{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Eva
Eva
Tilmeldt:
19. jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007

Gåture i Viborg {{forumTopicSubject}}

Drengene og jeg skal holde jul i Viborg (Overlund), så vi skal selvfølgelig ud og gå en masse ture, men hvor?

Jeg synes, at jeg har gået Overlund og Houlkær tyndt med Ingle og Basso, og vi har selvfølgelig været på Borgvold, på tur rundt om Søndersø og i Klostermarken, men har jeg misset et fantastisk sted i nærheden?

Med de tre tumper i snor gider jeg ikke et sted med mange mennesker eller løse hunde, så et sted med snorepåbud er helt fint - især hvis folk i almindelighed overholder det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåture i Viborg
  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #1   19. dec 2019 Rundt om Hald sø og Hald ruin er der skønt og hunde er i snor. smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #2   19. dec 2019 God idé! Der har jeg ikke været i mange år smiley

    Hvor langt er der rundt om Hald Sø?


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #3   19. dec 2019 Jeg mener at turen rundt på halvøen er ca. 6 km.. men man kan jo gøre turen med længere hvis men vil gå hele vejen rundt om søen og en tur i bakkerne smiley
    Hele området omkring Hald sø, ruinen og dollerup bakker er jo fantastisk. Jeg tror der er en del ruter man kan gå smiley

    Jeg tror der er over 20 km hvis man vil rundt om Hele Hald sø.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #5   19. dec 2019 Så må jeg hellere holde mig fra halvøen smiley

    En tur ved ruinen kunne dog være herligt smiley


  • #6   19. dec 2019 undalslund

    Sjørup er skøn men kræver en halv time i bil


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #7   19. dec 2019 HL - Hvordan er det med løse hunde i Sjørup og Undalslund?

  • #8   20. dec 2019 Bruunshåb har også noget skøn natur - og det er jo tæt på Overlund smiley man kan gå bagom byen, langs med åen, gå op i Papskoven eller gå op gennem skoven på den anden side af byen, og gå ud på cykelstien mod det nye Arnbjerg smiley

  • #9   20. dec 2019 Jeg arbejder ude i Knudby (15-20 min fra Viborg centrum), og der er virkelig også nogle hyggelige stier og små ruter. Men måske man skal kende det, for lige at vide hvor man skal gå hen smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #10   20. dec 2019 Eeej, jeg havde da helt glemt Papskoven - der gik min veninde og jeg tit tur med deres hund, da vi gik i gymnasiet for ... øhm ... et par år siden smiley

  • #12   20. dec 2019 CTS - er du gammel nok til at kunne huske det lille fuglehus, der var bygget fuldstændig ligesom et rigtigt hus (rødmalet træhus, så vidt jeg husker) der stod i rabbatten ved en indkørsel på landevejen mellem Bruunshåb og... øøøhhhh...Tjele måske?

    (Og sorry for totalt offtopic, men det er et af mine sødeste barndomsminder - at vi altid skulle kigge efter det lillebitte hus, når vi kørte forbi)


  • #13   20. dec 2019 skal være snor men der er indhegning begge steder

    jeg gik altid løs dog


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #14   20. dec 2019 Mike’s Mor - Og så er det oven i købet lige rundt om hjørnet smiley

    Karina - Du er velkommen! Der er intet som barndomsminder smiley

    HL - Så tror jeg ikke, at det er noget for mig. Jeg orker ikke folks løse hunde ...


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #16   20. dec 2019 Det skal jeg gøre smiley

  • #17   20. dec 2019 Karina - Nej, desværre. Jeg er heller ikke opvokset i Bruunshåb, men min kæreste er, og mine svigerforældre bor der stadig. Så jeg kender bare området lidt smiley

  • #18   22. dec 2019 Haha, så prøv at spørge dine svigerforældre. De må kunne huske det. Det var såååå sødt. Jeg har igennem nogle år prøvet at opdrive et foto af det, men det er ikke rigtig lykkedes smiley

  • #19   22. dec 2019 Min hund var løs fordi han var under kontrol.

    jeg har aldrig mødt andre løs.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #20   23. dec 2019 Vi har været på udflugt i Ødalen i dag. Vi gik fra Overlund, så det blev kun til en tur rundt i den nordlige del af området, men hold op, hvor var det skønt smiley

    Tusind tak for tippet smiley


Kommentér på:
Gåture i Viborg

Annonce