{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.228 visninger | Oprettet:

Hvad har I fået i julegave ? {{forumTopicSubject}}

Ja her er vi kun min mand og jeg i år pga sygdom , så vi er snart klar til at gå i seng , haha.

Hvad har I fået af julegaver i år ?

Jeg har fået et par Bjørn Wiinblad ting , en køkkenvægt , håndklæder , 2 krus og middagstallerkener fra royal Copenhagens julestel, et spækbræt og en kniv , et billede af min ene lillebror , en hjemmelavet hylde fra endnu en bror , en håndmixer, en dressingshaker og en pakke med små showergels fra body shop ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har I fået i julegave ?
  • #1   24. dec 2017 Her har vi slet ikke åbnet gaver endnu smiley smiley


  • #2   24. dec 2017 Jeg er godt klar over de fleste ikke er nået dertil endnu , men så kan folk skrive når de har åbnet gaver eller i morgen. Jeg er bare nysgerrig, Og nok snart på vej i seng , haha

  • #4   24. dec 2017 Vi har mindre børn med til jul, så vi har åbnet allerede smiley jeg har fået nogle lækre udendørs slippers, bløde håndklæder, pastatallerkener, frokosttallerkner, bestik og en fin kalender samt penge til husting

  • #6   24. dec 2017 Pia : Jeg ved heller ikke lige hvad der er sket i år , plejer altså ikke få så mange gaver . Men jeg har også fået fra alle 4 brødre, begge mine forældre og deres ægtefæller , min fars ekskone , min mormor og min mand smiley

  • #7   24. dec 2017 Vi var færdige med det hele kl. 19:30 smiley Det tager ikke så lang tid når det bare er børnene og os. De bliver hurtigt trætte.
    Jeg fik nye hundebukser, hundenegleklipper og -saks. Derudover et gavekort til massage, trådløse høretelefoner, uldsokker og et par hjemmelavede ting fra børnene.
    Manden fik kamerataske og vandfaste udesko med fór, så han kan undgå at blive helt gennemblødt når han er afsted med hundene.
    Man kan altid se på gaverne at vi går mere op i hundene og træning af dem end op i os selv smiley
    Børnene fik en hel masse skønt legetøj og bøger om deres sidste år, fra fødselsdag til fødselsdag, som jeg laver til dem hvert år. Det er den allerbedste gave, siger de.
    Hundene fik andehalse og så var de glade smiley

    En rigtig fin, afslappet juleaften smiley


  • #11   24. dec 2017 Hov og hundene har fået en stor legerotte fra Hunter (Elvis) og et aktivitetsspil (Berta)

  • #12   24. dec 2017 Et billede af min nevø, og 200kr af min morfar.

    Et bålfad af arbejdet.

    Det er det.


  • #14   24. dec 2017 Jeg fik to julekrus, to vaser, 100 kr, en halskæde, to neglelakker, en lipgloss
    og den her lille seddel.

    Min computer gik i stykker i fredags, og eftersom jeg bruger den til at tegne på, redigere og alt muligt, så var jeg selvsagt mega ked af det. Desuden har jeg ikke de knap 6000 kr, det koster at fikse den.

    På seddelen står der, at mine forældre vil betale for alle delene, og jeg var grædefærdig! smiley


    profilbillede
  • #15   24. dec 2017 Sikke dejlige gaver I har fået smiley Jeg syntes nu altså det er skønt både at give og modtage gaver , og ekstra skønt når man rammer plet med det man køber eller laver til folk smiley

  • #16   24. dec 2017 Jeg er helt målløs og SÅ glad! mine forældre har taget røven på mig. Jeg elsker ishockey og har nu set det i 10 år. Normalt ser jeg når sønderjyske spiller i Vojens, har været med på tur, når de spiller andre steder og nogen enkelte landskampe, altid sammen med min far. Danmark er så vært for VM i ishockey i 2018, hvor der spilles i Herning og København. Danmark spiller i Herning.. Jeg havde droppet ideen om at se kampene, da det er rigtig dyrt. Mine forældre har så givet mig billetter til alle kampe lørdag d. 12 maj, og min far har så købt et sæt til sig selv også, Så vi sammen kan komme afsted! smiley <3 smiley Er SÅ glad!! smiley derudover har jeg fået en kjole jeg ønskede mig, bluse, en kop med grisene på, kalender med min niece og nevø, 2 flasker shots, en printer, gavekort, strømpebukser og hudpleje produkter. Er så overvældet over de mange fine ting smiley føler mig ekstremt forkælet smiley

