{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fagforening hvad har i?
  • #1   28. jun 2013 Det eneste jeg kan sige er at vores erfaring er at Dansk Metal er super gode når du får brug for dem.. smiley

  • #2   28. jun 2013 Jeg vil anbefale dig at blive i METAL, de "gule" foreninger (for de er nemlig ikke fagforeninger) kan højst sandsynlig ikke hjælpe dig, hvis der bliver brug for det.

  • #3   28. jun 2013 Jeg er i HK fordi jeg arbejder i butik og der har de speciale i det.
    Synes det er skide dyrt så har før overvejet Ase men tør simpelthen ikk.
    Har haft brug for HK en gang før hvor de hjalp mig.

    Som 3F siger i deres reklame: Hvor der er sparet er ikke tjent når man vælger fagforening

    Så jeg bliver i HK smiley


  • #5   28. jun 2013 Jeg er også medlem af HK...sidder på kontor. *S*

  • #7   28. jun 2013 Jeg har haft Krifa og min mor har Krifa nu - de har været meget behjælpelige smiley

  • #8   28. jun 2013 Pt medlem af FOA...dyrt men betaler gerne. Skal pr 1/9 skifte til HK da jeg skifter arbejde og branche. Har vægtet denne post højt i budgettet og det bliver jeg ved med.

  • #10   28. jun 2013 Jeg er medlem af FOA. smiley der har ikke været nogle problmer.

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #11   28. jun 2013 Er akademiker og valgte DM (Dansk Magisterforening) som min fagforening, for 6 år siden. Udgangspunket var faktisk at jeg derigennem kunne tegne mine forsikringer hos LB (Lærerstandens Brandforsikring). Har efterfølgende været så glad for de kurser og workshops DM holder. Den logiske A-kasse for mig var derfor MA (Magistrenes A-kasse).

  • #13   28. jun 2013 Du skal overveje hvorfor du er medlem.
    Jeg er med i farmakonom foreningen. Det er en lille fagforening, for vi er ikke ret mange Farmakonomer. Men de er rigtig dygtige og har f.eks. På trods af tiderne i år forhandlet sig frem til lønstigninger og et ok resultat. De har nemlig ekspertisenet inden for mit fag. De ved hvad mit arbejde er og hvordan situationen ser ud..
    Det sætter jeg pris på smiley

    A- kasse har de ikke selv, så der er jeg i ftfa som min fagforening anbefaler smiley


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #14   28. jun 2013 Det ved jeg godt Isabelle. Den gang skulle jeg oplyse dm-medlems nummer til lb, og det nr stod på mine forsikringer de første par år. Så om jeg kunne uden, den gang, ved jeg ikke - men ved godt man kan nu. Men min hoved pointe for at tage DM, dengang, var at jeg fik sygt billige forsikringer hos LB (mere end bare den normal studie-rabat) når jeg var medlem af DM.

  • #16   28. jun 2013 Jeg er en af dem der har skiftet fra en af LO´s fagforeninger (Teknisk Landsforbund) fordi de lige præcis ikke var til en skid hjælp, da jeg havde brug for det.... og jeg havde været medlem i over 30 år.... Selvom min chef fyrede mig på en løgn og jeg havde mennesker, der ville bevidne dette, gad de ikke engang undersøge det.

    Nu er jeg medlem af Frie Funktionærer og dem har jeg haft brug for et par gange, og jeg er hver gang blevet bakket op og har fået den hjælp jeg havde brug for....


Kommentér på:
Fagforening hvad har i?

Annonce