{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peter Madsen .. der er så
  • #1   12. jan 2020 Det er da også nemt at være gift med en der ikke kan løbe nogen steder smiley

  • #2   12. jan 2020 jae tænkte også lidt det var nemt, og ingen at skændes med i det daglige, men hvorfor ? hvorfor ham, og hvorfor overhovedet gifte sig, hvis man endelig mener man skal være sammen med en livstidsfange og morder, hvorfor så ikke bare "kærester" ...

    Mener at kunne huske der var en ret ung dansk pige man på et tidspunkt også hørte om skrev meget med ham, håber hun er sluppet ud af den "fascination" eller hvad det er de føler


  • #3   12. jan 2020 Hvad pokker sker der i hovedet på,kvinder som hende?
    Eller de der står i kø ved Peter Lundin?
    I min verden må de seriøst have en brist/mangle selvværd ogeller selvindsigt .
    Stakler


  • #4   12. jan 2020 ja det er ikke til at vide, helt gennemsnitlige er de vel ikke, kan huske hende der blev gift ed Lundin har været ude og fortælle om det, og at hun fortrød .

  • #5   12. jan 2020 Det er simpelthen så mærkeligt det der xD Jeg forstår mig overhovedet ikke på sådanne kvinder.

    Jeg har aldrig hørt om det den anden vej i øvrigt? Kvinder der sidder inde for mord der bliver gift med en ude for?


  • #6   12. jan 2020 hun har børn.... suk..

    jeg synes det er uhyggeligt men besøgte hendes fb og de kommentarer der er sgu også uhyggelige.... Der burde folk lige slå bremsen i.... uanset


  • #7   12. jan 2020 wow en psyko...

    fra eb og man kan selv gå ind og se hendes Instagram med foto fra hendes ferie...

    citat

     På hendes Instagram-profil har hun postet billeder fra København, herunder billeder fra Refshaleøen, hvor Peter Madsen, da han stadig var en feteret raket- og ubådsbygger, havde sin gang i først Copenhagen Suborbitals og siden Raket-Madsens Rumlaboratorium.

    Hun har også delt tegninger af Peter Madsens tre selvbyggede ubåde Kraka, Freya og UC3 Nautilus, der altså blev et grusomt gerningssted, før Peter Madsen sænkede den bevidst i Køge Bugt.

    8. juni sidste år postede hun et billede af Peter Madsen og et link til en tekst på engelsk om Peter Madsen, der først blev skrevet og udgivet på russisk i december 2018.

    citat slut


    https://instagram.com/jennycurpen?igshid=19u0agh3onboy


  • #9   12. jan 2020 Mennesker er bare underlige. Nogle mere end andre.
    Sygt, virkelig sygt


  • #10   12. jan 2020 hun kalder sig jo også mrs madness i sine hashtags smiley

  • #11   12. jan 2020 Kan se det mindste barn hedder Peter, gad vide om hun har opkaldt det efter ham smiley

  • #13   12. jan 2020 Se Jason Watts kommentar.



    profilbillede
  • #16   12. jan 2020 "Staying Alive"

    Så vidt jeg ved var han på intet tidspunkt døden nær.


  • #17   12. jan 2020 vildt....

    men hun har nu ret i det med truslerne på hendes side. Det er sgu klamt at se. Der er jeg enig med hende.

    iøvrigt er det ulovligt.... hvilket hendes mand med garanti ved og kan oplyse hende om. og det eneste man opnår er i værste fald at man selv kommer i problemer hvis hun melder det....så tænk før I poster...

    men altså... resten.... ja... jeg er virkelig trist over at hun har ansvaret for små børn.... det håber jeg nogle har øje på i omgivelserne... for hun fremstår for mig virkelig syg... som i virkelig virkelig syg.... og måske lidt farlig.... at hun tager på rundtur til de steder han har dræbt, poster foto af ubåd og øen, kalder ham offer, forsvare ham og indirekte truer folk retur.... det får da et par alarmklokker til at ringe hos mig


  • #18   12. jan 2020 puha... det kommentarfelt.... Der er åbenbart mange jokes og meme med Kim og Madsen... det er godt nok usmageligt at poste... her tænker jeg på familien til Kim. håber ikke de går ind og læser

  • #20   12. jan 2020 Enig, jeg fatter det heller ikke !!!