  • #18   24. dec 2017 Sikke en betænksom og fed gave And smiley Det bliver jo noget af en oplevelse for dig og din far, når det er noget I begge nyder og elsker at se /følge smiley

  • #19   24. dec 2017 Emma : Jeg har det på helt samme måde, alle gaver jeg har givet er også faldet i god jord. Det varmer ekstra meget , når jeg nu ikke kunne være sammen med en eneste fra familien i år smiley

  • #20   24. dec 2017 Det er SÅ fedt! smiley Jeg glæder mig SÅ meget! Det samme gør min far, det bliver en så fed oplevelse! smiley
    Jeg gav min mor billetter til Kim Larsen- vi har set ham et par gange, og hun eeeeelsker ham. Hun spurgte ind til den koncert sidste dag, hvor jeg bildte hende ind, at alt var udsolgt. Hun blev så overrasket og glad, da hun så at der lå 2 billetter i en parfume æske til hende smiley hun var sådan helt "eeej, Din møgunge, der var jo udsolgt!!" smiley smiley


  • #23   24. dec 2017 Indica: Uh sådan en ønsker jeg mig også, det havde jeg bare glemt, altså bagpladen smiley Den må på ønskesedlen til fødselsdagen om 2½ uge smiley

  • #24   24. dec 2017 Nu har vi endelig pakket op smiley
    Jeg har fået:
    Gavekort
    Kalender med hunde og Brøndby smiley
    El kedel
    Slik
    Og nogle dvd'er smiley


  • #26   24. dec 2017 Indica: Jeg har kigget på dem flere gange, men så husker jeg ikke så godt, haha. Det er ligesom tærteformen med løs bund, den glemmer jeg også hele tiden. MÅ huske at få de to ting på min ønskeliste smiley

  • #27   24. dec 2017 Puuh jeg har fået
    Af mand og børn : Sonos play:1 (min DAB radio er blevet tosset efter det nye signal) , Stelton juletræsstjerne , sæbedispenser til køkkenvask
    Af chefen : Adax Clutch smiley
    Min bror : tilbehør til Tefal Snack Collection
    Mine forældre: vækkeur, Christian Bitz kopper og desserttallerkner og 500kr til nogle sko jeg ønsker mig, Blinispande.
    Svigerforældre: Christian Bitz Kop og desserttallerkner, læderhandsker (dog for små, selv i en str xl - jeg har store hænder)
    og fra min Bedstefar til os 4 herhjemme: 1000kr.


  • #28   24. dec 2017 jeg har fået en posefuld smiley



    profilbillede
  • #29   24. dec 2017 Datteren har fået sindsygt meget

    profilbillede
  • #30   24. dec 2017 Jeg har fået et par søde øreringe i sølv af min kæreste, en lille ugle bamse/nøglering af min bedste veninde (jeg elsker ugler!), nattøj og hjemmestrikket sokker samt penge til Pinewood bukser af min mor, og nogle Woollies sutsko af mine svigerforældre smiley

    Iroh har fået et nyt hjortegevir og en gave fra dyrehospitalet, som jeg heller ikke vidste hvad indeholdte. Det viste sig at være en bold med piv, vådfoder, et tyggeben, en foderprøve, nogle kyllingegodbidder og noget lys til den mørke tid smiley


  • #31   24. dec 2017 Det blev en kort juleaften for mig. Både af hensyn til Laika som er under observation og så fordi jeg er syg. Så var kun hjemmefra i alt 5,5 time med kørsel frem og tilbage.

    Nå men jeg fik ikke så mange gaver i år som jeg plejer, men fik tilgengæld dyre gaver.

