{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.551 visninger | Oprettet:

Tatovering som minde {{forumTopicSubject}}

Hej søde hg'ere

Jeg starter lige med for god ordens skyld, at sige at jeg kommer til at være sporadisk med i min egen tråd. Jeg er stadig midt i min sorg, men jeg føler samtidig at jeg har brug for at lave denne tråd, så det er selvfølgelig op til jer om i vil være med i den. Jeg vil læse jeres svar, og forsøge at være aktiv så godt jeg kan, når jeg kan.

Jeg ved der sidder en del af jer, der har minde tatoveringer fra afdøde hunde, og jeg kunne godt bruge noget inspiration og måske hører lidt om hvorfor i fik lavet det i fik lavet, vis endelig billeder og del hvad i har lyst til, tanker osv. Man må også hjertens gerne deltage, hvis man ikke har fået noget lavet, men måske selv overvejer det. Jeg vil gerne have det er en hyggelig minde tråd, der er åben for alle, hvor vi bare kan være sammen om de minder og tanker der kommer med at have elsket sin hund smiley

Jeg har altid vist at jeg en dag ville have lavet en tatovering der skulle symbolisere mine hunde, men jeg har aldrig rigtig fundet ud af præcis hvad.
Men nu har jeg allerede en minde tatovering på mit håndled, hvor jeg tænker at jeg gerne vil tilføje en tatovering til ære for Rosa, så jeg altid har hende med mig. Desværre kom hendes død jo bare så pludseligt at jeg ikke kunne nå at få eller tænke på at få et aftryk af hendes pote.

Jeg har ikke lyst til at få et portræt af hende, selvom jeg har set nogle enormt flotte herinde, og håber der kommer et par stykker i tråden. Men det bliver for stort og jeg har et fantastisk billede der skal i ramme og hænge i stuen.

Så her står jeg. Jeg har ikke travlt, men jeg aner simpelthen ikke hvilken en lille tatovering jeg kan få lavet, som opsummere min Rosa, uden at den fylder hele armen eller føles som alt for lidt. Jeg har overvejet en pote, men det er jo blot en tilfældig pote og ikke Rosas.

Hun var min lille grisling, så jeg har overvejet at få lavet en lille grisling (i ved den fra Peter plys) men jeg ved bare ikke om det er det hele rigtige.

Hun var min solstråle, men at få lavet en sol føles bare helt forkert, taget i betragtning at mit navn er solvej og at jeg har en måne på det andet håndled, så hvis jeg får lavet en sol, er det bare ikke rigtig en rosa ting føler jeg ikke.

Jeg har allerede en hjerte tatovering på min fod, som jeg fik lavet med en veninde. Og det er ikke fordi jeg ikke kan have 2 hjerter, men jeg føler bare at Rosas skal være noget særligt, det skal være hendes og kun hendes.

Jeg overvejede tekst, men hun havde så mange sange der var hendes og jeg vil gerne kunne tilføje flere minde tatoveringer på min arm.

Der står allerede Ohana, og så har jeg et kors med et par kornakse ved, som er præcis det samme billede som der er på min mors Falsters gravsten (hun var som en bedstemor for mig).

Jeg kunne få lavet en dato, men jeg har ikke lyst til at mindes hendes død, jeg vil mindes hendes liv, hendes evige glæde og kærlighed og al den tid vi trods alt fik sammen, ikke alt det triste.
Jeg kunne selvfølgelig få hendes fødselsdag, men jeg ved bare ikke om jeg føler det er nok.

Måske hendes fødselsdag og en grisling??

Hun er opkaldt efter Rosa kvarts, men jeg kan bare ikke forestille mig at have en sten og slet ikke lige hvordan de skulle lave en lyserød næsten hvid sten.

Så ja, del gerne en hel masse, både jeres egne, hvad I selv drømmer om at få lavet, og kom også gerne med ideer og tanker til mit hvis i skulle sidde med det.

Bare for lige at slå det fast, får jeg ikke lavet noget lige nu og jeg får ikke lavet noget før jeg ved at det er det helt rigtige. Jeg vil ikke gå ud i sorg og få lavet noget, som jeg så fortryder om et år. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatovering som minde
  • #3   29. sep 2021 Tak Christina, problemet er at der er så mange ting, men alligevel kan jeg ikke rigtig finde den ting som bare føles helt rigtig. Jeg håber den kommer af sig selv en dag, men det er så svært synes jeg smiley
    Jeg kan godt forstå at du er glad for din tatovering af Ben, den er virkelig også blevet god smiley

    Marley and me, ideen er god, men jeg er generelt ikke så vild med at have navne tatoveret, måske det kommer alligevel, men jeg føler ikke for at have det til at stå alene, i hvert fald ikke på den placering som det er tiltænkt.