    Men én ting er, at en kvinde, som bor langt væk, i et andet land, gifter sig med ham. Hun har ikke oplevet sagen, tæt på, som vi andre der bor i landet. (Stadig uforståeligt at man ønsker at gifte sig med en dømt morder !).

    Noget andet er den danske, fængselsbetjent, som var kæreste med ham, og dermed også kendte hele sagen ?? Hende forstår jeg slet, slet, slet ikke !!


  • #22   13. jan 2020 Ida - Måske du skal anbefalde hende bogen om store numser smiley

  • #27   13. jan 2020 Isabelle, jeg gætter på at John har "glemt" at læse artiklen smiley

    At damen her har giftet sig med Madsen, er teknisk set kun hendes problem. Men at hun laver et opslag, hvor hun skriver at PM er offer i sin egen forbrydelse, viser hvor lidt hendes hjerne er i stand til at kapere smiley

    Det eneste positive ved det her er, at han næppe kommer ud. Og hvis han kommer ud, starter han med at skære hende her i småstykker, og så bliver han pakket væk. Igen.



  • #28   13. jan 2020 A win win smiley

  • #29   13. jan 2020 Jeg håber VIRKELIG at der er en far til hendes børn, som skynder sig at hente ynglet. For det kan simpelthen ikke være godt at vokse op i smiley

  • #30   13. jan 2020 enig!

  • #31   13. jan 2020 Apropos vores Statsministers nytårstale, så fik det mig lige til at tænke på, hvad vi ville gøre, hvis det var en dame der boede her hvor jeg arbejder.

    Svaret er ikke en skid. Vi kan jo ikke skride ind, fordi damen er kærester med en psykopat - som i øvrigt ikke har kontakt med børnene. Vi kunne, måske, sætte noget støtte ind i hjemmet, for at se om moren påvirker børnene. Men ellers ville det være at læne sig tilbage, og vente på at det går galt....

    Og inden man himler over det, så skal man overveje om man selv ville have kommunen rendende, fordi man er kærester med en indsat/tidligere rocker/rødhåret/DJØF'er eller hvad ved jeg.


  • #32   13. jan 2020 A jeg tror ikke kommunen ville komme hvis man var kæreste med en rødhåret eller en bette kriminel.... dette er en af dks farligste mænd. naturligvis er der en forskel og her bør barnets tarv være at der holdes et øje med dem.

    men jeg ved godt at der sikkert ikke sker en dyt fordi den politiske sang om barnets tarv klinger hult.


  • #33   13. jan 2020 Men på hvilket grundlag? Manden sidder i fængsel, og er ikke en umiddelbar trussel. Hvis en dag han kommer ud, er han "bare" en tidligere straffet.

    Forestil dig at kommunen troppede op ved samtlige familier, hvor den ene er tidligere straffet. Eller har mistet sit kørekort. Eller er rødhåret. Eller muslim.



  • #34   13. jan 2020 A jeg synes ikke det kan sammenlignes med de ting du ridser op. jeg ser en gradsforskel

    men det et også lige meget for.... hul skønsang... som jeg skrev

    så jeg håber den mor er mere fantastisk som mor end hun efterlader indtryk af hos mig.

    selvom håb ikke burde afgøre den slags men der er forhåbentlig ellers nogle i omgangskredsen der har øje på den børn.

    eller også er hun verdens bedste mor! numero 1 simpelthen smiley det er bare svært for mig lige at få øje på tegnene på det, her hvor jeg sidder men jeg tager nok, måske fejl... håber jeg


  • #35   13. jan 2020 Men der er jo nødt til at være noget socialfagligt, som bakker det op. Det er almindeligt kendt, at børn som vokser op med ........ gør ........

