{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

nå hvordan er jeres uge så gået? {{forumTopicSubject}}

Her har ugen mestendels været totalt skød!
Mandag på arbejde var frygteligt kaos. Bagefter hoppede jeg på scooteren mod Roskilde for min sidste køretime. Stort set lige kommet under motorvejen...KLONK.... og så døde baby smiley
Dvs motor startede fint, men den tog lissom ikke fat i hjulet = ingen fremdrift.
Sender besked til kørelæreren om opsamling .... oooog så kom der skybrud....
Køretimen gik så fint. Tilbage til scooter for at ringe efter en 3x34 for at få den hjem. Jamen der var så sørme ingen biler til rådighed før tirsdag. Hjem med mig. 22.50 ankom hø og spåner til mine marsvin, hvor jeg så hang på ekstra fordi hende der får fra mig røvrendte mig. Ind i seng!
Dødforkølet og brak tirsdag. Ringede til Thansen om tid på værksted....fucking AUGUST ku jeg gå.
Onsdag morgen spørger min veninde hvor min scooter er henne. Øh den står da udenfor.
Det gjorde den så IKKE. I nattens mulm og mørke har nogen lorteunger pillet garagen af og er listet af med den. Ringe og efterlyse den!
Efterlyse den på de lokale fjæsgrupper. Først på eftermiddagen får jeg så et opkald fra en jogger at hun havde set en scooter på sin morgentur, om det måske var min - og så sendte hun billeder.
HURRA. Det var Lille Bom. De havde trillet lige ud af vores p-plads, over vejen igennem et buskads og ind på stisystemet... og der havde de så prøvet at starte den. Her er der nok hærget Yderligere, da de jo hurtigt opdager at motoren starter men vi kører altså ikke. Så mere hærgen for at få den til at køre. Derefter har de nok givet op og så kylet den i en hæk. Jeg havde nær aldrig fået den op (vægt er over 80 kg).
Resultatet er en megaskadet scooter....bare ved de synlige skader kommer det til at koste knaster. Suk
....alt det hurlumhej lovede jo bare fjong for mentaliteten og en praktisk køreprøve torsdag....
Men endelig lidt lys i mørket - bestod!
Problemet var jo så stadig ingen scooter i mere end en måned til gud ved hvilken pris. Thansen i Glostrup har nemlig ingen mekaniker, så alt sendes til Middelfart... og de andre scooterværksteder vil ikke røre deres scootere.
Det endte i et "fuck det", lånte lidt flere penge og har nu bestilt noget i en bedre kvalitet og som nemt kan komme på værksted. Den kommer senest onsdag.

....nogen der kan toppe min møguge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nå hvordan er jeres uge så gået?
  • #1   9. jul 2021 .

    profilbillede
  • #2   9. jul 2021 det er så den nye...Peugeot Kisbee

  • #3   9. jul 2021 .

    profilbillede
  • #4   9. jul 2021 .

    profilbillede
  • #5   9. jul 2021 og sådan ser den stakkels scooter ud nu...

    profilbillede
  • #6   9. jul 2021 Morgenløb i onsdags og for min og hundenes skyld løber vi igennem skoven og langs Rønnebæk.
    Der er en sindssyg sjov flyde bro som jeg lokker de andre medlemmer af HPM Dirty Paws over for at se samarbejdet mellem hund og ejer.

    Nå, området lige før broen er ret sumpet, og det ligger nogle sten. Jeg snublede over en og hamrer knæet lige ned i en anden.

    Jeg mistede en masse hud og noget blod, men jeg var så heldig at det tog under 3 timer at komme til læge og igennem skadestuen - og det bedste! Knæskal og korsbånd er intakt. Nu er jeg så også en stivkrampe vaccine rigere

    Det gælder om at se positivt på livet, så jeg har også:
    fået indkaldelse til vaccine
    mine feriepenge bliver udbetalt og sikrer min kassekredit bliver i plus
    Zivas øje er blevet helt perfekt igen
    Sommer er fantastisk og kun 6 uger til min ferie

    Stemningsbillede fra den anden dag ved kanalen

    Kondolerer for din knallert, tillykke med den nye og bestået prøve


    profilbillede
  • #7   10. jul 2021 smiley

  • #8   10. jul 2021 Tillykke med køreprøven smiley Knap så tillykke med den gamle scooter smiley Men tillykke med den nye!