  • #4   29. sep 2021 hvad med en grisling i streg-tegning (altså bare sort/"hvid") der holder en rose?

    Rosen kunne evt have røde blade.


  • #5   29. sep 2021 eller rosa/lyserød blade

  • #6   29. sep 2021 Ideen er god Frk jensen, men jeg kommer ikke til at få rød blæk, da der er større risiko med den farve smiley
    Men en sort/hvid stregtegning er kunne jeg godt. Man skal dog også passe på med ikke at lave for mange detaljer i små tatoveringer, fordi de med tiden kan blive grimme og udviskede.


  • #7   29. sep 2021 Øv, at du har mistet Rosa, hvad er der dog sket? Det kommer helt bag på mig. Føler med dig og sender et stort trøste kram.

    Angående tatovering, hvad med hovedet af Rosa?


  • #8   29. sep 2021 Jeg er ked af at læse, at du har mistet lille Rosa. Sikke en brat og uretfærdig død.

    Jeg har set et par stykker, som har fået skrevet navne med morsekode. Det er ret fint, synes jeg.


  • #9   29. sep 2021 Først og fremmest, det gør mig ondt med dit tab smiley

    Jeg har haft overvejet at få Karlas ører, ala dette billede, når hun en dag ikke er her mere.


    profilbillede
  • #10   29. sep 2021 Anni, jeg vil ikke have et portræt, det har jeg billeder til. Det bliver også alt for stort smiley

    Rosa skulle sidste mandag ct scannes i hovedet, for at se om vi kunne finde en forklaring på hvorfor hun altid gik og var små forkølet. Da hun lå ved dyrlægen og var ved at vågne op, stoppede hendes hjerte pludselig med at slå og på trods af at de kæmpede alt hvad de kunne, kunne de ikke få gang i hende igen. De mener det var en hjertefejl, men jeg ville ikke have det undersøgt nærmere, da jeg jo ikke får hende tilbage af det alligevel. Dyrlægen havde aldrig set lign. Normalt når man hører om hunde der dør i narkosen, er det under den dybe narkose, altså imens de er igang. Rosa var så vågen at hun var ved at komme til sig selv, og pludselig var hun bare væk. smiley

    Jeg var der ikke, så jeg ved selvfølgelig kun hvad de har fortalt, men Vet sygeplejersken som havde siddet med hende til opvågning stod med tårer i øjnene da vi kom ind for at se hende og sige farvel med de to andre. De var alle sammen i chok. Det var og er jeg også, hun skulle jo bare lige ind og scannes og så hjem igen. Hun ville først blive 7 år til december, så det var alt for tidligt.

    Vi afleverede hende lidt over 8 om morgenen, og jeg har fortrudt siden at jeg ikke insisterede på at være hos hende. Men jeg vidste at hun sagtens kunne klare at sidde selv, det har hun gjort før uden problemer. Vi tog de to andre hunde med hjem til min mor, så kunne vi rigtig hygge indtil det blev tid til at hente hende hjem. Jeg er altid bekymret og lidt urolig når jeg aflevere mine hunde for at de skal i narkose, men den dag var jeg helt ude af mig selv og kunne slet ikke være i det. Vi nåede kun lige udenfor dyrehospitalet før jeg spurgte min forlovede om jeg ikke måtte gå ind og hente hende igen.
    Selv min mor har kommenteret siden, at jeg opførte mig helt anderledes end jeg plejer når de er afsted. Den sidste time var det helt slemt og jeg var flere gange ved selv at ringe til dem, for jeg havde en følelse af at noget var galt.
    Da de ringede var jeg så lettet og klar til at springe ud i bilen, indtil dyrlægen begyndte at snakke, så brød min verden sammen. Heldigvis var det ikke mig der tog telefonen, så jeg sad bare og brød sammen imens min forlovede fik snakket med dyrlægen.

    Jeg tror jeg ubevidst vidste at der var noget der ikke var som det skulle være.