    Og teknisk set har PM jo ikke slået børn ihjel, så det "værste" der kan ske, er at han parterer børnenes mor, hvis han kommer ud. Altså, hvad pokker skal man stille op som kommune? Tvangsanbringe fordi man forventer at mor en dag dør? Det gør hun jo alligevel....

    Men som sagt håber jeg at der er en far, som tager de børn hjem til sig selv. For selvom der helt objektivt ikke er noget alarmerende at sætte på hende, så kan enhver jo sige sig selv at hun er skingrende sindssyg!


  • #36   13. jan 2020 Jeg tænker egentligt mere på morens egnethed.... den stiller jeg spørgsmålstegn ved når hun gifter sig med ham.... synes du det virker.. øhm... egnet? Jeg gør ikke men jeg kan tage fejl og hun kan være verdens bedste mor... hendes valg af ægtefælle viser mig bare... ja ikke det...

    Ja jeg håber omgivelserne er obs på de børn


  • #37   13. jan 2020 Vi kan jo netop ikke fjerne børn, fordi moren gifter sig med en morder/pædofil/rødhåret/muslim. Der er ikke noget SOCIALFAGLIGT som peger på, at det vil skade børnene. Og slet ikke når han er i fængsel.

  • #38   13. jan 2020 jeg må stadig kigge langt efter den egnethed.

    måske er det ikke socialfagligt men det er almindelig snus fornuft at det er et virkelig seriøs tegn på at hun er alvorlig syg når hun gifter sig med en mand der har gjort de ting som han har.

    det er i min verden noget lidt andet end at gifte sig med en rødhåret katolik eller blåhåret muslim eller Frank som har stjålet 8 ph lamper fra en villa i Sdr. Thise...

    men vi ser nok bare forskelligt på egnethed og hvad der er sygt. om børn bør fjernes når en mor viser sådan en dømmekraft aner jeg ikke men jeg finder det dybt foruroligende at hun har ansvaret for to små mennesker der ikke kan vælge selv og dem håber jeg omgivelserne er obs på.



  • #40   13. jan 2020 nej det ved ingen. hvilket jeg også skriver flere gange.

    men derfor må man gerne have sine tvivl og håbe omgivelserne er obs på de små

    synes I hun virker egnet? det vil jeg da gerne høre hvad flere tænker om?


  • #41   13. jan 2020 synes det er trist at han "får" en ny kone/familie, at nogen synes han fortjener det... og som en skrev vist på fb, så har han nu muligvis en "stemme" ud på de sociale medier han ikke selv har adgang til ...

    Hun kan sagtens være en "god" mor, elske sine børn, sørge godt for dem, men hvad børnene præges med er måske ikke helt almindeligt, og måske heller ikke samfundsmæssigt ønskværdigt, men det kan man jo ikke gøre noget ved ...

    alene det at kalde sig Mrs Madness og så vælge at gifte sig med en morder, viser vel en hmmm speciel tilgang nogle af livets ting ....


  • #43   13. jan 2020 hvor står det? at jeg mener de skal væk.

    jeg skal nok kigge selv også


  • #45   13. jan 2020 at jeg mener de skal fjernes?

    jeg kan se et sted jeg skriver det modsatte men kan ikke selv finde det

    synes du hun fremstår som en super mor? ud fra din oplevelse naturligvis for vi kan jo kun gætte men jeg tør godt gætte på at hun er bragende skør


  • #47   13. jan 2020 Ja den ene handling, at gifte sig med en mand der er så rendyrket gal i roen som PM, og som har stukket en uskyldig kvinde med 50 cm lange skruetrækkere i og på kønsdelene, skåret hovedet af hende imens hun måske iflg retsmedicineren var i live men bundet og som herefter roligt sover lidt før han skærer kvindens krop i stykker og sænker delene tilsat tyngde for at skjule liget, gør, at jeg synes at hun er bragende skør og uegnet til rigtig meget her i livet, herunder at tage vare på børn.

    det er helt korrekt forestået.

    derfor håber jeg at omgivelserne er obs på de børn så der kan gribes ind hvis det bliver nødvendigt.

    tager jeg fejl, og hun er verdens bedste mor, så er det første gang i historien at en kvinde der viser en så dårlig dømmekraft også modtager prisen for årets mor. og sker det må jeg jo ændre mening.

    indtil da er jeg sikker på hun er bragende skør og bragende skør og super mor rimer ikke hos mig.


