Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kai hund
  • #1   12. feb 2020 Patricia P herindefra har en Kai, måske hun ved noget?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #2   12. feb 2020 https://www.yashikirin-kennel.com/

• #3   12. feb 2020 Tusind tak smiley

• #4   20. feb 2020 Jeg har gået på hvalpehold med en for en hel del år siden. Jeg har aldrig nogensinde oplevet så selvstændig og ikke-førerinteresseret hund. Jeg har ingen ide om han var en værdig repræsentant for racen, men der var ihvertfald ingen interesse i hverken leg, mad eller interaktion med fører - han havde 100% nok i sig selv... Jeg har tit tænkt over hvordan det mon endte.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #5   20. feb 2020 Anna hvis han er sulten skal han nok arbejde siger min erfaring mig.. fordi man kan for pokker træne en kat og den kan da ikke være værre end dyreverdens sociopat ? smiley

• #6   21. feb 2020 Så vidt jeg har forstået, skulle Kai'en være en af de mere træningsvillige japanske racer...... Men det kan jo godt bare sige lidt om hvor selvstændige de andre så er smiley

• #7   21. feb 2020 Jeg kender ikke Kai'en.

Men Akita'en har jeg oplevet mange gange, og den er til at træne sådan ok.

Men andre hunde skulle holde snuden langt væk fra den. smiley

• #8   21. feb 2020 Kai'en bliver også beskrevet som en mere venlig hund overfor andre hunde... Den skulle generelt være "nemmere" end dens japanske fætre smiley Den eneste Akita jeg kender elsker alt og alle.... Både i hjemmet og udenfor hjemmet. Jeg tænker ikke at den er super racetypisk smiley

Kommentér på:
kai hund

Annonce