    Så vi fik ikke mulighed for at sige farvel, vi fik ikke lov til at være der da hun tog afsted, og jeg fik ikke lov til at have den der sidste dag hvor hun bare skulle forkæles og gøre alle de ting som hun elskede.
    I stedet var det en stresset morgen hvor vi bare skulle op og afsted, et hurtigt kram og kys på hovedet og et vi ses senere. Og en weekend op til hvor hun havde været en del alene og ikke været ret meget i centrum fordi vi var igang med nogle projekter vi gerne ville have færdige smiley


  • #11   29. sep 2021 Tak og tak for jeres ideer. Den med ørene har jeg også overvejet. Men jeg ved bare ikke hvor personligt det bliver, for hun havde jo bare klassiske Chihuahua ører, men vil i hvert fald overveje det.
    Det med morse kode havde jeg slet ikke tænkt på, det tror jeg også jeg vil undersøge nærmere smiley


  • #12   29. sep 2021 Åh det er så fin og god en tanke, Solvej, jeg kan godt forstå du gerne vil have et minde om Rosa siddende forevigt smiley

    Jeg tænkte faktisk det samme som Eifos, et omrids af Rosas ører fx, men jeg er også selv vild med sådan nogle simple tatoveringer. Morsekode er faktisk ret genialt, det er personligt og ikke en "klassisk" navne-tatovering hvis man ikke bryder sig om dem.. men man skal selvfølgelig kunne lide looket.

    Jeg vil selv helt vild gerne have Umis pote tatoveret på indersiden af overarmen, tættest på hjertet (ja ja hjertet sidder ikke i siden men rent betydningsmæssigt..) - simpelthen fordi hun bare betyder så meget for mig, og jeg ville elske at bære rundt på sådan et potedask fra hende smiley

    Der er godt nok mange muligheder at vælge imellem, men måske det rette bare dukker op når du lige præcis fornemmer at DET her er det smiley


  • #13   29. sep 2021 Tak funke. Jeg ville gerne have Rosas pote. Men midt i al kaoset og chokket var det jo ikke noget vi tænkte på, så det er ikke en mulighed smiley

    Er dog ved at undersøge hvordan jeg bedst får lavet aftryk af de to andre, for dem kan jeg da heldigvis stadig få. Man skal nok bare være lidt bedre til at gøre det imens de er her, og ikke vente til de er væk, eller jeg skal, når det er ting man ikke bare kan lave npr det er for sent smiley


  • #14   29. sep 2021 Jeg gik lige i gang med at lure lidt på nettet. Synes der var nogle søde løsninger
    Bla. Kom min egen tattovering frem fra en artikel der engang blev skrevet om den smiley

    Jeg smider lige nogle andre
    eksempler op også


    profilbillede
  • #15   29. sep 2021 Simpel

    profilbillede
  • #16   29. sep 2021 Ved ikke om man kunne lave Rosa i stedet

    profilbillede
  • #17   29. sep 2021 Læste lige du ikke havde hendes pote, men ellers også en sød løsning

    profilbillede
  • #18   29. sep 2021 Nej, det er jo sådan noget man først tænker på når det er for sent, og hvorfor skulle man dog tænke på det før, det regner man jo ikke med smiley
    Jeg vil også kun have hendes pote fordi jeg synes det er betydningsfuldt for mig, og det er lige den del jeg synes kunne være sjov. Men det er da masser af virkelig god inspiration og smukke hundetatoveringer, selvom man ikke lige har fået taget et aftryk eller skal lave portræt eller hvad ved jeg smiley


  • #19   29. sep 2021 Staffordshire mom, jeg kan rigtig godt lide den sidste, og jeg har også overvejet lign. Men det er måske for mig mere en tatovering der dækker alle mine dyr og ikke kun Rosa smiley ikke at der er noget galt i det, men jeg vil jo også gerne have en der kun er Rosas.

    Jeg elsker portrætter og dit er også blevet super smukt, men jeg har bare ikke plads og råd til at have portrætter af dem alle, og jeg elsker jo dem alle sammen meget højt. Så vi er ude i en lille tatovering så der også er plads til de andre.
    Lucky og teemo bliver jo nok deres poter, for dem kan jeg jo heldigvis nå at få.

    Jeg fandt lige et billede af mit håndled som det er nu, så i kan se hvordan stilen er nu. Men det vigtige på den arm er at det er personlige minder, så det behøver ikke nødvendigvis at passe perfekt sammen.

    Rosa hed ofte musse, så det er måske også derfor jeg har det svært med bare at skrive hendes navn, for jeg kaldte hende det sjældent.

    Så er der muligheden for sang tekster, og jeg kan finde en milliard der passer på hende, så jeg ville ikke ane hvad jeg skulle vælge. Men hun elskede når jeg sang for hende, også selvom det ikke altid lød lige godt. Og jeg har flere sangtekster eller symboler for sange på kroppen. Jeg synes bare ikke at jeg kan vælge én der er Rosas.