  • #49   13. jan 2020 Det gør han aldrig fordi hans handling netop er så grusom som den er. hele min holdning skal ses i lyset af hvad der er sket. Det er virkelig grusomt.

    men nej jeg synes heller ikke PM grundet sin handling egner sig som far, hvis det er det du spørger om.


  • #51   13. jan 2020 Ida ville du lige finde hvor det var jeg skrev de skulle fjernes før jeg svarer? Jeg kan kun finde et sted jeg skriver det modsatte og så flere steder hvor jeg skriver at jeg håber at omgivelserne holder øje med deres trivsel,men jeg har måske overset det?
    er på fra mobil.

    er Lundin en god far i dine øjne? hvorfor eller hvorfor ikke?

    er denne kvinde der gifter sig med PM en god mor tænker du ud fra hendes handling som jo siger noget om hende selvom du ikke kender hende? hvorfor eller hvorfor ikke?

    giver disse mennesker, PM og Lundin, dig slet ikke et indtryk af dem som personer ud fra deres handlinger? Hvad tænker du om dem?

    hvad tænker du om en kvinde der gifter sig med en mand der har gjort de ting jeg skrev herover?
    siger det dig slet ikke noget om hende at hun tager det valg?

    eller har du kun en holdning til mennesker du har mødt personligt og et dybt kendskab til?

    jeg har det normalt sådan men menneskers handlinger kan også vise mig hvem de er. især ekstreme sadisters og ekstreme mordere som PM og Lundin typen.


  • #53   14. jan 2020 Altså, hvis et menneske ikke har forældreevne, overhovedet, vil børnene jo mistrives. Men at gifte sig med PM, er ikke lig med manglende forældreevne. PM kunne i teorien også være en fantastisk omsorgsfuld og kærlig far. Selvom han i sin fritid mishandler og dræber kvinder. Det ene er ikke lig med det andet.

  • #54   14. jan 2020 Jeg synes ikke man kan vurdere folks forældre egenskaber ud fra sådan noget. Ifølge datteren selv så var Ted Bundy en god og kærlig far foruden et par enkelte episoder har hun selv udtalt.

    Den vigtigste relation må være far og barn imellem og hvis han kan finde ud af det så skader man mere ved at fjerne barnet tror jeg.

    At jeg så ikke synes Lundin skulle have haft lov til at reproducere når han er i fængsel er noget andet.

    Jeg tror i øvrigt ligesom Ida at Madsen kommer ud igen engang.


  • #56   14. jan 2020 Jeanette, n/p?

  • #58   14. jan 2020 Der er du måske lige skarp nok i din analyse. Måske Lundin er der - han er vist også den der nogensinde har scoret højest i psykopat-testen. Men PM er ikke nødvendigvis så simpel. Alene det at han var mest bekymret for sine kæledyr, da han blev fængslet, siger faktisk noget.

    Og at man er psykopat eller narcissist, er ikke ensbetydende med, at man er ude af stand til at elske eller kære sig. Det KAN det betyde, men det er ikke givet.


  • #61   14. jan 2020 Mikes mor....'hej... har du set den nye joker film?'

    hahaha

    en sikker vinder tænker jeg smiley


  • #63   14. jan 2020 den handler en lille smule om psykisk forstyrrelse ja smiley

    det var bare en dårlig joke.... jeg ville heller ikke vide hvad jeg sku skrive...



  • #68   14. jan 2020 Jeanette, hvis bare psykiatri var eksakt, og man kunne sætte to fede streger under resultatet smiley Man bliver jo ikke psykiater af at slå op i en bog smiley

  • #70   14. jan 2020 Du må lige bestemme dig for om det er det ene eller andet. Det er immervæk ikke samme personlighed.

