{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Hader fulde mennesker.... {{forumTopicSubject}}

Jeg ligger i min skønneste søvn og vågner ved at hundene gør (Det gør de engang imellem når der går en kat forbi eller der går en hund på fortovet) Så jeg råber ud til dem at de skal holde mund, men de bliver ved. Tænker at det måske pga regnvejr er min bedre halvdel der kommer tidligt hjem, men jeg kan høre på hundenes gøen at de er virkelig sure denne gang. Så går døren op og jeg kan høre en mumlen, imens er jeg hele registret igennem inde i hovedet for at finde ud af hvem det kan være. Jeg skynder mig ud af sengen og da jeg åbner døren fra soveværelset så står der fandeme en fuld mand i mit køkken!!!!
Ja han skulle snakke med hende der boede i huset før os.... JA GODAW DO.. Det er jo så 2 år siden hun flyttede... FJOLS! Så jeg fik eddermanme travlt med at smide ham ud! Kl 8 om morgenen....
Det skal lige siges at vi bor i en lille by, hvor mænderne enten sidder og er fulde hjemme hos deres koner (Som de har købt i Rusland) eller også sidder de og er fulde på den lokale kro. Det er ikke unormalt at møde en fuld stodder eller to tidligt om morgenen, på trods af et indbyggertal på 1000. Men de skal eddermanme ikke bare vade ind hos folk...... HU HA jeg er gal!
Så nu kan jeg sidde her med en låst dør, nedrullede gardiner og to skræmte hunde der prøver at komme sig over chokket!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hader fulde mennesker....
  • #1   26. jul 2007 *LOoooooooooooooooOL*

Som du dog kan skrive det....

Sikken en træls morgen for både dig og hundene.

• #2   26. jul 2007 Ja kan ikke lade være med at smile lidt for det må have set noget komisk ud hvis man havde været fluen på væggen, men synd for dig og hundene at i skulle starte dagen på den måde

• #3   26. jul 2007 åhhh det er bare så træls....
    da vi boede i lejlighed, kom vores overbo også tit ind til os i hendes fuldskab og troede, at hun var hos sig selv... Det er bare pisse træls

• #4   26. jul 2007 Ja det er eddermanme træls... Det kan bare ikke være rigtigt at man ikke være i sit eget hus uden at skulle ha døren låst. Men jeg tror han blev lidt bange.. For Max var pustet op til dobbelt størrelse og viste HELE klaveret og Boogies øjne var kul sorte... Dygtige drenge!!!!

• #5   26. jul 2007 hehe han skal sq være glad for at det ikke var hjemme ved mig, han var gået ind uden at ringe på, for så havde holli nok bidt armen af ham (ikke i bokstavligste forstand)

• #6   26. jul 2007 du siger de har høbt konerne, er da ildegalt ?? for det er da ulovligt hvis de ikke har opgoldstilladelse, de må bo her som gæster i nogle måneder efter skal de hjem - men ja fuld mennesker er underlige det kan ændue mennesker også være, nogen tror de skal brug min taresse til at gå gennem min mnidre have så de kan kommer over til deres, men jeg bliver ski sur når de bare vader når de kan gå uden om som tager dem under 1 minut

• #7   26. jul 2007 Nej de er ikke ilegale... De er købt og betalt og så har de giftet sig med dem, de fleste har været her 1 års tid tror jeg... FØJ!

• #8   26. jul 2007 Sådan en idiot... Hader også sådan noget....

Vi boede i lejlighed på 1. sal indtil for et par måneder siden...( med låst opgangsdør )
    En aften ved midnatstid sad vi og gloede fjernsyn da der pludselig bliver taget i døren... Vi kigger underligt på hinanden for det kan da ikke passe at der er blevet taget i døren, men lyden er ikke til at tage fejl af.. jeg glemte altid at låse døren når min kæreste tog på natarbejde, men her havde vi tilfældigvis låst døren..
    Min kæreste går så ud og åbner døren og ude på gangen står der en nøgen mand !??!?!?!?!
    Manden siger så hej og lusker ind i lejligheden ved siden af ( viser sig så at det er en af vores nye naboer :-S )

Næste dag spørger min kæreste så manden om hvorfor han tog i vores dør.. DET havde han altså aldrig gjort................
    Jeg kom bagefter til at tænke på at det kun var mit navn der stod på døren.....
    Og ikke så fedt at tænke på hvis han var kommet ind mens min kæreste var afsted, for jeg sover aldrig med tøj...

