699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Han har fået fred... Han har fået fred...

Min mor har lige ringet; deres hund Albert er blevet aflivet. Han fik for en måneds tid siden konstateret epilepsi, og har så fået medicin herfor. Men igår aftes og til morgen havde Albert ikke haft det godt. Dyrlægen kom og tilså ham, og sagde at han gerne ville tage ham med på klinikken til nærmere undersøgelse. Men da Albert altid har været bange for at komme over til dyrlægen, ville de ikke, at det skulle være hans sidste rejse. Albert sov ind i sit hjem hos sine forældre kl 9:00 idag. Han blev næsten 13 år.

R.I.P. gamle dreng.

Albert kan ses her i mit album:

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=640

(Hils min Bossy ved regnbuebroen)

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han har fået fred...
  • #2   24. aug 2007 En rigtig og flot beslutning af dine forældre...
    stor medfølelse herfra, det er svært at sige farvel til en gammel hund.
    R.I.P.
    Trøstekrammer til jer.

• #3   24. aug 2007 Tak. Jeg sagde også til hende at det var den rigtige beslutning, og det var de heller ikke selv i tvivl om. Men det er nu alligevel trist, og det bliver så tomt, når der ikke kommer en 50 kg hund i møde, når man kommer på besøg. Men 13 dejlige år, det er værd at huske på nu.

• #4   24. aug 2007 Ja det er meget svært, men 13 år er mange for en stor hund og med al det den har været for een gennem de 13 år skal det også slutte værdigt, som de har gjort..

Håber de snart får en nye en at dele tilværelsen med ....

• #5   24. aug 2007 Ja, dyrlægen sagde også at det var flot at den var så gammel. Deres tidligere hund fik sukkersyge (det var jo så mens jeg boede hjemme) og den gav vi insulin to gange hver eneste dag. Dengang sagde dyrlægen, at vi var den familie, der havde holdt en hund med sukkersyge længst tid i live, UDEN at det var synd.

Jeg ved ikke om de vil have en ny hund, kunne ikke lide at spørge da hun ringede, kunne høre i baggrunden at min far var rigtig ked. Men sagde at de gerne må låne Boris en gang imellem.

• #6   24. aug 2007 Årh da:-( Hvil i fred Albert.

Det var en flot beslutning dine forældre tog.

Hils Bonnie deroppe

• #7   24. aug 2007 Heldigvis findes der da stadig dejlige og gode dyrefamilier ligesom din...
    hils dine forældre og sig jeg føler med dem.... uhhh det gør ondt.

• #8   24. aug 2007 Tak skal I have alle sammen. Mine forældre har lige været på besøg. De havde alle Alberts go'bider med til Boris. Man kunne sagtens mærke at de var kede af det, men de vidste at det var den eneste og mest rigtig beslutning.

Kommentér på:
Han har fået fred...

Annonce