  • #73   14. jan 2020 Jeg må erkende jeg er ret så ligeglad med om han er blevet gift, det er jo hans og hendes valg.

    At jeg så ikke forstår nogen kvinde vil giftes med ham er en helt anden sag smiley

    Jeanette: Jeg tror det A prøver at sige er at selvom 2 personer har samme diagnose, har de ikke nødvendigvis samme symptomer . Man kan SAGTENS have en diagnose, og så ikke have alle de symptomer der står på listen i beskrivelsen over symptomer .


  • #74   14. jan 2020 har I set dokumentaren min far er psykopat? det mener jeg den hed... med hende lægen der går sin fars fortid igennem og fortæller om sin opvækst.

    Det er virkelig en rørende dokumentar


    tilføjelse

    her

    https://www.dr.dk/drtv/episode/din-psykopat_-min-far-er-psykopat_48634

    det er godt tv


  • #75   14. jan 2020 kender ikke meget til regler for statsborgerskab osv ... men så en kommentar et eller andet sted om at hun med tiden kunne søge om det og bo i DK ... om det var årsagen eller en af dem

  • #76   17. jan 2020 Der jo den mulighed at kvinden ikke fejler andet end det mere og mere udbredte "SE MIG!" syndrom?

    Det Hun har gjort, har jo faktisk ikke haft anden konsekvens for Hende, end at Hun er blevet meget synlig i medierne.


  • #77   17. jan 2020 Et klassisk træk hos psykopater, er at de har mishandlet dyr. PM har næppe mishandlet dyr, når det første han spørger til, er hans katte. Så vidt jeg husker, omtalte han dem som børn.

    Så Jeanette, løj han? Eller betyder det i din optik at han ikke er psykopat? Jeg håber dæleme at psykiatere er mere nuancerede i deres opfattelse smiley


  • #80   18. jan 2020 A hvorfra ved du han var sød ved katten? måske var det bare noget bavl han lukkede ud mellem alt det andet bavl

  • #81   18. jan 2020 HL, fordi han boede med dem i mange år. Og græd når de var syge. Det blev omtalt en del under sagen. Og jeg tænker at hans daværende kone ville have opdaget, hvis han behandlede deres katte dårligt.

    Jeanette, du mener så helt seriøst, at man ikke er psykopat, med mindre man scorer 40/40 i testen? Så kan jeg afsløre at der kun findes én psykopat i verden, og det er Peter Lundin.


  • #82   18. jan 2020 A der findes flere. man behøver ikke have fuld score dog. der er grader af det og det viser sig forskelligt. over 30 er der den skiller men man kan sagtens score 15 og være en røv. den kritiseres iøvrigt en del, mange tjekkes jo ikke. kun i spjældet så scoren er misvisende. Holmes ville med garanti have sprængt den smiley

    De behøver ikke være onde mod dyr men der kan ske mange ting når folk ikke kigger. mit indtryk var også at han elskede især den ene kat men jeg er ikke sikker.

    jeg kan ikke rigtig overraskes hvis han lyver. hans kone kan ikke bruges til noget. Hun blev løjet for gennem mange år.

    du kan heller ikke vide det. kun han og katten ved det.


  • #83   18. jan 2020 Altså, JEG ved godt at man ikke skal have fuld plade, men i følge Jeanette skal man åbenbart. Og derfor synes hun ikke at Peter Madsen er psykopat smiley

    Og seriøst, katte er på ingen måde et så loyalt og underdanigt dyr, at de gider omgås mennesker der piner og skader dem.

    Jeg har svært ved at forstå, hvorfor det er vigtigt at han ikke har været god ved sine dyr. Det er egentlig det eneste formildende træk ved ham - at han var god ved sine katte. Er det derfor? For at han skal være gennemført ond?

    Som sagt er Peter Lundin den eneste der nogensinde har scoret 40/40. Teknisk set scorede han vist “kun” 39/40, men på den sidste var han på vippen.


