{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn & hunde - aktiviteter i varmen
  • #1   13. aug 2022 Æav en balje med vand og smid lidt snacks i, så vovse skal fiske dem om.. Virker også fint til børn smiley

  • #2   13. aug 2022 Børnene kan sagtens komme med på stranden ved 30 grader, men slæb ikke en hund med. Det er simpelthen dyrplageri.
    Vi har slædehunde, og de ligger primært inde under deres aircondition disse dage.
    De får løbet stærkt morgen og aften, hvor temperaturen er en anden. De tilbydes i dagens varmeste timer frosne ting at tygge/slikke i, badebassin og sprinkler.


  • #3   13. aug 2022 Jeg synes det er for varmt for både børn og hunde at tage på stranden i 30 grader. smiley smiley

    Vi har forhåbentlig fået brændt lidt energi af dem alle, her i de koldere timer og håber at vi kan sidde og slappe lidt af her midt på dagen. smiley


  • #6   13. aug 2022 Sam kommer til stranden i 30 grader, og han elsker det?
    Men han er også Ridgeback, og er glad for varme.
    Vi har altid parasol med, stort tæppe, rigeligt med vand til hunden, og så elsker han at svømme, han skifter selv om han ligger i skyggen eller i sandet i solen, han har aldrig lignet en der har det hårdt i varmen og ligger og halser, så det kommer bestemt an på hvad for en hund man har smiley


    profilbillede
  • #7   14. aug 2022 Vi har også været på stranden i dag selvom det er dyrplageri smiley

    Det var en kort tur, men Umi kom ud og soppe, hun svømmede faktisk kort; og så gravede hun i sandet og piskede rundt efter en bold endda uden at få forbrændte poter!

    Hehe, sorry - men man hører bare så meget om at man nærmest ikke engang kan tage sin hund udenfor, den skal da i hvert fald ikke gå i sandet, eller på asfalt - og fornylig hørte jeg fra en anden ejer at hunden kun skulle have små tisseture i varmt vejr. Ja hun ville i hvert fald ikke "byde" sin hund andet.

    Det handler da om at kigge på den enkelte hund og se hvad den kan holde til, frem for at råbe dyrplageri så snart nogen forbryder sig mod de regler man har opstillet.
    Hunderacer kan holde til noget forskellige, individer kan holde til noget forskelligt, og måske skulle vi blive bedre til at vurdere de enkelte situationer, selvom det er liidt mere kompliceret - i stedet for at opstille regler om at man i hvert fald ikke må X og Y og Z?

    Håber I alle holder til varmen derude. Umi ligger og nyder livet i mine forældres have, på det kølige græs i skyggen efter hun har fået et lille undervognsskyl for at køle ned smiley


    profilbillede
  • #10   15. aug 2022 Jeg er KÆMPEfan af skovsøer på de varme dage,
    Man kan som regel gå i skygge derhen, og finde en skyggefuld plet ved vandet, hvor hundene kan bade, grave, gnave, hygge osv. uden at få hedeslag smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Børn & hunde - aktiviteter i varmen

Annonce