{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Hvad har I lavet i dag? :D {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag, HG!

Som overskriften siger, hvad har I lavet i dag?

Vi startede dagen ud med en tur i Hedeland, hvor Mason havde sig en fest og jeg flere gange var ved at skvatte i mudderet i mørket smiley smiley

Nu har vi været forbi Dragør, hvor der åbenbart var fastelavnsopvisning eller lignende, for det virkede nærmest til at hele egnens heste var til parade gennem byen smiley

Mason var ikke videre imponeret - men lidt sjovt var det da smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har I lavet i dag? :D
  • #1   23. feb 2020 Ingen billeder i dag men er netop kommet ind fra marken af hvor tøserne har søgt pølsestykker over et rimelig stort område.
    Det blev ikke til det helt vilde i dag da jeg igen ikke er helt på toppen.


  • #2   23. feb 2020 Resumé af min søndag:
    Stået meget tidligt op... 5:30 - for at arbejde... haft ufatteligt meget selvmedlidenhed.
    Nu drikker jeg en cola og har det lidt bedre smiley


  • #3   23. feb 2020 Jeg har været til fastelavnshygge i det kvarter, jeg bor i. Nærmest kun børnefamilier, men det er en god måde at lære naboerne at kende på

  • #4   23. feb 2020 Vi har været på 2 timers tur til Amagerstrand park, nu hygger vi under dynerne i sofaen med brændeovnen kørende smiley

    Senere skal vi lige øve på et par nye tricks, da vi er med i en online tricks challenge, hvor vi skal lærer 2 nye tricks pr uge i 5 uger og video dokumentere det, det er meget sjovt smiley


  • #5   23. feb 2020 Her sker der ikke det vilde pga mit knæ. Er dog begyndt at gå lille bitte ture med Albert smiley
    Han synes dog stadig jeg går lidt langsomt, så det er stadig primært min mor der render med ham


    profilbillede
  • #6   23. feb 2020 Købt en kravlegård til lille pigen, så Svende ikke løber med mere af hendes legetøj OG vi måske kan undgå bare lidt af pelsen i munden på ungen smiley smiley smiley smiley

    Og så har vi lige været på tur med barnevogn og hund så Svende kunne få strintet på nærmest alle græsstrå og hækplanter i området smiley smiley


  • #7   23. feb 2020 Øv, Janni! Håber du hurtigt får det bedre smiley

    Fünke, cola fikser (næsten) alt smiley

    Mathilde, det lyder da sjovt! Hvilken challenge er det? Er det noget, man kan finde et sted? smiley


  • #9   23. feb 2020 Du tager altså nogle fede billeder, Elvira! smiley

  • #11   23. feb 2020 flytter! pakker og Zara hjælper så det tager 100 år lol

    og så har jeg været til møde i AA hvor emnet var livets paradokser. meget filosofisk søndag smiley


  • #12   23. feb 2020 Ude og gå ved vandet. ??

    profilbillede
  • #13   23. feb 2020 Det er igennem hjertehund.dk
    Sam og jeg er på øvet hold, der er både begynder, øvet og avanceret smiley


    profilbillede
  • #14   23. feb 2020 Meget stille smiley
    Coco er blevet uldet igennem, og så blev lejligheden self støvsuget bagefter smiley

    Så var vi 40min ude i enten sidelæns regn eller sidelæns hagl...... de sidste 15-20min konstants hagl....

    Og så har jeg lige forberedt undervisning og tjekket og svaret mails til imorgen nu her:)

    Og så har jeg strikket lidt imellem de forskellige ting.

    Så meget lidt aktiv søndag, men det er nu også rart engang imellem.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #15   23. feb 2020 Vi nåede en tur i skoven, mens solen skinnede. Det blæste en del, men det var varmt nok til, at de stribede kunne løbe rundt uden tøj, mens Ingle tiggede godbidder smiley

    Resten af dagen er gået med at gøre bil ren, vaske tøj og slappe af på sofaen smiley


    profilbillede
  • #16   23. feb 2020 Hvad jeg har lavet i dag?
    Absolut ingenting.
    Har sovet længe (til kl. 9, for manden havde heldigvis luftet hundene tidligt) efter en meeeeget lang dag i går, hvor jeg stod op 01.45 for at gøre klar til at køre til stævne med ponyerne på Vilhelmsborg ved Århus. Kom først i seng kl. 24, så lidt søvn var tiltrængt.

    Jeg har selvfølgelig ordnet heste og luftet hunde i løbet af i dag, men ellers har den stået på dyne-på-sofa-hygge med hundene og katten.
    Jeg skal skåne jer for et billede af det, så I får et af ponyerne i stedet. smiley


    profilbillede
  • #19   23. feb 2020 Sovet, puttet på sofaen og klippet hundenes kløer. Gåturene har min mand klaret i dag, da jeg er syg igen igen. Jeg elsker normalt efterår og vinter, men nu vil jeg virkelig gerne have noget forår og sommer, så alt det virus mm stopper, rager alt til mig pga immundæmpende medicin , er 3 gang på 2 uger jeg er syg.
    Håber jeg har det bedre i morgen, så jeg kan gå en god tur på marken med Ozzy i morgen smiley


  • #20   23. feb 2020 Jeg har været til kaninstævne hele dagen smiley

    Ganske godt tilfreds.
    Kom i finalen, kun 11 kaniner der hoppede fejlfrit, de havde sat en vandgrav på.
    Vi fik en 9. Plads, og vi fik en pind.
    3 pinde, og så rykker de en klasse op.

    Unge Nelly, vi fik en 0 fejl rosette.

    Er så glad i dag smiley dem der lavede fejl, hoppede også så fint.