  • #85   18. jan 2020 A Jeg har set min del af dokumentarer om seriemordere og Lundin er ikke unik. langt fra. vil gerne finde det senere men skal på sygehuset i dag med min mor. desværre...

    katte er absolut loyale. Det er en myte. du kan finde masser af eksempler på katte der har dårlige liv men bliver også ved vold. min pointe var bare at vi ikke ved det fordi manden er en løgner

    alle har en grad af psykopati. nogle mere end andre. og måden den udtrykkes på er forskellig. normalt er de dog ikke gode fædre eller mødre. at ganske få er, betyder ikke at man skal gamble med børns opvækst

    Vi basere heller ikke andre vigtige valg på hvad få afvigere gør ved børn

    spørg enhver der er vokset op med en psykopatisk forælder. Jeg kender 4. De hader, frygter, undgår deres far eller mor

    prøv at se den dokumentar jeg linkede til

    jeg synes iøvrigt det er en forrykt debat... om den kvinde er fucked eller ej smiley


  • #86   18. jan 2020 Jeanette, jeg siger at man godt kan være psykopat, og samtidig være god ved dyr. Så kan du forestille dig, at han kan være begge dele?

    Og han er i sagens natur ikke være en god far, eftersom han ikke har børn. Jeg skriver at han KUNNE være det. Kan du se forskellen?


  • #87   18. jan 2020 A jeg har en ven der scorede 35. han er ligeglad med dyr. han kan eje et og føle det han beskriver som kold empati men du ved da ikke hvad PM kan. Det eneste vi ved er at han lyver om alt muligt...

  • #88   18. jan 2020 Jamen, HL, han er i fængsel, og han er ingens far. Det du ville frem til tidligere, var at moren ikke kunne være en god mor, fordi hun er gift med PM.

    Som en anden skrev, var Ted Bundy tilsyneladende en god, kærlig og omsorgsfuld far for sine børn. Det ene udelukker ikke det andet.


  • #89   18. jan 2020 er du sikker på at Ted var det? smiley jeg har set en doku om det modsatte.

    enig jeg synes hun er uegnet


  • #90   18. jan 2020 Jamen, så kan vi jo tvivle på dig som forældre, hvis du er ven med en der scorer 35 smiley

    HL, det bakkes op af konen. Lad ham nu for pokker have det ene positive træk. Ingen ud over Peter Lundin er gennemført ond. Og så er der forskel på at være psykopat og være ond.


  • #91   18. jan 2020 Ja det må du da gerne tvivle på om jeg er. lige der kan ingen ramme mig nemlig. Jeg VED jeg er en god mor. Det er nok det absolut eneste område af mit liv jeg ikke kan rammes på som i overhovedet.

    jeg synes dog det er en temmelig grim ting at skrive i en debat til et menneske online men den peger på dig. Det kan alle se.

    lad nu være med at gøre Lundin unik...

    ang testen. den anvendes ikke som A forsøger at få det frem her. mange faktorer spiller ind. den gang man troede man kunne teste folk og sætte dem i kasser er ovre. I dag har man en mere bred tilgang. naturligvis

    Teds kone behøver ikke være en troværdig kilde hvis man ved lidt om psykopati

    nå jeg skal på sygehus. min kære mor fil desværre sit ben af i går og alt er kaos mildest talt. så jeg vil ønske jer en god debat og forhåbentlig i en sober tone smiley


  • #93   18. jan 2020 Lundin er i en klasse helt for sig.
    Udmildbart tror jeg ikke at Madsen er så langt fra ham.
    Ikke i min optik, og jeg tror som før skrevet ikke på at han kommer ud igen.


  • #94   18. jan 2020 Forskellen er, at jeg godt kan skille det ad. Men hvis du vil være så firkantet, så er der lighedstegn mellem forældreevner, og det var være tæt på en psykopat. 35 er immervæk ret højt!

    Og jo, Peter Lundin ER unik. Hans case bruges i hele verden i retspsykiatrien, fordi han er så gennemført psykopat og ondskab. Han har ikke ét eneste formildende træk. Derfor er han unik.


