{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Lidt om snacks {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at bestille en røvfuld snacks og tyggeting hjem til Umi. Lageret er jo snart ved at være nede på sølle 3 forskellige ting at vælge imellem!

Men hvad med grisetryner - lugter de helt forfærdeligt? Jeg har ikke helt vildt meget lyst til at bestille 500 g hjem hvis det er nogle ornli' stinkere smiley (jeg køber fra Hundeparadiset)

Og ja, ellers er tråden også bare til at dele snack-glæde i: hvad er jeres hunds favorit-tyggeting?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt om snacks
  • #1   10. feb 2021 Altså de der puffede nogle eller bare tørrede? Jeg har nogle af de der puffede tryner og nej jeg gider da ikke have dem helt op i hovedet når jeg ligger på sofaen, men det gider jeg faktisk ikke rigtig med noget. Men jeg synes ikke lugten er slem når hundene ligger og gnasker i dem i deres hundekurve smiley jeg kan ikke huske om jeg har prøvet andre slags så der kan jeg desværre ikke hjælpe

  • #2   10. feb 2021 De puffede lugter ikke rigtig, altså jo hvis man stikker snotten helt ned i dem gør de nok smiley

    Henning er vild med tøret okselunge, de stinker som ind i pokker når man skal hapse en op af posen, men altså bare han holder lidt afstand så kan jeg ikke lugte det. Visse tign stinker bare af H til, og det er ofte dem hundene er mest vilde med , haha.



  • #3   10. feb 2021 Puffede? Nej det er bare tørrede så det tror jeg ikke smiley

    Uhh Umi har ikke prøvet okselunge før. Hun elsker dog de der flade oksestruber, og jeg må gå til bekendelse med min særhed og indrømme at de næsten dufter godt.... (altså sådan frisk ud fra posen)

    Dog har jeg præsteret at måtte smide et lammehorn ud. Hold nu KÆFT det stank da hun først havde blødt det op. Det var så slemt, at jeg ikke kunne holde ud at være i nærheden af det uden nærmest at få kvalme smiley


  • #4   10. feb 2021 Det er sådan nogle her:

    https://hundeparadiset.dk/grisenæser-250-g


  • #5   10. feb 2021 Tucker vil gerne anbefale tørret oksehaler.
    Jeg vil så gerne have noget til Tucker med god gnavetid, men han er så sk*de kræsen - oksehalerne er det eneste han har godkendt indtil videre.


  • #6   10. feb 2021 Jeg har desværre ikke prøvet de tørrede, så jeg ved ikke hvordan de er i forhold til Lugt. smiley
    Jeg har lige prøvet godbidder derinde fra med ged, min forlovede kunne slå mig ihjel. men okay de lugter virkelig heller ikke særlig lækkert xD


  • #7   10. feb 2021 Erika - det skriver Umi lige en note om! Jeg ved ikke, hvor gode de er i gnavetid.. men vi er glade for akillessener og nakkesener, som kræver lidt at gnave sig igennem smiley

  • #8   10. feb 2021 Ej Solvej dem med ged er jo lige præcis dem, der "dufter" af lakrids smiley

  • #9   10. feb 2021 Det gjorde vores godt nok ikke, de STANK af ged... smiley Men det stopper mig nu ikke i at købe dem alligevel, for hundene kan jo godt lide dem xD

  • #10   10. feb 2021 Ej ad okay, jeg synes virkelig mine lugter lidt finurligt at lakrids. Ikke godt, ikke dårligt, bare sådan lidt lakrids-agtigt. Nu gider jeg da ikke genbestille dem hvis jeg bare fik en heldig omgang smiley smiley

  • #11   10. feb 2021 Haha det kan jo ligeså godt være mig der fik en uheldig omgang eller har en træls lugtesans xD

  • #12   10. feb 2021 Jeg kan dog fortælle at posen med kænguru ikke lugter nær så slemt herhjemme.. smiley

  • #14   10. feb 2021 Svende ELSKER tørrede hønsefødder og tørrede okseører (ikke dem med muskel) smiley

  • #15   10. feb 2021 uh ja tørrede okseører og tørrede kaninører er også et kæmpe hit hos Henning, og energistænger ( tørret tyrediller) . Henning er generelt ret meget som en labrador , konstant sulten og nærmest altædende.