    Min næstyngste, på 8 måneder, hoppede 0 fejl, med tidsfejl, men hey, det er hendes fjerde stævne.

    Billede: Nelly


    profilbillede
  • #22   23. feb 2020 Vi var i skoven til formiddag. En blanding af billedtagning, træning og løb.
    Jeg har tilmeldt et 3 km biathlon med Mynte så nu skal de gamle kroppe i form.
    Eftermiddagen gik med rengørring og oprydning efter jeg havde hundene i bad i går.
    Spørg mig ikke om rationalet i rækkefølgen. Bad først og så ud og hoppe i vandpytter...


    profilbillede
  • #23   23. feb 2020 Jeg klippet den her lækre fyr idag smiley

    Derudover har jeg været en tur ude med ungerne, så de kunne løbe noget krudt af smiley

    Nu sidder jeg og får en sludder med mine svigerforældre og skal snart hjem og i seng smiley


    profilbillede
  • #24   23. feb 2020 Mike's mor, ja, vi har været så heldige at kunne hente Mason hjem for en lille uges tid siden smiley smiley

  • #25   23. feb 2020 Salla, kaninstævne... dét lyder altså hyggeligt! smiley

  • #26   23. feb 2020 Bette tøsens nye crib smiley ...og en masse nye venner smiley Der vist rigelig plads til at vokse i smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #27   23. feb 2020 Tillykke Anine smiley

  • #28   23. feb 2020 Jeg er i gang med at læse:

    The key to Thailand, About culture, communication and management.

    Hold nu ferie den kultur er avanceret for en vestlig person! Det er helt vildt!

    Tag nu bare lige deres smil.

    De har 13 af slagsen, og de betyder allesammen noget forskelligt, og så kan de i øvrigt godt kombineres smiley

    Plus Thaierne mener ikke at de lyver, vestlige vil mene at de lyver meget. Men begge har ret set ud fra egen kultur.

    Thaierne kører meget i det man kalder dobbeltstandard.

    Foreksempel er prostitution forbudt! Men hvis en kvinde går i seng med en mand for penge, så er det ikke prostitution hvis pigens hovedformål er at forsørge familien.

    Hvis hun der i mod udelukkende tjente penge til sig og ingen andre. Så ville det være prostitution, og det er forbudt!

    Nemlig ja! smiley


  • #29   23. feb 2020 Tak, Linda smiley

  • #30   23. feb 2020 En sjælden fri-søndag uden hundetræning smiley

    Vi gik lang morgentur, og slap med en enkelt byge. Så var planen at komme i haven, men himlen åbnede sig, så i stedet blev det nogle timer på sofaen, inkl en lille lur smiley

    Så fik jeg vasket gulv, og så kørte vi i skoven og gik en lang tur med veninden og hendes to hunde.

    Nu har jeg fået overstået de sidste praktiske ting herhjemme, og venter bare på at jeg kan gå i seng smiley


  • #31   23. feb 2020 Helt gennemsnitlig søndag.
    Op og spise morgenmad, slænge os i sofaen med lidt serie. Husbond tog sig af at træne sit hold og sine egne hunde og efter frokost tog vi en tur i skoven og nød pausen i regn og blæst.
    Så har vi nulret lidt her og der i og omkring huset og gumlet æbleskiver og kakao.
    Nu er det snart sengetid smiley


  • #32   23. feb 2020 Jeg har været på arbejde det meste af dagen smiley heldigvis kan jeg have Atlas med, så han har fået brugt en masse energi på at rende rundt og holde øje med dyrene. Her holder han øje med, at jeg får jævnet jordbunker på folden korrekt smiley

    profilbillede
  • #35   24. feb 2020 Amalie, hvad arbejder du med? smiley

  • #37   24. feb 2020 Anine, jeg arbejder på en folkeskole, hvor de har en lille klappekage-bondegård, så jeg er weekend-dyrepasser smiley . Vi har hængebugssvin, høns, geder, kaniner, marsvin, undulater og heste.

  • #38   24. feb 2020 Jeg deltog i mit første løb - 8 km crossløb igennem Herlufsholm skoven. Jeg kom flot igennem og er vanvittigt stolt af mig selv. Ingen af hundene var med, da det var forbudt. Nu har jeg prøvet et løb, og så løber Ziva og jeg for BørneTelefonen d. 7. Marts hvor vi støtter op om en god sag og samler penge ind. Det bliver Zivas første officielle løb, men synes vi har trænet godt.

    Så købte vi en ny bil - Suzuki Grand Vitare fordi at Abby gjorde lidt, at der ikke var plads til to retriever i en VW Micra.

    Billedet er fra igår aftes da vi alle fire så hunger games "triologi" men da i fik Abby i status beskederne så får i Ziva her smiley


    profilbillede
  • #39   24. feb 2020 Amalie, det lyder da fedt smiley

    Ziva, sejt gået! smiley Og tillykke med bilen smiley


  • #41   24. feb 2020 Vi havde en dejlig dag i går.
    Tidligt op og godt en halv times snusetur på cirkuspladsen.
    Så afsted nordpå til agility med både Luf og Sheena, og Sheena fik en ekstra bonus, i form af en playdate med en ung border-han i den store indhegning udenfor efter træningen.

    Vi var hjemme igen kl. 14, og jeg så ikke skyggen af hundene, før det var tid til aftensmad smiley


    profilbillede
  • #43   25. feb 2020 Sikke træls med influenza, CF! God bedring smiley

  • #44   25. feb 2020 Pernille og Anine.
    Det er mega hyggeligt, med kaninstævne. Masser af lækre kaniner, søde mennesker og god stemning.
    Efterhånden som man kommer ud til flere stævner, så lærer man også flere af de andre, at kende.


Kommentér på:
Hvad har I lavet i dag? :D

Annonce