354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kl knud om morgen... Kl knud om morgen...

I morges blev jeg vækket kl 5 30 af en kraftig banken på min hoveddør og hunde gik helt amok.
Jeg farer ud til døren og åbne i en gennemsigtig lille natkjolen udefor stå en mand som så skal til at fortælle mig noget men lukker lige som mund igen kigger op og ned af mig hvorpå han så for frem stramte at min hest løb rundt ud på markerne pis.
Jeg siger lige et øjeblik jeg skal lige have noget tøj på.
(hvis nok en god ide så han kunne holde munden på plads MAND)
løb så ind samtidig med at jeg tænkte hvordan det dog kunne lade sig gøre Når min heste stå inde om natten.
Jeg løb så ud til manden som så vise mig heste ned på marken og samtidig med jeg kigger ned mod stalden og se at porten er lukket kigger så over mod hesten igen og Kan så se at det ikke er mine Hmmm fedt at blive vækket kl Knud om morgenen (ja det hed manden sgu)
for at hjælpe nogle andre mennesker med at fange deres heste.
Men fandt hurtigt ud af hvem der var ejeren af dem og så kunne det ikke går for langsomt med at for vækket dem også hæhæ men til gengæld fik jeg så morgenmad af de glade heste ejer da vi havde fået fanget deres heste.

Så jeg skal lige love for at jeg er morgenfriske og hundene har godt nok haft en forvirret morgen fordi jeg måtte lukke dem ind så de lægger og kigge noget forvirret på mig de stakkels dyr.

så er i lige så frisk som mig ggggg.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kl knud om morgen...
Kommentér på:
Kl knud om morgen...

Annonce