Totalt langt ude....
    Så kan godt forstå at du blev tosset.. Var jeg nok også selv blevet, men jeg var også blevet bange. ( selvom at jeg har arbejdet på værtshus og smidt mange fulde idioter ud ) Men det er ens private ejendom. DET er bare ubehageligt...

• #9   26. jul 2007 man kan godt købe en kone også gifte sig med hende...

Man hører nu aldrig om en dame der har købt sig en mand ??

• #10   26. jul 2007 Stine: Ej det var lidt skummelt det der. Tror jeg havde fået mig en fed griner hvis der stod en nøgen mand foran min låste dør.... Men tror også jeg på ingen tid kunne klemme mig ned i en sprække i gulvet hvis han så kom ind *gg*!

• #11   26. jul 2007 Team vomløs: Haha.. Jeg får pludselig et billede af en enormt fuld overbo, der smider sit tøj rundt over det hele og så lægger sig ned i sengen imellem jer og tror at hun ligger alene i sin egen seng.. *GG*

Janne C: Det lyder godt nok ubehageligt.. Bor du alene, eller lå du sammen med din kæreste? Jeg var godt nok blevet skræmt hvis jeg havde set en fremmed mand i mit køkken.. Især hvis jeg var helt alene i huset.. Utroligt at han ikke er blevet skræmt af hundene og er flygtet ud igen..

• #12   26. jul 2007 Tanja: Ja hvorfor er det egentlig sådan?? Det skal jo så lige siges at dem der "Ejer" en kone her i byen er de mest alkoholiserede, vamle usorineret klamme hankønsvæsner der kan gå på denne jord! Ren og skær desperation.... Tror at kvinder er mere selvstændige og lære hurtigt at klare sig selv!!!!

• #13   26. jul 2007 vi har også prøvet det 2 gange... dengang havde vi min gamle schæfer... og børnene var små.... 2 gange var manden (den samme) ved at blive tygget i... men manden var så fuld, så han stod bare der og rooolig rooolig... griner... han var slet ikke klar over hvad der var foran ham.... he he

• #14   26. jul 2007 Stine: Føj for den da.. Skræmmende!! Så husker man altså lige pludselig ALTID at låse døren efter sådan en omgang..

• #15   26. jul 2007 Dina: Jeg har stadig ferie og min kæreste er på arbejde, så jeg var helt alene! Blev da også mega ræd, det er ikke lige sådan en krabat man ønsker at vågne op til! Ja det er egentlig underligt at han ikke blev bange for hundene.. Han var sgu nok for påvirket!

• #16   26. jul 2007 Janne: Fy for den da.. Det er ekstra skræmmende når man så er helt alene om det.. Jeg havde nok taget det nærmeste der kunne bruges til beskyttelse og var så gået stille og roligt ind.. Man ved jo aldrig hvem det kunne være.. Sikke en ubehagelig oplevelse.. Håber du og dine hunde kommer hurtigt over det..
    Og ja, han må virkelig have været påvirket hvis han går ind i huset, selvom der står 2 oppustede og knurrende hunde.. Så er man i hvert fald ikke ved sine fulde 5..

• #17   26. jul 2007 Stine: Nu du skriver om sådan en pervers stodder, så har jeg netop modtaget en besked fra et ukendt nummer: " Hej Line. Jeg ligger klar nu. Og har den i hånden og er total liderlig.".. *GG* Der findes sgu mange perverse stoddere i vores lille land.. Han har dog ikke svaret efter jeg havde skrevet tilbage at jeg bestemt ikke hed Line og han nok havde fået sendt den til den forkerte.. Han ligger forhåbentlig derhjemme og er lidt pinlig med en kæp der er knap så hård nu.. Haha..

• #18   26. jul 2007 Dina: Jaeeee... Hundene sover, det var vist trættende at være vilde vovser *g*! Tror at jeg pakker dem sammen og så køre vi en tur til vandet og får lidt frisk luft! *s*!

• #19   26. jul 2007 Janne: Kan da godt forestille mig at det har været stressende for dig.. Det lyder da som en god og hyggelig ide.. smiley

Kommentér på:
Hader fulde mennesker....

Annonce