752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Surt opstød... Surt opstød...

Iiihh, hvor kan jeg dog blive sur på nogle hundeejere. Jeg er lige flyttet til et rækkehuskvarter, hvor man godt må have hund, men den skal være i snor på området (bortset fra ens have selvfølgelig). Her er der så et ungt par der har en lille hund (chi blanding vil jeg tro). Og hver gang jeg møder dem farer deres lille hund (som ikke er i snor) hen til min Fie (som jo er i snor) og skaber sig helt vildt. Og så kommer ejerne eller løbende efter den og råber og skriger for at få den til at komme. Men den løber jo selvfølgelig væk fra dem. Jeg har taget min hund op i favnen da jeg jo ikke vil have deres lille hund skal hoppe på min. Nå men da de så fanger den får den gudhjælpe mig smæk i rumpen. Uuuhh. Altså at hunden er uopdragen er jo ejernes skyld og at den ikke har snor på er jo også ejernes skyld. Men om jeg begriber hvorfor de skal slå den lille hund.

Men HVOR svært kan det lige være at tage snor på sin hund? Både fordi det står i husdyrsaftalen, som man har underskrevet ved indflytning, men er det ikke også bare naturligt at man har sin hund i snor hvis man ikke kan styre den? Overvejer sgu helt at kontakte boligforeningen...kan da ikke passe at de ikke kan overholde reglerne, når vi andre gør det.

Lige et surt opstød herfra...

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Surt opstød...
  • #2   11. aug 2009 årg sådan noget kan være så pisse irreterende..
    har du bedt dem om at holde den i snor?
    for hvis du allerede har bedt om det en gang, syntes jeg du skal kontakte bolig foreningen, og be dem sige det smiley

• #3   11. aug 2009 Jeg tænkte godt på det, men tror bare generelt ikke den holder i byretten, da han ikke decideret slog hårdt jo. Men det hjælper da ikke at straffe den på den måde i hvert fald. Men ser jeg det igen skal jeg ikke tænke to gange før jeg åbner munden. Og så skal de også nok blive meldt. Om ikke andet for at de bare skal have af vide at det IKKE er i orden.

• #4   11. aug 2009 Nej jeg må ærligt indrømme jeg ikke har bedt dem om det. Og grunden er nok at det er polakkere og jeg ikke aner om de snakker dansk eller engelsk. Jeg høre dem kun snakke polsk. Men kunne være jeg skulle gøre det næste gang.

• #5   11. aug 2009 Skriv/ring til boligforeningen...

Der er ingen grund til at overveje det.

• #6   11. aug 2009 Jeg ville nok også prøve at sige at det er problematisk at deres hund ikke er i snor -og håbe på at de forstår hvad du siger - ellers må du prøve på engelsk :0)

Kommentér på:
Surt opstød...

Annonce