  • #95   18. jan 2020 HL - det kan godt være du har set en dokumentar om det. Nu har jeg set de fleste af dem og jeg har nu aldrig set ham behandle datteren dårligt.
    - men uanset er det altså kærestens datter selv der har udtalt at hun så ham som kærlig og god far foruden et par episoder. Som hun først har fundet ud af var forkerte senere. Hun har endda skrevet det i en bog. Så mon ikke vi skal lade hende vurdere hvad hendes syn på ham der agerede far for hende i en del år var overfor hende.


  • #96   18. jan 2020 A jeg ved ikke hvilke forældre du møder og kender men herhjemme vælger vi for barnet hvem det er sammen med og præges af. Det anser vi for en af vores vigtige opgaver.

    alle de forældre jeg kender kan sagtens have venner som ikke påvirker deres barn. måske mødes de ikke en gang.

    når ens mor tager et virkelig dårligt valg så påvirker det til gengæld et barn. og derfor kan du ikke sammenligne de to ting, at jeg har en perifær ven som har 35 og at en mor gifter sig med en morder. Jeg håber du selv kan se hvor langt ude det er...

    endelig virker dit syn på området forældet. ganske som man ikke bruger Freuds faser mere så kasseputter man ikke længere individer som testen gør med et tal. rigtig mange faktorer vurderes heldigvis i dag.

    men som sagt, jeg har ikke brug for at du synes jeg er en god mor. Jeg ved jeg er. Det ses blandt andet i de gode valg jeg træffer som påvirker mit barn. gifter jeg mig med en seriemorder må du dog gerne kalde mig uegnet men jeg tror ikke det er den retning det går

    gjorde det ville jeg sandelig håbe nogle tvivlede på mine evner og holdt et øje med mit barn

    men jeg har jo nærmest brugt snart 20 år af mit liv på at gå i en sund retning så jeg tror ikke man skal forvente at jeg pludselig vælger at gå en anden vej og gifte mig med en dømt morder smiley

    når en primær omsorgsperson vælger så påvirker valget barnet. godt eller skidt. du synes hun virker helt fin som mor. Jeg tvivler. Jeg tillader mig derfor at tvivle og håbe at omgivelserne er obs på de børn.


  • #97   18. jan 2020 Anya jeg siger ikke hvad han var men at man skal have en vis kildekritik over for nærmeste familie til en psykopat da de er manipulerende osv.

    skal nok finde det senere jvf mit indlæg om min mor herover.

    nu vil jeg gå ind til familien lidt. god debat smiley


  • #98   18. jan 2020 Men HL, han er i FÆNGSEL!!!!! Han påvirker da på alle måder hendes børn mindre, end din ven påvirker dig og dit barn - for din ven kan dukke op, du taler med ham, er sammen med ham og holder af ham. Hende her kan ikke introducere sine børn for PM, og hun elsker ham såmænd nok ikke.

    Din ven, med en score på 35, er en potentiel risiko. PM er ingenting.


  • #99   18. jan 2020 A jeg snakker om moren.

    Min ven er ingen risiko. Du kan møde ham og opleve at mennesker er mere end et tal i en test. og for at være en risiko skulle han jo også møde barnet. Det er vi ikke tætte nok til sker.

    I dag vurderer man individer på mere end en test og et tal.

    men du får sidste ord. Jeg har en mor som har fået det ene ben af ved hoften og min fokus er derfor nu i virkeligheden hvor der er behov for mig. Jeg vil altid gerne debattere med dig en anden gang men håber og tror de fleste forstår at vores familie lige nu har brug for at vi er samlet. Jeg kan derfor ikke love flere svar her om dette emne men skriver hvorfor i respekt for at vi har brugt vores tid. Jeg er enorm ked af det og vil nu gå ind og være ved min mor

    god debat videre. Jeg vil svare det jeg kan Men vi er lidt slået pt og det håber jeg i forstår



  • #100   18. jan 2020 Nå ja...... Lundin blev også gift.

Kommentér på:
Peter Madsen .. der er så

Annonce