    Fik et "gavekort" på 45 sække træpiller leveret til døren, der er til 1,5 måned og har en værdig af 1400 kr, og så fik jeg hele boksen med alle 7 sæsoner af Sons of Anarchy, godt nok på tilbud, men den kostede stadigvæk 400 kr.
    Og så fik jeg jeg parfume, deodorant, badesæbe, cremer og sådan fra Matas, et gavekort til butikken Normal, en stegepande, en dyr hårbørste, en evighedsstage (hedder det ik det?), og et lanternesæt. Ved ikke lige om jeg har glemt noget.
    Den der fik flest gaver, var Malia smiley


  • #33   24. dec 2017 Jeg har fået maaange gaver, alle mega gode efter min mening smiley
    Jeg har fået
    Top reiter pandebånd og t shirt
    Uld tæppe
    Håndklæder, puder, dækkeservietter
    Kay Bojesen bil i sort
    Miqura 5 stk hånd og fod masker
    Royal copenhagen saltkar
    Mette blomsterberg springform
    Gavekort til imerco
    Hay skåle
    Royal copenhagen souffle skåle
    Festina swarovski ur i rosaguld
    Dolce gusto automatisk maskine
    Kähler mega vase i sort

    Simpelthen mega mange gaver jeg har fået, det er helt vildt :):)


  • #34   24. dec 2017 Jeg fik thekande med matchende krus og en lækker the, tøj, makeup fra Nars, Iconic London, Tarte, Urban Decay og Too Faced, også har jeg fået et nyt PS4 spil, som jeg selv må vælge smiley Også havde min søde kusine på 12 år lavet et sødt lys til mig smiley

    Er meeeget glad for mine gaver! smiley


  • #35   24. dec 2017 Jeg har fået nye støvler, et glattejern og en ny pande smiley

    Synes det er vildt så mange gaver nogen har fået smiley


  • #36   24. dec 2017 Jeg skal have gjort status imorgen,vi er først nu på vej hjem til Fredericia, og så skal der soves.

  • #37   25. dec 2017 Fælles har vi fået en lampe til stuen, en æggekoger og lidt penge.

    Der ud over har jeg fået to keramik Urtepotteskjulere fra en yndlings kunstner, 2 t-shirts, 2 trøjer


  • #39   25. dec 2017 Jeg har ikke fået voldsomt meget. men til gengæld har jeg fået den største gave, min nevø kunne give os...... Han skal være far smiley Min "bette" nevø på 30 år, som jeg så blive født og er gudmor til....... Han og hans kæreste skal være forældre smiley Og mine forældre skal være oldeforældre (lad os håbe at de holder mange par år endnu) smiley

  • #40   25. dec 2017 Sjovt. Jeg fik få men gode gaver. Ny dyne og pude og sengetøj. Alligevel var den simpleste gave den som varmede mit hjerte mest. Billeder af min afdøde hund bamse og mine to nuværende bæster smiley det gik lige i hjertet. Elsker også mine andre gaver smiley

    profilbillede
  • #41   25. dec 2017 Tøj, en elektrisk tandbørste, nyt halsbånd til Baby, en halskæde, hudpleje sæt, en scrapbog fra hundene smiley
    Og endnu et år topper mormor med en gave ingen andre kan klare! Et gavekort til dyrlægen på 1000 kr smiley


  • #42   25. dec 2017 Jeg har fået er par læderhandsker og en watercolorbrush af min bror, to krus fra Royal Copenhagen og 1500 kr i tilskud til en ny mobil af min kæreste, en håndmixer, en minihakker, et toast- og vaffeljern (2-i-1) af mine forældre og hundene, 2 kuppel-fryfadsstager fra Kähler og 500 kr af min mormor og morfar, en kuppel-fyrfadsstage og en juletræs-fryfadsstage af mine svigerforældre.

    Og så får jeg et par gaver af min fars familie i morgen smiley


  • #44   25. dec 2017 I vores familie har vi afskaffet julegaver for en del år siden.
    I stedet for julegaver, så giver vi et beløb til en værdig trængende familie så de kan holde en ordentlig jul, hvor der ikke mangler noget.

    På arbejde fik jeg et næsehjul til traileren, en lækker bluse og et halvt rådyr.

