{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Hm hun skal af med sin hund . {{forumTopicSubject}}

Min veninde er for et par måneder siden gået fra sin kæreste . da hun slæbte en anden tøs med hjem i deres lejlighed .

De havde Spike ( Dobbermann / Rottweiler blanding ) sammen .

Nu Står Camilla og har fundet nyt Rækkehus / Lejlighed og vi flytter derind her d. 1 .

Hunden er til salg herinde men har ingen henvendelser fået . Hun har ringet rundt i dag til internater at for at hører om nogen vilel tage ham og det vilel de ikk pga den måde han var på .

Vil lige fortælle lidt om ham så må i sige jeres mening om hvad hun skal gøre:

Hun laver negle på folk . . en dag skulel jeg hjem til hende til for at få prøvet at få nogen på . . hun siger jeg lige skal ringe 5 min før jeg ankommer da hun lige skal nå og have munkurv på ham og det sætter nogen ting i gang i mit bette hoved .
Jeg vader ind af døren .. snakker med hunden mens den har mundkurv på den farer lidt rundt . . lidt efter tager hun den af . . den kigger meget intens på mig jeg vender hovedet også sprang den op af mig . . tror sagtens den ville bide mig men Camilla nåede at råbe noget da hun holdte øje med ham . . nååh han fik mundkurv på igen og lå lige op og ned af mig i sofaen hvilket jeg ikke som sådan brød mig om . . og han kiggede meget på mig men var også bedrøvet fordi han skulle have den mundkurv på . . men hun turde ikk tage den af ham igen . . så han lå med hovedet på mit ben og alt var ok . .

Hun har før i tiden søgt lidt råd ved mig da han .bla han havde bidt hende da hun prøvede at få ham ned af sengen . . og har aldrig gjordt det siden .

Camilla tog en bryllup med kæresten engang . . Naboen kunne overhovedet ikke komme ind til ham .

Han kan ikke med børn eller andre hunde . . han trænger i det hele taget til en ordentlig hånd . .

Hun går af med ham fordi hun ikke har tiden til ham . .
Hun har snakket om aflivning, efter et stykek tid fik ex kæresten lov ti lat tage ham men han har ikek en lejlighed lige nu . . såå nu står hun og ikek rigtig ved hvad hun skal . . og hun egner sig ikke til sådan en hund . .

og jeg vil ikke have han bor det nye sted . . hvor jeg også bor . . da jeg nok ikek kan komem til ham eller noget . . måske ingengang komme ind hvis jeg kommer hjem . .

Det er synd for ham at han er blevet sådan . . og hun står og spørger mig hvad fanden hun skal gøre . .

Jeg ville mene lidt at hun må tage afsked med ham . . lige nu kan jeg ikke se andre muligheder . Han er aggressiv . . og han passer meget på Camilla også . .

Den dag jeg var hjemme ved hende hvor jeg fik lavet negle skulle hun også bare sige til ham " kommer der nogen spike " så knurede han . . :o(

Hvad mener i ?!
Ingen nedladende kommentarer . .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hm hun skal af med sin hund .
Kommentér på:
Hm hun skal af med sin hund .

Annonce