{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

dybt skræmt hund {{forumTopicSubject}}

Vi passer fra idag og 1 uge frem en lille hund af yorkshire/chihuahua, den kommer desværre fra en af de grimme steder hvor de behandler hunde som affald, hun har haft hende i snart 2 år man kan det passe hun altid vil være sådan resten af livet hun er dybt skræmt overfor alle mennesker på nær hendes menneske mor, jeg ved hun gør alt for den hund trænings mæssigt også.
Men bare vi nærmest kigger på hende tisser hun.

og vores hunde er jo mindre end hende, men hun nægter simplethen af kigge på dem og ligger udeå vores trappe for sig selv...

Detgør dælme ondt af se hvordan en hund lider pågrund af den ikke har haft den bedste start på livet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dybt skræmt hund
  • #1   18. jul 2007 tror desværre at det kan være uopretteligt , hvis ejeren har prøvet at hjælpe hende og støtte hende og det ikke er blevet bedre en det er nu, så tror jeg ikke det bliver det. det er skrækkelig at en hund skal gå gennem et helt liv, så skræmt, fordi nogle idioter ikke er deres opgave voksen

• #2   18. jul 2007 Stakkels hund...
    Folk tænker ikke altid på hvad konsekvenserne kan være, hvis man behandler en hund dårligt fra den er lille...

• #3   18. jul 2007 Den ene af mine yorkier var lige sådan indtil hun var 2 år, først herefter lykkedes det os at få hendes fylde fortrolighed og i løbet af det sidste år til 1½ kan andre også røre ved hende. Det skal siges, Hope er 4½ år nu og dejlig og meget kærlig pige. Hun har haft hvalpe og det var nok det bedste vi kunne gøre for hende for der fik hun virkelig lov til at vise hvad hun kunne. Jeg havde ellers næsten opgivet hende for 2 år siden. Så opgiv ikke endnu det kan stadig nå at rette sig

Kommentér på:
dybt skræmt hund

Annonce