{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Er det en underlig fornemmelse ? {{forumTopicSubject}}

Er der kun mig , der har en underlig fornemmelse af ... at det er løgn at Trump nogensinde har haft Corona ...

Er det bare noget han har udtænkt for at slippe for at stille offentligt op mod Biden ..... og for at fortælle hele verden at lægerne i USA er såååå dygtige , at han allerede er helbredt på 4 dage med remdesivir og en eller anden hemmelig formel af xxxxx.... ?? ... og han er smittefri på ca. 1 uge .
Og at en vaccine er LIIIGE på trapperene inden årets udgang .... ( måske allerede inden valget )

Lyder det jeg skriver som helt usandsynligt ? ..... eller KAN det være muligt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en underlig fornemmelse ?
  • #1   10. okt 2020 Min kæreste sagde det samme i morges smiley

  • #2   10. okt 2020 Ja ... og samtidig at kunne fortælle hvor sund ... rask ... og STÆRK han er .

  • #4   11. okt 2020 Der er sååå mange konspirationsteorier for tiden, det er en af dem.
    Det knytter sig nok ret meget til at manden er fuld af løgn, det er umuligt at regne ud, hvad der er ret og vrang.

    Men jeg tror han var syg, også mere alvorligt end det er offentliggjort.
    Det medicin, han har fået, tyder på det og den koldsvedende mand med tydelig åndenød på balkonen i WH, da han blev udskrevet, peger i den retning.


  • #5   11. okt 2020 Hans endnu mere tossede opførsel den sidste uge, kan tilskrives Dexamethason, som kan give blandt andet eufori og øget aggression...

    Det skulle han være ude af igen, startende fra i går.


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #7   11. okt 2020 NITTIB Fake Corona var også min første tanke smiley

  • #9   11. okt 2020 Jeg tænker nu mere, at det er løgn, at han ikke er smittefarlig mere.

    Jeg skulle i hvert fald ikke nyde noget af at tage til møde med ham eller lign.


  • #10   11. okt 2020 Jeg tror mere de fake news består i, at han havde det fint under hele forløbet og at han er helt rask og smittefri nu.


  • #11   12. okt 2020 tror mange har tanken ... fandme noget af et stunt hvis det er fake og kan holdes hemmeligt ... Hvad med konen, hende har man ikke hørt noget om siden det også forlød hun var smittet, og de andre ?? Er de alle løgn ? det kan næsten ikke passe smiley

  • #12   13. okt 2020 Jeg tror han var og er syg. Og at han var noget mere alvorligt syg end offentligheden fik at vide.

    Men ja det er svært at vide, da han er fuld af løgn..


  • Hera-pigen
    Hera-pigen Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 52
    #13   13. okt 2020 Er det ikke skræmmende og tankevækkende, at verdens mægtigste mand er så utroværdig, at uanset hvad han siger og gør, så tror man ikke på det....
    Når man tænker på den magt han har, så GYYYYS!!!


  • #14   13. okt 2020 Naturligvis har han ikke haft covid. Det er et mediestunt for at vise, hvilken overnaturlig supermand han er. Når han snapper efter vejret som en rødspætte, der lige er hevet på land, så skyldes det ene og alene det faktum, at han ernærer sig på en diæt af burgere og cola.

  • #15   13. okt 2020 Jo Hera, det er uhyggeligt!

    Jeg ved ikke hvad der er op og ned, for den mand har en bedre fantasi end en 5 årig!


  • #16   13. okt 2020 det er ihvertfald sygt i denne situation at sige kunne kysse alle, og holde sådan en forsamling som han gjorde i går ... og sige man nu er immun, når flere studier har vist at immunitet kan man ikke være sikker på ... og hvorfor hører man ikke lige om forløbende på alle de omkring der angiveligt blev testet positive omkring samme tid ...

  • #17   13. okt 2020 Jeg tror stadigvæk ikke på , han overhovedet har været smittet .
    Jeg håber at hvis det er løgn ,,,,, at der snart kommer en modig mand ud og fortæller hele verden det .

    I øvrigt er hans private "læge" ? kun Osteopat og ansat til at nuldre rundt på Trumps legeme, hvis han har ondt i kroppen . smiley smiley smiley


  • #18   13. okt 2020 Jeg kan så ikke forestille mig at det er løgn.
    Der er alt for mange mennesker involveret hvis det skulle være en løgn - så mange, at det umuligt kan hemmeligholdes.
    Hele Trumps stab, sygeplejersker, flere læger, ja et helt hospital.....
    Jeg tror ikke på, at man kan få så mange mennesker til at lyve og oveni holde på løgnen.


  • #19   13. okt 2020 Egentlig blev det vist kun oplyst offentligt , at han havde feber og havde fået ilt .

    Det var Trump selv , der var ude og sige han havde Corona og havde fået Remdesivir og xxxx ? ----> ( en særlig dosis medicinsk antistofcocktail ) som han sagde.

    Tjaaa ... nu må vi se ... jeg tror stadig ikke på han har haft Corona .

    ( Han har måske givet hospitalet 1 trillion ... billiard ... billion gysser ) ... smiley smiley smiley smiley


  • #20   13. okt 2020 Nittib, der har nu været fremlagt dokumenter underskrevet af diverse behandlende læger, hvor både diagnose og behandling er beskrevet.
    Det er ikke kun blevet sagt af Trump.



  • #21   13. okt 2020 En osteopat i USA er i øvrigt ikke det samme som en osteopat i DK

  • #23   13. okt 2020 Det er jo langt fra alle der bliver meget syge.
    Spændende om han for senfølger.


Kommentér på:
Er det en underlig fornemmelse ?

Annonce