    Jeg plejer altid at købe en julegave til mig selv, i år blev det til sådan en


    profilbillede
  • #45   25. dec 2017 Jeg har fået en dvd sæson, bluse, stegepande, reol, halskæde, hårspray, lagen, lidt ting til køkkenet (olivenolie, salt, snacks o.lign).
    Tucker har fået 3 poser guf og en bamse smiley


  • #46   25. dec 2017 Jeg har fået en kaffe mølle et badeforhæng med matchene måtte, et fårskind stort og langhåret i sort og hvid og sminke og et tørrestativ og det er LIGE hvad jeg ønskede mig. smiley

  • #48   25. dec 2017 Jeg har for første gang(!) haft en jul hvor der ikke er én gave jeg er blevet sådan lidt "meh" overfor. Jeg har ikke fået sindssygt mange gaver, men jeg ved at de har været dyre, og jeg er sindssygt glad! smiley Alt undtagen én stod på min ønskeliste smiley

    Af min veninde fik jeg en sensitive precision beauty styler fra matas, til at ordne bryn, armhuler og bikinilinje. Den er længe afprøvet - tror aldrig at jeg har haft SÅ flotte øjenbryn! smiley

    Af min bedste veninde / kusine fik jeg den her: https://www.emp-shop.dk/p/solemnly-swear/336997.html#q=harry%20potter&prefn1=gender&sz=36&start=66&prefv1=2 I str M. Jeg ELSKER Harry Potter, og teksten på trøjen beskriver bare mig perfekt. Jeg kan godt mærke at den er i str M, men jeg NÆGTER at bytte den til en str L. BARE VENT! Når jeg er under 65 kg, så kommer jeg til at ligne en halv milion i den. Har ikke taget den af endnu smiley
    Det gør ikke noget at den er str M, kan sagtens bruge den, meeen den sidder lidt.. tæt xD

    Af mine forældre:
    En LÆKKER ny vinterjakke, i sort og med pels om hætten og for indeni. Og så i SORT! Jeg er glad for min nuværende armygrønne, men den kan ikke fås længere og så er den for lille.. Så jeg har gået hele vinteren sådan lidt... Jeg er så glad for den jakke, men måske jeg er nød til at købe en ny næste år... smiley Jeg ønskede mig nemlig ikke en jakke, da jeg er utrolig kræsen ang. jakker - specielt fordi at mange vinterjakker får mig til at ligne en lille prop der har taget en del kilo på. Men den er bare PERFEKT! mine forældre har bare lige ramt plet! Udover at den er en str M også.. I Jakker skal jeg gerne ha en str L pga min barm -.-' Men min mor har sagt at når jeg er vild med den model, så skal jeg bare ha den byttet en størrelse større. Tør slet slet ikke tænke på hvad den har kostet dem!

    Og så fik jeg et kamera stativ til mit kamera, som jeg har manglet i LÆNGE smiley

    Af min søster og hendes kæreste fik jeg:
    En flænge i himlen, på bog. smiley Og så fik jeg altså også at vide at jeg ikke behøver at ønske mig Harry Potter bøger, jeg kan låne hendes så tit jeg vil. Tjaeh, jeg har stadig tænkt mig at købe dem selv smiley
    Og så fik jeg et billede af mig og min niece i ramme fra da hun var en uge gammel. Tjaeh - måske jeg er blevet bare en smule glad for den lille størrelse smiley

    Af min bror, der fik jeg nok det der overraskede mig allermest.
    Han gav mig nemlig en tegneplade! I 5-6 år har jeg ønsket mig en tegneplade, og mine forældre og min søster har ALDRIG kunnet skaffe en..
    Og så kommer min bror bare lige og skaffer en så let som intet! Jeg er VILD med den, og den fungere lige præcis som jeg havde drømt om - nu bliver det en leg at redigere billeder smiley


  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137
    #49   25. dec 2017 Vi har skåret ned på gaveræset i år, så har ikke fået så mange gaver. Til gengæld er de super gode, dem jeg har fået.

    En lang vandtæt foret jakke, en kort dunjakke, et armbånd, et par øreringe og en parfume.




  • #51   25. dec 2017 Vi giver ikke hinanden julegaver, så det eneste jeg har fået, det er en kat i glas af stedsønnen og hans kæreste. smiley Men den er så fiiin og stillet i sikkerhed for kattene.

    Og så fik vi tilsendt en kalender af Balders opdrætter med billeder af Balderes hundefamilie. smiley


  • #55   25. dec 2017 Støvler.
    Sko.
    Strømper.
    Nattøj.
    Glædig 1 juledag til alle.
    smiley


  • #56   25. dec 2017 Vi har været mig, min kæreste, vores datter, mine forældre, min bror og kæreste og farfar.

