{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Meget tørre hænder der revner {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har siden jeg fik 2,5års højdosis kemo behandling samt ret store mængder binyrebarkhormon døjet med Meget meget tør hud på mine hænder og de revner også meget let især på siden af fingrene smiley

Sæbe tåler jeg meget meget dårligt på mine hænder!! Jo mere jeg vasker hænder jo værre bliver det! Og det uanset hvilken sæbe jeg bruger.. (Dog bliver det aldrig rigtigt godt selvom jeg tænker over at bruge handsker feks så jeg ikke skal udsætte mine hænder for sæbe i så stor stil) Og i disse tider hvor vi skal vaske hænder grundigt og tit er det virkelig blevet slemt og de bliver helt røde og varme når jeg smører creme på, selvom det er til sart hud og uden parfume! Får også sådan lidt ala eksem mellem mine fingre nede i bunden eller hvordan man skal forklare det (og JA! jeg er ekstra grundig med at skylle sæben af!)

Jeg har seriøst prøvet tonsvis af forskellige cremer (hvor kamfer creme virker bedst umiddelbart) og jeg har smurt et utal af gange dagligt i laaaaange perioder samt prøvet at smøre mine hænder ind også ta engangs handsker på for at optimere fugten, men heller ikke det hjælper ordentligt (blev jeg anbefalet at prøve)..

Er simpelthen så træt af at konstant ikke kunne røre ved noget fordi jeg skal smøre med creme så tit, og jeg aldrig rigtigt synes det trænger ind, så alting ikke bliver fedtet, når det så alligevel ikke rigtigt får det til at stoppe smiley Og det gør faktisk ret ondt med de revner der kommer..

Har I nogle tips til hvad jeg kan gøre? Er seriøst ved at være desperat!!

Kommentarer på:  Meget tørre hænder der revner
Kommentér på:
Meget tørre hænder der revner

x