608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

vedr. hjælp af hvalp i opgang vedr. hjælp af hvalp i opgang

Så har jeg kontaktede viseværten, som har forsøgt at komme i kontakt med ejerne, men dog ikke lykkes, så viseværten gik ind,, den havde mad, dog ik så meget vand så de gav den lidt vand.. de sagde det lignede de bare var på arbejde.. men nu er det 30 min siden de ringede og sagde det, og nu har vores nabo ringede til viseværten for at klage over den står og gør! og nu har viseværten kontaktede politiet, og inden for 15-20min ville politiet kome,, ander ikke hvad der vil ske videre..

De fortalte at den lilel hvalp var lukkede inde på altanen som er en lukkede sted med tre vinduer som kun lige kan skubbes lidt til siden, og de vinduer var lukkede... bare oppe ved os i opgangen ved siden af hvor hundene hyler, er der på vores altan nok de først 30 grader,, det er slet ikke til at holde ud..

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr. hjælp af hvalp i opgang
Kommentér på:
vedr. hjælp af hvalp i opgang

Annonce