    Vi er en lille familie og det med gaver er ikke noget vi rigtig gør mere.

    Men jeg har fået det flotteste Disney Pandora armbånd med 1 led af kæresten smiley
    Også gavekort af mine forældre til et led.

    Ellers intet (:

    Vores datter er 2 måneder næsten og fik en trøje af min farfar og et puslespil af bror og hans kæreste.


  • #58   25. dec 2017 En spøjs jul i år ifht. gaver.
    Plejer altid at få det praktiske jeg jo virkelig ønsker mig. Men ikke i år.
    Har fået special syede pyntepuder - Koster en mindre formue og de er super fine. Men lidt sjovt, at vi med 6 hunde i møblerne skal have noget så fint der kan blive noget så smadret smiley
    Gavekort, undertøj, matas gavekort, en and med gummistøvler, en rosendahl julestjerne??? smiley Dem der kender os vil tænke... Why?? smiley
    En kæmpe thermokande med kop som skal afløse min nu afdøde.

    Og en drone med kamera så jeg kan lege ude ved fårene og til konkurrencer smiley


  • #61   25. dec 2017 Jeg har fået en tærteform, en musemåtte, en bodylotion, forskellige kaffer, chokolade og en marcipangris samt et juletræ med lys inden i. Derudover vandt jeg en mandelgave som var nogle af de der chokoladeskeer man stikker ned i kogende vand og laver lækre drikke, gingerbread spices og dark chocolate.

    Jeg er glad for det hele og lige så vigtigt, folk blev glade for de gaver, jeg gav.

    Og så er jeg for øvrigt slet ikke færdig, der bliver udvekslet en ny omgang gaver i morgen til julefrokosten.


  • #62   25. dec 2017 Gaverne er til os begge efter vi er blevet gift deler man i min familie
    Fra mor og far Lenovo yoga tablet som jeg ikke troede jeg ville få på prisen
    Fra manden Bose høretelefoner med slukknap til baggrundsstøj og craft trøje til under jakken når det er koldt at at gå med Ziva
    Fra job 1 Bænk
    Fra job 2 chokolade og 6 flasker virkelig lækker vin også to dessert vine jeg glæder mig til
    Job 3 rullekufferet og en slik kurv
    Søster 1 brunchgavekort
    Søster 2 centergavekort
    Søster 3 havde glemt den i virvaret så den glæder jeg mig til

    Ziva har fået kødben fra slagteren og siccaro dækken


  • #64   25. dec 2017 Jeg har fået et MEGET generøst tilskud til elcykel fra mine fantastiske forældre smiley Så har jeg fået cremer, en bordgrill og flotte plakater fra Desenio.

    Jeg holdt jul med forældre, søster + mormor og morfar. Vi fik desværre spist al risamanden så der er ingen risalamande til morgenmad her! smiley


  • #65   25. dec 2017 I år var første år, jeg ikke holdt med min egen familie!
    Det var ret underligt, men min kæreste og jeg besluttede os sidste år for at begynde at holde jul sammen, og der var vi hos min familie.
    Så i år blev det med svigerfamilien - som nu heldigvis også er skønt selskab smiley

    Årets vildeste gave var helt sikkert også fra svigerforældre, der har købt vores drømme barnevogn - splinterny og det hele!
    Det kom totalt bag på mig, den koster jo 9000 kr smiley :O

    Udover det har jeg fået en super lækker gyngestol, en pusletaske, cover og tastatur til min tablet, en varmepude, LED bloklys med vippende flamme, en vase og et tørklæde.

    Vores lille tøs fik endda også gaver selvom hun ingen gang er født smiley hun fik lidt forskelligt tøj og en uro.

    Gaver fra mine forældre og søster får jeg først i morgen, når de kommer til julehygge smiley


  • #66   25. dec 2017 For noget tid siden sagde jeg til min mor at jeg altid ønsker mig bøger i gave, men at jeg aldrig får det smiley
    Dét fik jeg så i år!
    Jeg har fået "Mindhunter" og "The Hitchhikers Guide to the Galaxy", og så to hundebøger: "When pigs fly" og "Alfasyndromet", alle nogen jeg har ønsket mig. Glæder mig helt vildt til at komme igang med dem!

