Surt opstød... Surt opstød...
Iiihh, hvor kan jeg dog blive sur på nogle hundeejere. Jeg er lige flyttet til et rækkehuskvarter, hvor man godt må have hund, men den skal være i snor på området (bortset fra ens have selvfølgelig). Her er der så et ungt par der har en lille hund (chi blanding vil jeg tro). Og hver gang jeg møder dem farer deres lille hund (som ikke er i snor) hen til min Fie (som jo er i snor) og skaber sig helt vildt. Og så kommer ejerne eller løbende efter den og råber og skriger for at få den til at komme. Men den løber jo selvfølgelig væk fra dem. Jeg har taget min hund op i favnen da jeg jo ikke vil have deres lille hund skal hoppe på min. Nå men da de så fanger den får den gudhjælpe mig smæk i rumpen. Uuuhh. Altså at hunden er uopdragen er jo ejernes skyld og at den ikke har snor på er jo også ejernes skyld. Men om jeg begriber hvorfor de skal slå den lille hund.
Men HVOR svært kan det lige være at tage snor på sin hund? Både fordi det står i husdyrsaftalen, som man har underskrevet ved indflytning, men er det ikke også bare naturligt at man har sin hund i snor hvis man ikke kan styre den? Overvejer sgu helt at kontakte boligforeningen...kan da ikke passe at de ikke kan overholde reglerne, når vi andre gør det.
Lige et surt opstød herfra...

maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
har du bedt dem om at holde den i snor?
for hvis du allerede har bedt om det en gang, syntes jeg du skal kontakte bolig foreningen, og be dem sige det
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 20
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 20
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Der er ingen grund til at overveje det.
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.172
Surt opstød...