  • #20   29. sep 2021 Funke, lige præcis. Jeg har snakket om i 5 års tid at jeg ville have lavet hundenes poter. Hvis ikke endnu længere. Men jeg har bare ikke prioriteret det i økonomien, for der var jo mange andre ting og vi havde jo massere af år til at få det gjort. Jeg troede jo at vi kun var halvvejs i vores liv sammen

  • #21   29. sep 2021 smiley smiley

    profilbillede
  • #22   29. sep 2021 Puha Solvej, det var dog en frygtelig måde at miste sin hund på, føler virkelig med dig.

    Tatovering, hvad med Rosas øjne?


  • #23   30. sep 2021 Hendes øjne føles heller ikke som det rigtige. Selvom hun havde de mest fantastiske øjne, men jeg tror det ville være utrolig svært at få dem rigtige hvis du forstår. Man kunne jo immervæk se hele hendes sjæl og hele verden i de øjne. smiley

    Det er intet mindre end forfærdeligt og ikke noget jeg ønsker for min værste fjende.
    Heldigvis ved jeg jo at hun ikke var alene, jeg ved at hun ikke led, og det prøver jeg at trøste mig med.

    De første par nætter var værst for hundene, det var som om det var når vi gik i seng det ramte dem hårdest. Selvom de havde set og snust til hende så de godt vidste at hun var væk. Lucky gav mit den første aften et blik der bare skar mig ind i hjertet, som om han bebrejdede mig for at hun ikke var der, som om jeg bare havde valgt ikke at tage hende med i seng. Og så gik de ellers rundt og ledte efter hende i sengen. Den nat lå vi alle bare i en stor bunke, lucky glemte for en stund at han altså IKKE putter med teemo, for vi havde alle brug for at være tæt på hinanden.

    Den næste nat gik det bedre for lucky, han var stadig trist, det er han stadig af og til, men det bliver mindre. Teemo gik også i seng som vi plejer, men pludselig vågnede han med et sæt og så ledte han i sengen, og da han ikke kunne finde hende, smed han sig i fodenden, kiggede ud med gangen og kom med de mest hjerteskærende små korte piv. Han nægtede at komme op til mig og putte, indtil jeg grædende sagde til ham at vi alle savnede Rosa, så kom han listende tilbage for at putte.

    Det er der det gør allermest ondt på mig, når jeg kan mærke at hundene er kede af det, for jeg kan ikke gøre noget og jeg ved ikke hvor meget de forstår smiley

    Det er en så svær måde at miste på følelsesmæssigt også. For ligeså knust jeg er og hele min verden bare styrter ned om mig, og jeg bryder fuldstændig sammen, ligeså lidt føler jeg. Og det lyder virkelig forfærdeligt at sige og jeg føler så meget skyld over det, men jeg tror simpelthen jeg er så meget i chok og sorg, at min krop lukker ned og siger at det kan jeg ikke håndtere, så rosa er bare lige på ferie, hun kommer hjem om lidt osv.
    Jeg åbnede endelig op for min forlovede den anden dag omkring det, for jeg føler virkelig nogle gange at jeg burde føle mere, jeg burde græde mere, men det gør jeg ikke. Jo når jeg bliver ramt af et minde, når hundene er kede af det eller hvis jeg kommer til at hører en sang osv. Når jeg kommer ud i bilen slukker jeg pr automatik radioen, jeg hører ikke musik overhovedet. Det plejede at være en daglig ting.

    Jeg ved godt at det er en helt normal reaktion, og jeg ved også godt at jeg skal forberede mig på at det jeg følte det første døgn, den sorg, den smerte nok kommer igen lige pludselig. Det kan være i morgen, når vi henter urnen eller om 3 måneder, men jeg er ikke i tvivl om at det kommer lige pludselig, når det for alvor går op for mig at hun altså ikke er på ferie og at hun ikke kommer tilbage smiley


  • #24   30. sep 2021 Det gør mig virkelig ondt at høre, at du har mistet Rosa.
    Jeg håber, du finder den helt rette måde at mindes hende på.

    Hvad med hendes fødselsdato skrevet med romer-tal? Det har jeg selv på en lille minde-sten, der ligger i vindueskarmen derhjemme smiley

    Jeg har også overvejet tatoveringer, for nogle af mine hunde, men når man konstant har haft 2-4 af gangen, så var jeg bange for, at det igennem livet ville bliver lidt for voldsomt. Og jeg ville have det så skidt med, hvis jeg mistede en hund, og jeg så IKKE fik en tatovering, hvis jeg havde fået det fra de tidligere.

