912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hvor uheldig har man lov at være????? hvor uheldig har man lov at være?????

Jeg er ellers ikke af den overtroiske type eller noget, men efter denne sommer er jeg ved at overveje om der hviler en forbandelse over vores familie, måske noget dårlig karma-tam-tam, eller også har jeg,- uden at opdage det)smadret et spejl og kan nu se frem til 7 års ulykke!!!!

Jeg ridser lige vores sommerfeire op i korte træk:

½ time inden vi skulle på ferie smadrer kæresten den ene side af bilen.
= bil på værksted og lånebil til os i tre uger.......
=regning på 28.000 (som forsikringen jo da heldigvis hjælper gevaldig godt med til at betale!!!)

I ferien får Oscar en mavedrejning og blir akut indlagt
= regning 11.000, at betale ved kasse 1

3 dage senere bliver Oscar opereret or at forebygge en ny mavedrejning
= regning på 5.000 at betale ved kasse 1

For 14 dage siden fik kæresten stjålet sin nye cykel
= kan det mon blive ved????

Og svaret hertil er: Ja, det kan det!!!!

Igår afgik vores komfur ved døden!!!
Og i næste uge er der 2-års fødselsdag, og mutti her skal have bagt boller, pølsehorn, lagkage, kagemand osv i weekenden.....over brødristern åbenbart, for der er INGEN butikker der har noget som helst på lager af komfurer på en "høj-hellig fredag"!!!!!

AAAAAARGH!!!!!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor uheldig har man lov at være?????
  • #2   24. aug 2007 Ønsker dig al held og lykke fra idag, håber solen vil skinne på din vej fremover... :O)

• #3   24. aug 2007 Så kan du da næsten ikke blive mere uheldig

• #5   24. aug 2007 Ej hvor er den snyd for dig.. Føler virkelig med dig... Hvordan går det med Oscar..

• #6   24. aug 2007 Årh manner, det er da for at sige det pænt. SUR røv...

Øh, held og lykke eller god bedring, eller hvad man nu kan sige, der kan hjælpe lidt ;o)

• #7   24. aug 2007 Jeg venter også på at der liiige pludselig falder en sæk guld ned fra himlen til mig eller noget i den retnig!!
    Men med mit held lige nu, ville jeg sgu nok bare få den lige i synet og brække næsen elle noget........
    ;o)

• #8   24. aug 2007 Hmm - forstår godt at du genovervejer det overtroiske... Kom og lån min ovn;o)

• #10   24. aug 2007 Så håber vi på godt vejr, så du kan bage udenfor smiley

Ej det er dog godt nok lige lidt for groft, altså!

• #11   24. aug 2007 Det lyder lidt som mit liv Kan være en gang imellem.
    Føler med dig..... :o(

• #12   24. aug 2007 Uheld kender jeg alt til.. Vi er ved at renovere hus og alt er bare gået galt.. Spærrene passede ikke, det har møgregnet da vi skulle sætte dem op i uge 27, gulvet over laden måtte vi bryde helt ned, da kæresten faldt igennem og fandt ud af det ikke var tykt nok, taget blev 3 uger forsinket og vi har stadig ikke fået det på.. Strømmen gik flere gange og virker kun i halvdelen af huset nu.. Vores varmerør blev kappet over, så vi har ingen varme i huset..

Og ja nu er min bil også gået i stykker og kæresten, som er mekaniker er i Ålborg og arbejde denne uge og næste uge med..

Så føler med dig Oscar :o)

• #13   24. aug 2007 orv, og så glemte jeg lige at Mille åd dræbersnegle, og oversked heeeele sommerhuset i 2 døgn, og som et punktum for dén ferie så brækkede hun en tand!!!!!
    Heldigvis en mælketand!!!

Lykke og Michael: Oscar er på toppen igen!
    Han tabte 6 kilo en uge, men de er ved at være på plads igen nu.
    Han lever efter ordsproget; Hvis det ikke slår dig ihjel, gør det dig stærkere"
    Eftefølgende er han blevet "mand" og letter ben og hele pivetøjet.

Det kniber lidt med balancen, så af og til står han som en vingeskudt måge, men med et udtryk der bare siger:
    I´m the man!! Det her em MIN by-del og jeg styrer for vildt!!!"...imens han står og tisser sig selv ned af benet...;o)

• #14   24. aug 2007 Nej nej nej dog! Bliver der snart værre?! Puha, stakkel.

• #15   24. aug 2007 Beanmor: Ja, og jeg er efterhånden ved at være SÅ flov hver gang jeg ringer i banken!!!!
    Og forsdikringsselskabet kommer garanteret snart ud og laver rzzia for nu at se, om det virkeligt er sandt at det hele bare smuldrer og forgår hjemme hos os lige nu....
    Vores opsparing er fuldstændig non existing nu, og overtrækket blir bare større og større.........

• #16   24. aug 2007 Der vist en stor sort sky der hviler over jer for tiden hva...sikke dog...!!! ..1 ulykke kommer sjældent alene.... men så mange!! fy for den.....de plejer "kun " at komme i 3 taller her.... 3 i rap...og så det det!! men I rager til jer...må man da sige..*Grrrrr* ...

• #17   24. aug 2007 Oscar 1 år - stadig med "turbo-flåt" *

Glad for at høre at han trods alt har det godt.. Håber snart at i kommer på toppen derhjemme igen, sys da det er snyd med alt det uheld..

Kommentér på:
hvor uheldig har man lov at være?????

Annonce