    Derudover har jeg fået en popcornmaskine, et par sko, en ring, to lysestager og et gavekort til Frederiksberg Centret smiley


  • #67   25. dec 2017 Jeg er ikke sådan en 'få julegave fyr', så havde satset på ingenting, men mine lettere uopdragne børn havde valgt at trodse mine ønsker (om nul gaver) og gav mig et par knaldsorte Le Creuset kaffekrus. De kan rumme en femdobbelt espresso, så dette indlæg er skrevet med et hjerte, der slår i sambatakt.
    Jo, jeg fik naturligvis også den obligatoriske firmajulegave. En helvedes bunke vin, øl og chokolade samt en lille ugly træfugl fra Kristian Vedel.


  • #69   25. dec 2017 Hold da op, jeg er imponeret over de gaver, folk har fået fra deres arbejdsgivere. Det er da ret dyre ting. Jeg var jo offentligt ansat, så jeg var ikke vant til at få noget som helst fra arbejdspladsen.

  • #70   25. dec 2017 Lene
    Det, vi får ekstra i julegave, modsvarer(dårligt) den sikkerhed, I har i jobbet. smiley


  • #71   25. dec 2017 Får altid dyre gaver af firmaet, men det sjove er faktisk, uden at det skal lyde utaknemmeligt, at det sjældent er noget jeg faktisk kan bruge sådan rigtigt.

  • #72   25. dec 2017 Nu er jeg gået på efterløn, men vi havde ikke nogen sikkerhed i ansættelsen. Jeg var ansat i staten og i de år jeg var der, havde vi fyringsrunde på fyringsrunde, fordi alle kan blive enige om, at et godt sted at spare, det er på offentlig ansatte.

    Jeg ved godt, at den med sikkerheden versus løn m.m. var rigtigt engang, men det er fortid.

    Når det så er sagt, så havde jeg et godt job, som jeg var glad for med gode arbejdsforhold. Men jeg er overrasket over niveauet på firma julegaver.


  • #73   25. dec 2017 2 kurve med lækkerier en wiskey fra min søster og perleørestikker fra Jon.

  • #74   25. dec 2017 71 årh den følelse kender jeg så godt. I år er min den ene firmagave faktisk noget jeg godt kan bruge men de sidste 10 år er ca 20 ud af 25 praktisk talt aldrig pakket op.

  • #75   25. dec 2017 Enig. Jeg ved også godt at det i et firma med x antal ansatte af begge køn og i mange aldre, kan være svært at ramme noget alle kan og vil bruge.
    Vi får altid en dyr ting, og så ellers vin, chokolade og sådan ved siden af i pakken.
    De sidste to år er min gave solgt/givet væk til nogen der faktisk kan bruge det og det bliver den også i år.

    Men jeg sætter selvfølgelig pris på og er glad for at være i et firma der giver julegaver, ikke alle er så heldige.


  • #78   25. dec 2017 jeg har fået et gavekort til ikea og jysk og et badeforhæng med katte på og en stand til og nogle gode vinter sko smiley

  • #79   25. dec 2017 Zenta, ja jeg er godt klar over, at firmagaver ikke altid er brugbare. Det er svært at ramme rigtigt til mange medarbejdere. Men så må man jo håbe på noget, der kan sælges, så man alligevel får lidt ud af det.

    Og det er selvfølgelig ikke gaverne, der afgør om man har en god arbejdsplads.


  • #80   25. dec 2017 Det er svært og det har jeg fuld forståelse for.
    Det skal heller ikke lyde utaknemmeligt, firmaet gør det jo i bedste mening og der skal jo nok være nogen der kan bruge gaverne.
    Prisen på gaverne har intet at gøre med om det er et godt firma i sig selv, nej. Slet ikke.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #81   25. dec 2017 Fra firmaet vælger vi selv vores gave. For max 1500 kr.

    Hos min kæreste er det det samme, de må vælge for 800 kr.

    Da jeg var offentligt ansat, fik vi julegave.
    Det synes jeg ikke vi skulle have haft.
    Privat firma er det fint i.
    Ikke i offentligt.