  • #17   11. feb 2021 Mason er helt vild med gede- og bøffelhorn. Det er resten af familien ikke. Hold op, de er fæle smiley

    Men jeg købte for nyligt kalveører. Det var en succes! smiley


  • #18   11. feb 2021 Mine får grisetryner. Både de puffede og de tørrede...

    De tørrede lugter lidt når de har fået dem gnasket godt bløde, men jeg synes ikke det er slemt....

    Og der er god tyggetid i den i forhold til størrelsen synes jeg.

    Ps: Hundeparadiset er bare totalt yndlingsbutik.....Når man nu kun bor 7 minutter derfra så er det jo dejligt nemt at køre hen og se på varerne inden man smider et par tusinde efter det... Forkælede køterbande, nu jeg tænker over det


  • #19   11. feb 2021 Jeg tror sørme der ryger nogle grisetryner med i kurven!

    Snyyyd du bor så tæt på Dorte - det kan jeg sørme godt forstå du forkæler banden med smiley For ja det er jo super gode og naturlige tyggeting, så man er sikker på, at det rent faktisk ER det man giver sin hund.
    Godt, jeg kunne lokke dig i fordærv Pernille smiley jeg sidder stadig og kigger lidt frem og tilbage. Jeg er såå ubeslutsom. Men tror vi prøver et par nye ting som fx kaninpoter, hjorteører og oksepandelapper.


  • #20   11. feb 2021 Uh ja Rikke, Umi kan også godt lide de der sticks. Men hun får dem ikke så tit, for jeg vil bare ikke have dem til at stinke inde i min lille 1-værelses smiley Umi tager også imod alt, men sjovt nok havde hun en periode hvor hun ikke var voldsomt interesserede i de pelsede kaninører. Nu er de OK igen. Så jeg glæder mig til at se, hvad hun siger til de pelsede hjorteører smiley (som helt sikkert stinker fælt...)

  • #21   11. feb 2021 Anine - ja de er sindssygt klamme, ikke?! Jeg kan slet ikke få mig selv til at købe de horn igen. Oh my god..... bare tanken om sådan et lammehorn giver mig kvalme smiley smiley

  • #22   11. feb 2021 Kaninpoterne er mine svært begejstrede for.....Og de stinker ikke overhovedet...

    Mine gider tilgengæld slet ikke hjorteørerne med pels.

    Noget af det mine er allermest glad ved er kalveblærerne (herhjemme går de under navnet piskasser) Jeg klipper dem dog i mindre stykker for når de har bliver fugtige så stinker de.... Meget..... Men hundene elsker dem.


  • #23   11. feb 2021 Haha, efter min erfaring med kalveklove så skal Umi bare slet ikke i nærheden af en kalveblære. Med mindre hun er indenfor.. i et stinkskab.. og jeg har gasmaske på..
    smiley

    Ej, jeg tror også Umi bliver glad for kaninpoterne, men jeg er ret spændt på hvad hun mon siger til sådan et hjorteøre.
    Jeg synes heller ikke kaninører stinker overhovedet. De "dufter" bare sådan lidt af snack.


  • #24   11. feb 2021 Sam er rigtig glad for tørret kyllingkød, tørret andekød, kylling halse, ande halse, kalkun halse og hønsefødder, men det er bare en hurtig snack og som er væk på 20 sek.

    Det er aller bedste er forskellige tygge snacks eller rå ben som han graver ned, så henter han dem efter en uge eller 14 dage, og så er de bare rigtig rigtig klamme og stinker!
    Han får meget sjældent tygge ting som tager lang tid at ligge med nu, fordi han som det første vil grave dem ned, og det er simpelthen for klamt...


