{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Kat
Kat
Følger: 10 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 41

Bare et surt opstød over idioter og deres løse hunde {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det folk lader deres hunde gå løs når de ikke reagerer det mindste på indkald? smiley det er virkelig en gåde for mig.
Hvis det så bare var et engangs tilfælde, men nej...
Hvor bliver man bare træt af det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare et surt opstød over idioter og deres løse hunde
  • #1   20. aug 2020 Fordi nogle mennesker mener deres hund har ret til at gå løs.

• #3   20. aug 2020 Jeg synes, det er 10x mere irriterende med folk, der slipper deres børn løs..

• #4   20. aug 2020 Nissen - Ja det skal også stoppe nu, mit barn kan ikke lege i fred på en legeplads uden der er andre børn der vil lege smiley

• #5   20. aug 2020 Nissen : Nu handlede det jo ikke om børn, og syntes du ikke er træls at fremmede hunde kommer farende mod dig og din hund så er det da godt for dig

• #6   20. aug 2020 Nissen smiley

profilbillede
  • #7   20. aug 2020 Jeg har en hund der ikke gider fremmede hunde, og som er lidt forsigtig. Og det er sku frustrerende hele tiden at skulle starte forfra med træning fordi folk ikke kan sætte en snor i en hund de ikke har kontrol over.

• #8   20. aug 2020 Jeg kan godt fornemme på dig, at du aldrig har oplevet en lille "Julius" på 4 år komme hen til dig, og f*cking tale til dig!! - Du ved, den primære forskel på hunde og børn... smiley

Er du klar over, hvor helt igennem traumatisk det er ?? smiley

• #9   20. aug 2020 Nissen: Jo men jeg kan nu godt klare det.
    Men kan sku ikke klare at min hund skal blive skræmt at fremmede hunde igen og igen. Men kan så fornæmme at du er en af dem der bare lader hunden gå og siger min hund gør ikke noget.

• #10   20. aug 2020 Okay, bare for at se, om det er mig, der er fuldstændig bagud, hvad angår tekstanalyse og forståelse;

Hvor fanger I andre, at man kan "fornemme* at jeg er en af dem, der bare lader hunden gå og siger 'min hund gør ikke noget'." smiley

Hvis jeg ikke er den eneste, der har svært ved at gennemskue det, så må du sgu lige dele ud af de fantastiske analytiske evner indenfor tekster smiley

• #11   20. aug 2020 Hvor er det lige du kan fornemme at jeg aldrig har oplevet et 4 årig barn som er kommet hen til mig og fucking snakket til mig??
    Bare fordi jeg er frustreret over at min hund skal skræmmes gang på gang af fremmede hunde. Og sagde det ikke handlede om børn.

• #12   20. aug 2020 Men syntes da det er fint at du kan lave emnet om at jeg er ked og frustreret over at min hund skal skræmmes af løse ustyrlige hunde, om til at det er meget værre for dig at børn snakker grimt til dig.

• #14   21. aug 2020 Det er nemlig træls, hun ikke nervøs på alle andre punkter. Hun gider bare ikke fremmede hunde, og slet ikke når de kommer løbende lige op i hoved på hende så bliver hun bange smiley nu har hun også oplevet hunde der er kommet farende ud fra deres grundstykke og bidt vores anden hund, det hjælper nok heller ikke på det.
    Så sent som i går stod der pludselig en stor hund lige bag os oveni var det mørkt så hun gik i panik, syntes sku ikke det er sjovt.

• #16   21. aug 2020 Pas på din reaktion ikke smitter hunden med frygt.
    Tag evt den lille hund på armen så den kan føle sig tryg.
    Der er løse hunde mange steder og det er ofte lovligt men KUN hvis de er under fuld kontrol. Det medgiver jeg at de ofte ikke er.

• #19   21. aug 2020 Isabelle
    Har du afprøvet metoden med held?
    Umiddelbart virker det som en god ide, men om det skræmmer alle hunde er nok meget tvivlsomt.
    De venlige hunde der bare vil hilse skal nu nok fatte pointen smiley

• #21   21. aug 2020 Jeg slipper ikke Ellie af sammegrund. Hun elsker alt og alle, hendes indkaldt er 100% når vi er alene, men ser hun nogen eller noget, så er hun væk smiley

Kommentér på:
Bare et surt opstød over idioter og deres løse hunde

Annonce