    Jeg har i stedet valgt at få deres navne skrevet på små sølv-ringe, som jeg har siddende på et læder-armbånd.
    Så har jeg dem alle sammen med mig, helt tilbage fra den hund, jeg voksede op med smiley


  • #25   30. sep 2021 Jeg har i stedet valgt at få deres navne skrevet på små sølv-ringe, som jeg har siddende på et læder-armbånd

    Det synes jeg er en rigtig god ide.


  • #26   30. sep 2021 Karina jeg synes minde smykker er fantastiske. Jeg er bare elendig til at gå med smykker smiley ikke engang min forlovelsesring sidder på min finger som den burde smiley den har ellers en rosa kvarts i og sorte diamanter, fordi den også skulle dække over alle mine hunde. Og så fik jeg et stort rosa kvarts hjerte i en halskæde af en, og jeg har den hos mig, men jeg er ikke så god til at have den på, desværre.

    Så her bliver det en tatovering mere.
    Jeg har ikke en tatovering for min første hund, egentligt var han vel nummer 2, men den første hund vi havde kan jeg ikke særlig godt huske.
    Men Vaks som han hed døde får jeg blev 18, nu har han blot sin plads i min ohana smiley

    Jeg ved ikke om jeg kommer til at få tatoveringer for hver enkelt, det gør jeg sikkert. Hvilket er en af grundene til at de skal være små, og så kan jeg jo vælge at placere dem forskellige steder på kroppen, så det ikke bare bliver en liste. Men det er nok også derfor jeg gerne vil have en ting og ikke en tekst.
    Teemo kan jeg jo give en sommerfugl, for han er en papillon, hvis ikke jeg bare får hans pote.
    Lucky skal jeg have hans pote, hvis jeg kan finde ud af at lave aftryk.

    Fødselsdato i romertal vil jeg også kigge lidt nærmere på


  • #27   30. sep 2021 Når ja, hun får hendes egen del af en hylde med hendes urne, halsbånd osv. Så jeg har et sted at mindes hende, så tatoveringen er nok mest for at have hende med mig hele tiden, og så er hylden for at kunne sætte mig ned og mindes hende smiley

  • #28   30. sep 2021 Hvad med en tatovering af et lille halsbånd med navneskilt?

  • #29   30. sep 2021 Jeg er virkelig ked af at høre om din oplevelse. Det må være så forfærdeligt at gennemgå. smiley
    Jeg mistede min soulmate, Nellie, i juni - blodprop i hjernen eller noget lignende neurologisk. Det var en frygtelig og voldsom oplevelse og jeg savner hende stadig hele tiden.
    Jeg fik denne tatovering for nylig, lavet efter et billede af hende. Måske skal det laves mere ved den med tiden - men pt er den sådan der, enkel og minimalistisk.


    profilbillede
  • #30   30. sep 2021 Det var dog skrækkeligt smiley kæmpe kram herfra!

    Jeg har den her til minde om Melanie smiley


    profilbillede
  • #31   2. okt 2021 det gør mig så ondt at I har mistet hende..

    Måske du kunne få lavet omridset af et hjerte, med hendes navn i morsekode?

    eller måske skal du bare sidde og tegne hvad du tænker på når du tænker på hende, og så se om det giver dig noget brugbart?
    eller måske en rose? bare sort og hvid, lænet op af et rosa kvarts hjerte?


  • #33   2. okt 2021 Isabelle
    Der er ikke et j? Er det en fejl, eller havde vikingerne ikke det bogstav?


  • #34   2. okt 2021 Salla - i mange gamle sprog er i og j samme bogstav/lyd.



  • #35   2. okt 2021 Tak for alle jeres svar. Jeg har lige haft et par trælse dage, så har ikke rigtig haft overskud til at svare.

    Synes i kommer med en masse gode bud. Jeg har stadig ikke fundet det helt rigtige, men jeg tror jeg er på vej derhen ad. Jeg får i hvert fald en masse inspiration og tænker at det kommer en kombination af forskellige elementer, for at gøre det til Rosas smiley det kan også være at det bare pludselig kommer, når hun kommer hjem og står på hylden.

