{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har I for...?
  • #1   13. maj 2022 Jeg er lige kommet hjem fra arbejde. Shit det har trukket tænker ud idag....!

  • #2   13. maj 2022 Jeg boller med manden.



    Eller måske jeg sidder her på HG.


  • #3   13. maj 2022 #1 Uha, det lyder da trættende! smiley Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men såfremt det ikke er weekendarbejde, så kan du da slappe lidt af nu smiley

  • #4   13. maj 2022 #2 *lol*

  • #5   14. maj 2022 Jeg arbejder på en skærmet enhed for mennesker med svær demens. Og jeg skal arbejde denne weekend.
    Jeg kan godt lide mit job, men pt er det skisme hårdt.


  • #6   14. maj 2022 Jeg var ude med en veninde og gå en god tur med vores vuffere, vi endte med at tage thaimad med hjem og spise. Super hyggeligt smiley

    Marley og jeg gik på hovedet i seng bagefter


  • #7   14. maj 2022 Jeg var forbi min moster igår aftes og fik en lækker bøf! Vi gik en god tur med hundene bagefter smiley
    Og så hentede jeg kæresten på arbejde i nat - så idag ligger vi på sofaen.
    Jeg ville egentlig gerne have været ude i det gode vejr, men jeg har en vaps der ikke er helt på toppen.

    Senere skal jeg op og fodre en kat jeg passer. Godt dens ejere kommer hjem imorgen smiley


  • #8   14. maj 2022 Vi var på udstilling i Roskilde, så det var tidligt i seng og op tidligt igen i morges. Nupper lige søndag med også smiley

  • #9   14. maj 2022 Jeg har arbejdet 11-20 i dag, og skal afsted 11-19 i morgen. Til gengæld har jeg "weekend" mandag og tirsdag, så det glæder jeg mig egentlig ret meget til smiley Jeg arbejder med voksne mennesker med en senhjerneskade og er alene på arbejde hele weekenden.

    Så nu spiser jeg chokolade-is og vil lige koble helt af med et eller andet tilfældigt på skærmen smiley


  • #10   14. maj 2022 Jeg skal til eftersøgning med Dorit i morgen. Fordi hun røvskidekeder sig med mig på krykker smiley Hun trænger til at blive kørt helt træt, og få hygget med sine hundevenner smiley Og imens Dorit sover sin skønhedssøvn bagefter, skal jeg have sendt en bunke dokumenter afsted til en bunke forsikringer, så de kan slås om hvem der skal betale for at jeg ligger i 2 uger og stirrer op i loftet smiley

    Og det er så cirka højdepunktet i hele min uge. Bortset fra at mine nye bløde bukser kom med posten i dag, så nu er jeg klar til endnu en uge på sofaen med serier smiley


  • #11   14. maj 2022 #10 Uha, det lyder da kedeligt, hvis du kun kan stirre op i loftet - god bedring smiley

  • #12   14. maj 2022 Tak smiley Og jeg kan retfærdigvis også andet end at kigge op i loftet, men når jeg er vant til en hektisk arbejdsdag og en aktiv fritid, føles det helt, helt forkert at ligge i sofaen i 90% af min vågne tid og stene serier eller høre lydbog.

    Og så er jeg bare helt i kælderen over, at jeg slet ikke synes der er fremskridt, og at jeg stadig ikke kan enkelte af de basale øvelser, som jeg burde kunne have lavet et par dage efter operationen. Og at det går ud over hunden, som skal finde sig i at have et menneske, der kun kan humpe korte ture. Og jeg kan ved gud ikke overskue at skulle igennem en større operation på et senere tidspunkt smiley

    Jeg véd godt at jeg bare lige er kortvarigt slået ud, og om et par dage er jeg sikker på at jeg er optimistisk igen. Så bær over med mit klynk smiley



  • #13   15. maj 2022 #12 Det lyder da som en lidt værre omgang, men synes ikke du ynker. Du fortæller blot hvordan du har det og det skal man da have lov til smiley

    Håber også din hund bærer over med dig, selvom den "kun" kan få de korte ture smiley


Kommentér på:
Hvad har I for...?

Annonce