  • #25   11. feb 2021 Hahaha nøj hvor er det bare et charmerende træk han har fået dér smiley Umi har også nogle hønsehalse men de er ret hurtigt væk, ja. Det er bare en hurtig sprød snack. Ligesom grisetarme. Så det er rart nok at have noget der holder gennem hele aftensmaden, og så kan jeg vist prise mig lykkelig for at hun ikke er sådan én der graver alt ned smiley

  • #27   11. feb 2021 Kaninører med eller uden pels lugter slet ikke, svinetrynerne lugter lidt, men ikke voldsomt - har brugt alt muligt forskelligt fra Hundeparadiset og der er nogle virkelige stinkere imellem.... smiley Lige nu ligger tøserne med hver sin tørrede hestehale - UDENFOR, guess why....
    Jeg gør brug at deres mdl. varetur til Sjælland, så tanker vi op af barf og godbidder mm.


  • #28   11. feb 2021 Uhh, jeg kender det alt for godt...

    Vores bliver barf'et om aftenen - kæresten arbejder et sted de forhandler det, så ind i mellem har han noget med hjem der er gået på dato (det er dybfrosset)

    Absolut hade er når han har laks med hjem - FØJ siger jeg bare!


  • #29   11. feb 2021 Ej en farlig hjemmeside!

  • #30   11. feb 2021 Vi handler zooplus og prøver os sådan lidt frem. Hundene æder alt, så ingen problemer der.

    Men - jeg har lidt svært ved at gennemskue hvad der "varer" længe. Et okse/svine øre er jo væk på no time - en tyre*bip* bliver også kørt ned i rekordtempo.
    Jeg kunne godt tænke mig noget, der var lidt mere drøjt, og som de kunne hygge sig med i mere end 5 minutter.

    Har I nogen ideer?
    Og undskyld for lige at benytte din tråd, Fünke - men det er jo stadig om emnet, så regnede med at det var OK smiley


  • #31   11. feb 2021 Martine, så er det nakkesener, pandelapper og hovedhud, du skal gå efter. Jeg synes ikke at huske at de har akillessener (fra okse eller hest).

    Jeg synes du skal kaste et blik på hundeparadiset. Tørrede hestehaler og oksehaler holder ret godt. Og akillessener fra samme dyr. Og så har de jo alle de rå ting - kalveknæ giver ro en hel formiddag smiley


  • #32   11. feb 2021 Martine, vi har haft god erfaring med tyggetiden på de rigtig lange oksepandelapper (vi deler dem i tre). Udover det, er gede-/bøffelhorn det eneste, der holder mere end fem minutter herhjemme - det er så selvfølgelig også dem, der lugter værst smiley

  • #34   11. feb 2021 Jamen benyt endelig tråden til udveksling af snack-tips smiley

    Herhjemme har jeg jo sådan en lillebitte tæppetisser, men akillessener/nakkesener er noget der holder godt her, i hvert fald. Jeg kan da både nå at spise aftensmad OG vaske op inden hun er færdig. Så jeg glæder mig også til at prøve oksepandelapper.


  • #35   11. feb 2021 Efter vi har fået Henning , må jeg bare erkende at det ikke er størrelsen på hunden der afgør hvor hurtig de spiser de forskellige ting. Henning er SÅ meget hurtigere om alt muligt , end Ozzy og Mailo nogensinde var . Han er generelt så også bare meget mere madglad , selvom de andre også elskede mad og snacks .

  • #36   11. feb 2021 Har lige fået hjem fra dem i går. 5 kg lange pandelapper, 5 kg pandelapper i plader, 5 kg nakkesener, lammestruber, pelsede kalveøre, bøffel-diller, hestehud + 20 poser forskellig trænings-snack. Med to store og aktive teenagere, kan det være rart at købe sig til 15 minutters fred engang imellem
    (og ja! -Den hvide taber sig stadig efter planen! smiley )


  • #37   18. feb 2021 Umi siger at oksepandelapper smager godt, og de holder LÆNGE smiley

Kommentér på:
Lidt om snacks

Annonce