    Lige nu tror jeg egentligt at jeg vil prøve at finde den helt rigtige tatovør til jobbet. Jeg har et par jeg lige skal have studeret og set hvor er henne nu, de har det jo med at flytte rundt smiley
    Hvis nogen af jer har en fantastisk en af slagsen i jylland/Fyn må i meget gerne komme med anbefalinger.
    Jeg ved ikke helt endnu hvad der skal laves, men det må gerne være en der er god i realistiske, små og sort/hvid.

    Jeg har før været hos sinners ink, men den tatovør jeg var hos er i mellemtiden flyttet til København. Hun er stadig en mulighed, det er bare lidt langt væk. Og så har jeg brugt en anden tatovør lærling til andre, men jeg tror ikke han er den helt rigtige til den opgave.


  • #36   2. okt 2021 Jeg er ret vild med Iron & Ink... Jeg har selvfølgelig kigget mest på afdelingen i kbh, men alle de kunstnere de har er fantastiske!

    Jeg ved at de har i hvert fald en jysk afdeling også c:


  • #37   2. okt 2021 Jeg tager ned i Sinners Inc- jeg har to på tegnebrættet, hvor Cecil Moth skal lave den ene.

  • #38   2. okt 2021 Tak bumle, dem må jeg lige kigge nærmere på. Har hørt navnet før, men synes ikke jeg kender dem.

    Julie sinners er klart besøget værd. Jeg ved dog ikke lige hvilke tatovører de har pt. Så det må jeg hellere lige undersøge, udover ejer og frue selvfølgelig. Jeg blev tatoveret af en lærling dengang, hun er knald dygtig, bare lidt langt til København. Men jeg har da set noget af det arbejde de har lavet de sidste par år, så det kunne bestemt godt blive en tur til Århus.


  • #39   2. okt 2021 Min søsters veninde er lærling hos Iron & Ink i Vejle. Hun er selvfølgelig ny i faget, men allerede virkelig dygtig. Hendes ting kan ses på instagram på stubbe.art. Og ellers er hendes mester meget dygtig til at lave realistiske tatoveringer.
    Jeg håber, at du finder det helt rigtige til at symbolisere Rosa smiley


  • #40   3. okt 2021 Tak. Jeg må lige ind og kigge på instagram kan jeg hører.

    De andre tatoveringer jeg har er også lavet af lærlinge, så afhængig af hvad jeg finder på, er jeg bestemt ikke afvisende for at bruge en lærling mere smiley De skal jo have nogle at øve sig på for at blive bedre, men dem jeg har er også meget simple, så der var ikke noget vildt avanceret de skulle kunne smiley

    Jeg skal selvfølgelig nok dele her i tråden, når jeg kommer lidt videre med ideerne, og hvis jeg finder nogle gode ideer på google osv. som jeg tænker andre kunne få inspiration af. Men pt. er det meste vidst i hovedet.
    Og så er jeg også meget en der gerne vil give tatovøren mulighed for at lave noget i deres egen stil, som jo så selvfølgelig skal passe til det jeg ønsker at få lavet, men jeg kommer nok ikke med en færdig tegning til dem og så er det bare det de skal lave, så det er vigtigt at finde den rigtige tatovør, hvor jeg føler de kan lave noget fantastisk smiley


  • #41   20. okt 2021 Jeg har en tekst med min hun Ginga og så har jeg et mindre portræt af Taiga. Det er ca 6X6 cm

    profilbillede
  • #42   20. okt 2021 Obs fra 4. januar er der nye regler for hvilke farver tatovøren må bruge. De er meget bekymrede for at de, tatovørerne, bliver de nye minkavlere, at de må lukke

  • #43   20. okt 2021 Det er godt nok et fint portræt af smukke taiga smiley

    Salla jeg er ikke bekymret for de nye regler, for det er ikke, som jeg forstår det tatovørerne de vil ramme, for de stoffer der bliver ulovlige, er ikke som sådan farlige i tatoveringer, ikke på samme måde som i andre ting, og de arbejder så vidt jeg ved på at få lavet undtagelser for tatovørerne. Derudover sidder der sikkert også en flok producenter og arbejder på højtryk for at kunne lave farverne på andre måder.
    Nu påvirker det så ikke mig generelt, for jeg har ikke planer om at få lavet noget med farve.

    Men tak for info alligevel smiley


  • #44   20. okt 2021 Jeg har novas navn ganske småt på den ene ankel og så har jeg på den anden en stjerne for hver hund og kat jeg har haft. Små stjerner for katte, mellem stjerner for mindre hunde og store stjerner for store hunde

Kommentér på:
Tatovering som minde

Annonce