336 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Se hvad vi"
Nordtyskland - hvad skal vi se?
Vi skal på endagstur med nevøen, og vil køre over grænsen. Hvad er værd at opleve fra grænsen og ned til omkring Hamborg?
Vi skal på endagstur med nevøen, og vil køre over grænsen. Hvad er værd at opleve fra grænsen og ned til omkring Hamborg?
Skrevet af: Deltidskøbenhavner - Bjergged på nye eventyr. - 29. jan 2013
Se hvad vi har købt
Se et fedt hundehus vi lige har hentet, det skal stå i stuen vi har kun taget billederne ude i vores have for at vise det.http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43398
Se et fedt hundehus vi lige har hentet, det skal stå i stuen vi har kun taget billederne ude i vores have for at vise det.http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43398
Skrevet af: gitte r - 20. jul 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
- Samling af skab 1.180 kr.
- Hænge hylde op 450 kr.
- Paint and wood work 10.000 kr.
- Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.356
huuulk savner helt min misling nu
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 84 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 5.981
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 941
Forresten- sød kat (kender godt det med man skal købe en ting, men kommer hjem med en helt anden ting).
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 941
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 941
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 941
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 941
Vi har også fået samlingen af dyr ned på 2 hamstere (som er drengenes) og så Anton. Kan ikkr forstå Allan har sagt, da dyresamlingen var på sit højeste, at hvis jeg fik et dyr mere, så kunne jeg blive rykket ned i kælderummet med dem alle sammen.
Jeg havde jo kun et voilere med 10 kanariefugle, 2 bure med hamstere, 2 kaniner i hver sit bur, et terrarie med små firben, Loke- vores gamle hund. På 50 m2.
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
apr 2006
Følger: 82 Følgere: 84 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 5.981
jeg kunne nu også godt fylde hele huset med endnu flere dyr end dem jeg har pt.
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.741
TIllykke:-)
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.963
Ja jeg venter også selv med længsel på at der sker noget...
Se hvad vi fik igår....