Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MYRER
  • #1   11. jul 2007 Vi bruger myrelokkedåser, men kun i rum hvor hundi ikke er...

• #2   11. jul 2007 Nogen råd så til Dræber snegle ?

( Låner lige din myrer tråd Mia , håber det er ok )

• #3   11. jul 2007 Gitte og Jessie: Jeg prøver med dåserne et sted der ikke er til at nå for vapsen.

Christel: Go idé. Har en anelse om hvor de kommer fra. Problemet er så bare at vapsi slikker opvaskemidlet i sig...han er ALTædende.

Modesty: Nej jeg tror faktisk ikke det er løsningen. Imens jeg har siddet med denne tråd har jeg slået de første 5 myrer ihjel der kom kravlende henover mit bord. De er ikke taget til begravelse endnu *ss*

Tanja: i orden. Jeg har, bortset fra det, hørt om at salt kan de ikke tåle og de dør simpelthen af det.

• #4   11. jul 2007 Altså sneglene kan ikke tåle salt.

• #5   11. jul 2007 Mia.....Så går græsset ud vil jeg lide sige.

*Fnis* Har nemlig en brun plæne fordi jeg har drysset salt.

Så manden er rimelig mobset.....

• #6   11. jul 2007 Myrer hader kanel og det er ugiftigt for hunene

• #7   11. jul 2007 tanja find en masse og hug dem over husk at grave dem ned..... ligene tiltrækker nemlig flere......
    der er også nogen der garver en skål ned med øl i det siges de kravler i og drukner...

• #8   11. jul 2007 Mod myrer bruger jeg også kanel- eller bagepulver. Billigt, og det virker.

Mod snegle..Dem salter jeg, + at jeg bruger de der blå korn. ( freamol tror jeg det hedder)De sku være ufarlige for alle andre end sneglene.

• #9   11. jul 2007 myrrer......puha de skal bare ikke bo inde, jeg ville købe noget rigtig giftigt og helde i der hvor de kommer op bare masser derned luk rummet af i 2 dage og støvsug de ækle bæster op husk at få dækket hullet hvor de kom ind vask med ajax og vupti....c",)

• #10   11. jul 2007 Kanel siger I?? Ja dét lyder jo både økonomisk og okølogisk forsvarligt.
    Dét skal jeg da lige prøve. Virker det ikke, må jeg ty til de slemme dåser.
    Takker.

Christel: *GG*...jamen enten er han meget selvdestruktiv eller osse har han vitterlig ingen smagsløg. Eller osse er han bare en hund med meget lav standard for gode smagsoplevelser.

• #11   11. jul 2007 I flere år har jeg haft det tilbage vende problem med myre, har efterhånden prøvet alt uden den store virklig. Men fik i år et råd at plante myrte rundt om huset. Og for første gang i lang mange år kan jeg erklære mit hus myre fri :0)
    Og som et extra plus ser det godt ud.

Kommentér på:
MYRER

Annonce