  • #82   25. dec 2017 Jeg har fået mange fine gaver - bla en lækker knivholder, og en soundbar til min nye lejlighed smiley
    Men må sige at min kæreste tog røven på mig.. Vi mødte hinanden på arbejdet og en nattevagt under min oplæring havde vi ikke så meget at lave, så jeg tog lige fem minutter på instagram - han må have hørt mig sukke over hvor meget jeg gerne ville til en Bastille koncert og husket det.... For i den ene gave fra ham lå to biletter til Bastille Reorchestrated i Luzern(Schweiz)!!! Jeg har aldrig tudet over en julegave, men det gjorde jeg altså i går smiley


    profilbillede
  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #83   25. dec 2017 Jeg synes det her med jul er hårdt smiley ...og dyrt!

    Men vi blev også begavet!

    Jeg har fået en stor computerskærm - den vidste jeg godt, har selv valgt og bestilt den smiley Den er så fiiin!

    Så har jeg fået Corsair mus, tastatur og mussemåtte!
    500kr og en pakke chokolade smiley
    Bodyshop ting
    En virkelig lækker hestebog
    Et spejl fra IKEA
    Neglelak
    Og har et par sko til gode, hvis jeg kan finde nogen gode sko at gå i, der passer til mine dumme brede fødder smiley

    Og så fik jeg en hjemmelavet knallert af min kusine - synes den var genial smiley


  • #85   25. dec 2017 Har fået en lækker stegepande, viskestykker, køkkengrej, lækre uldsokker og en bog, samt loppekure og godbider til hundene smiley Har efterhånden afskaffet gavebytning med de fleste....hvor er det egentligt kedeligt at blive voksen smiley

  • #87   25. dec 2017 Jeg har fået et par lækre uld hyggesokker, en læbestift fra Clarins, en trøje, et par øreringe, en rensesmør der også kan bruges til at fjerne makeup, og en ramme med billeder af min og mine børn, og en lysestage som min yngste har lavet i børnehaven smiley

    Jeg har ellers ikke sådan fået julegaver de sidste 10 år smiley Så jeg er rigtig godt tilfreds, og mega overrasket.


  • #89   25. dec 2017 Vi har også pakkespil, så er lidt i tvivl om hvad der var gave og pakkespil, men tror gaverne til mig var:

    Kinesisk(/japansk?) bestiksæt (gaffel, ske og spisepinde)
    Hobby guiden 2 (bog) + 200 kr gavekort til panduro
    2 armbånd med noget perlehalløj
    1 kjole
    1 Raunsborg Hand Cream Nordic
    1 bog med perlemønstre på HC Andersen eventyr + 100 kr
    1 Lanôme Nutrix Royal Body (Cream tror jeg)
    1 gavekort til en biograftur for 2


  • #90   25. dec 2017 Af min mor
    500 kr og en cliff richard billet til næste år i odeon. Og 3 par trusser. Nåja og en gaveæske med 5 små parfumer i.
    Af min mormor
    1000 kr. Hun har ikke helbred til at tage ud og købe gave. Men penge er ok smiley
    Af min nevø 9 år
    To træhuse til pynt. Malet af ham.
    Af min bror
    En minions metalmadkasse med slik og bastogne småkager og 100 kr i
    Samt en pakke sharpie fine point tusser. De er lækre.
    Fra jobbet
    Lille hammershøi vase (den i min status) og en powerbank.



  • #91   25. dec 2017 Glad for alle gaver i år. Men den bedste er stadig den jeg gav til mig selv sidste jul/22 december

    Nemlig hende her;

    Skønneste Jörp- aka jobbe, jobbelopsen, jobbeloppe, lopsen


    profilbillede
  • #93   25. dec 2017 vi gør ikke så meget i voksen gaver her, selv om to af mine unger er over 18, så får de da mere end rigeligt. altid mors børn, uanset alder smiley

    jeg fik før jul opgraderet mit akvarie med LED lys, incl sunrise timer, så det var en tidlig julegave fra mig/os til mig smiley
    ellers fik jeg en lækker sweater, et gave kort til min favorit watpoo massør, bailey og nougat rittersport til efter massagen, når jeg sidder og føler mig kørt ned af en kampvogn smiley :D


  • #94   25. dec 2017 Kæmpe musemåtte
    En computermus
    Undertøj
    En t-shirt
    En træand
    Et håndklæde til håret (?)
    Gavekort til elgiganten på 600kr
    Gavekort til tøjbutik på 600kr
    En træ snemand
    En hundehvalp


  • #96   25. dec 2017 Lyder som nogle skønne gaver smiley
    Min kæreste og jeg har haft fælles ønsker i år, da vi ellers var ideforladte. Dog gav vi hinanden hver individuelle gaver.

