/ pinex + en eller anden lidt stærkere pille,, Ang. genoptræning, har jeg fået et stykke papir hjem med nogle øvelser om hvordan jeg skal strække og bøje mit knæ for at styrke musklerne igen,


  • #7   29. jun 2007 Kamilla: Orv det lyder knageme godt:-)

Kommentér på:
Så er det overstået (ej hund)

Annonce