    Jeg er en anelse presset på arbejde. Og der er 2 uger til jeg har ferie, som jeg glæder mig virkelig meget til, men jeg har ikke den fjerneste ide om, hvordan jeg skal nå alt det jeg skal nå, inden jeg kan holde fri.

    Det kompliceres så yderligere af, at jeg i tirsdags fik et opkald om, at min mor er blevet dårlig. Hun er lige fyldt 70 år, været på plejehjem i 2 år, og haft alzheimers i 11 år. Og det er ved at være slut. Det forventes at hun dør i løbet af kort tid.

    Så onsdag kiggede jeg på gravpladser på den lokale kirkegård, og talte med præsten. Tog billeder af de forskellige grave, og så op for at snakke med min far (som også er på plejehjem), for at være sikker på, at vi var enige om hvilken gravplads de ønsker. Og være sikker på, at halvdelen af asken skal i havet.

    Og fik jeg nævnt at jeg arbejder virkelig meget også? Og samtidig forsøger at få huset hernede til at fremstå nogenlunde. Luge ukrudt, tørre støv af, vaske gulv og alt mulig andet.

    Men altså, ud over dét, har det været super at få et par dage i sommerhuset. Hundene (og katten) har nydt det. Men i aften kører vi hjem til Århus smiley


  • #9   10. jul 2021 Altså, det har egentlig været en dejlig uge:)
    Mandag-tirsdag byggede min far og jeg drivhus. Onsdag ryddede jeg op, tog på genbrugspladsen med skraldet og pakkede hundene og kørte i sommerhus om aftenen.
    Torsdag var jeg på rundtur, to plantecentre hvor jeg endte med tre smukke roser og en gul parykbusk, og en jem og fix for at købe digitalt vandingsur og selvvandingssæt til potter og højbede, så jeg kan tage 2 uger på højskole i slutningen af måneden.
    Igår og idag er så gået med lidt arbejde om formiddagen og solbadning og lydbog om eftermiddagen.
    Nu er min computer løbet tør for strøm, så imorgen og mandag bliver endnu mere solbadning, lydbog og ren afslapning smiley
    Tirsdag skal jeg hjem nogle dage inden højskolen:)


  • #10   10. jul 2021 Jeg har skændtes med både min mor og far om jeg skal covid-vaccineres eller ej, nu jeg har fået den tilbudt.

    lige pt tænker jeg ikke at jeg skal. Er ved at indkøre på ny medicin og min krop er topstresset.

    ud over der så har jeg været kanin-passer, og er blevet det en uge mere, da min kæreste og datter har fået en tur til Lalandia Rødby.

    Katten og kaninen er dog efterhånden ved at finde ud af det. Kaninen kan heldigvis sige fra, og katten bruger ikke klør smiley

    Den ene dag var jeg dog lidt panisk, kunne ikke finde kaninen smiley

    Fandt ham dog til sidst under kattens kradsetræ, som han blender fint ind med smiley

    Og så har jeg lige bestilt en ny telefon, da min nuværende er ved at stå af med batteriet (min nuværende er en jeg for nogle år siden arvede fra min kæreste)

    Jeg er meget svimmel som bivirkning til den nye medicin, og til tider "tung" i hovedet.

    Tror katten kan mærke jeg ikke er helt på toppen, ham vil hvertfald ikke gå tur med andre end mig for tiden smiley

    Jeg har fået afslag på psykiatrisk servicehund, men regner med at anke afgørelsen i næste uge.


    profilbillede
Kommentér på:
nå hvordan er jeres uge så gået?

Annonce