    10 frokost tallerkner fra Eric Bagger
    4 dessert tallerkner Eric Bagger
    12 sæt bestik Eric Bagger
    En tur i biffen alt betalt.
    2 krydderi karruseller - det ene bliver byttet til bestik.
    2 kage spader
    1 kagekniv
    Tilskud til barnevogn og autostol.
    En hjemmehæklet tæppe til vores sofa, som min mor har hæklet.
    Til vores søn, der kommer til verden til juni fik vi 2 sparkedragter med matchende huer smiley
    af min kæreste fik jeg et sæt øreringe og den flotteste halskæde, han havde designet så personligt til mig som muligt.
    til min kæreste havde jeg købt to trøjer og en ny barbermaskine, da den anden er stået af.

    nogle skønne gaver, den ene krydderi karrusel skal kun byttes, da vi ikke behøver to. Resten bliver gemt.


  • #97   25. dec 2017 Jeg fik:
    3 sæt ovnfaste fade (tror det er lige rigeligt)
    En pande og 2 gryder hvoraf den ene skal byttes
    Gavekort til imerco
    Piercingsmykker (labret)
    Showergel og to sæt med både showergel og shampoo
    En morter
    Bradepande med teflon

    Fik dævlme mange flere gaver, end jeg er vant til smiley


  • #98   25. dec 2017 Det var en stor skuffelse at ingen af vores pakker sagde vov, men den ene sagde piv, og nu har vi et stykke legetøj til vores fremtidige vaps. smiley

    Vi har fået en dobbeltdyne, to hovedpuder, lagen og sengetøj (der passer i størrelsen), to grimer og to håndklæder. smiley


  • #99   26. dec 2017 jeg fik
    gardiner, da der lige er blevet renoveret herude, og så benyttede jeg lejligheden til at smide de gamle grimme persienner ud og så få gardiner istedet for
    et badeforhæng
    et sort/hvid af Brooklyn bridge hvor der er lys i billedet, har efterhånden en god samling af sort/hvide billeder af den bro hehe
    en mascara

    og så tog min mor røven godt og grundigt på mig ved at give mig min fødselsdagsgave lidt for tidligt, jeg fik en rejse til New York af hende, og sørme om ikke hun har lagt rejsen så jeg skal fejre min 40 års fødselsdag derover, men hun var nødt til at give mig den nu, da jeg intet pas har, så det skal laves, så skal jeg jo søge om ferie og finde pasning til CeCe, så hun måtte jo hellere være i god tid, så alt det kan blive ordnet, og som hun selv sagde i dag, ja vi får da ikke overvægt, ingen af os har kufferter hahaha så sådan nogen skal vi jo osse havde købt


  • #101   31. dec 2017 Vi har fået følgende:

    Jens:
    World of Warcraft bog
    Trøje
    Bukser
    Boxershorts
    Nøglering m. Indgravering af Haley + tekst smiley

    Anya:
    Eragon: eldest bog på engelsk
    Disney Pandora armbånd + 1 Disney led
    Led til armbånd

    Fælles:
    Dab+ radio m. Bluetooth og CD og alt muligt xD
    Thule Urban glider (baby jogger/klapvogn)
    Bog: Kaninen der bare gerne ville sove
    Body + hagesmæk
    Badeslag
    + En gave fra mine forældre som vi ikke har fået endnu xD

    Vi elsker alle vores gaver og det er vist kun badeslag der skal byttes smiley


  • #102   31. dec 2017 Synes, vi har fået mange gode gaver.

    Jeg har fået: 2 x parfume.
    Rosti mepal opbevaringsskåle
    Bitz miniskåle
    Strikkede karklude
    Bitz spisepinde
    To spil til switch
    Game of thrones monopoly
    En mumikop
    En dåse til opbevaring af fuglefoder

    Fælles har vi fået:
    To glasskåle til vores kitchenaid, hvoraf den ene er blevet byttet til noget stentøj til borddækning.
    Endnu to spil til switch, som var dubletter og derfor er blevet byttet til en sodastream.

    Der er garanteret noget, som jeg har glemt smiley


Kommentér på:
Hvad har I fået i julegave ?

Annonce