Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Træningsvest Kan i anbefale en god vest med gode lommer (med lynlås) til nøgler, mobil, poser osv.? Ikke over 500
Off Topic
Oprettet:
13. maj
Visninger:
239
at flytte....alt er vendt op og ned.... :'( Det er fuldstændigt umuligt for mig at forstå mit liv fremover bliver uden hunde. Vi er nu skrevet op til en æld...
Off Topic
Oprettet:
11. maj
Visninger:
711
Ups skyllemiddel i forkert rum.... Hej. Så håber der er nogle kloge mennesker der kan give mig råd til, hvad jeg bør gøre eller ikke behøves at gøre no...
Off Topic
Oprettet:
9. maj
Visninger:
285
Overbo skal rense terrasse - dilemma Min søde overbo har adviseret mig om, at hun indenfor en overskuelig fremtid vil rense/spule sin træterrasse og hegnet ...
Off Topic
Oprettet:
7. maj
Visninger:
649
Algefjerner & hund Hej allesammen! Familien her hjemme har lige sprøjtet fliserne ude i haven med en algefjerner, den fra jem & fix ( den ...
Off Topic
Oprettet:
4. maj
Visninger:
320
Snik snak nr. 10 9’eren er blevet for lang, så her er en ny. Og så er det passende at tage et øjeblik til at mindes dagen i dag. Alle...
Off Topic
Oprettet:
4. maj
Visninger:
5.765
dagens griner jeg har en Instagram - altså jeg bruger den ikke, det er mest fordi det er nemmere hvis nogen poster et link til noget ...
Off Topic
Oprettet:
1. maj
Visninger:
363
Hundebur i C3 Er der nogen der ved om der kan være et lille bur bag i en Citroën C3? (Ikke noget med Picasso eller hvad de ellers kan...
Off Topic
Oprettet:
30. apr
Visninger:
239
Hilsen fra Anni, den 26. april Jeg har lige talt med Anni. Anni er ved godt mod, og "truer" med at vende stærkt tilbage <3 Jeg skulle hilse je...
Off Topic
Oprettet:
26. apr
Visninger:
678
Retur-skattepenge-tråden SÅ er det i dag pengene går ind på kontoen, hvis man som alm. lønmodtager skal have retur fra skat. Har nogle af jer...
Off Topic
Oprettet:
25. apr
Visninger:
884
Hjælp til knude... Jeg har en ide om at hænge hundetegnet på kræet men ikke i halsbånd.... jeg veksler jo mellem forskellige seler og hals...
Off Topic
Oprettet:
21. apr
Visninger:
517
Kattespam.og kattesnak vol. 4 Ja, jeg synes, at vi trænger til en ny tråd. I dag har et par misser fødselsdag. Baw Baw bliver 3 år.
Off Topic
Oprettet:
19. apr
Visninger:
1.082
Snik snak 9, 2025 8’eren er blevet lag og tung (og politisk). Kunsten at få 3 stædige corgier til at få taget et godt billede. Vi prøv...
Off Topic
Oprettet:
18. apr
Visninger:
8.888
Farvel til Sunshine Så blev det desværre min tur til at sige farvel til en højt elsket hund. Sunshine blev knap 13 år, og det kan man i...
Off Topic
Oprettet:
2. apr
Visninger:
1.060
Baby shower nogen eksperter :) ... holder man det kun til første barn (hvis man holder sådan noget) eller også til efterfølgend...
Off Topic
Oprettet:
29. mar
Visninger:
649
Snik snak nr. 7, 2025 Vi iler videre til endnu en tråd - selvom jeg synes vores walk down memory lane er ret hyggelig <3 Så tag endelig su...
Off Topic
Oprettet:
24. mar
Visninger:
8.040
Kreatråd Vi skal da have en kreatråd. NU har jeg nemlig været en lille smule kreativ. Engang var jeg megakreativ og tegnede en h...
Off Topic
Oprettet:
21. mar
Visninger:
681
Snik snak nr. 6, 2025 Den anden tråd blev lang og tung, så vi starter forfra med en frisk og forårssprød tråd med en sprød Dorit <3
Off Topic
Oprettet:
15. mar
Visninger:
8.062
Klumpfoden går fremad Ja den ligner stadig noget der er løwn, og huden omkring skruer/arvæv er mega-ømt. Hævelsen står stadig på sommertøfler...
Off Topic
Oprettet:
14. mar
Visninger:
452
Medicin til hjertet Vores skønne Eddie på 9 år, har fået forkammer flimmer på hjertet, han er sat på noget der hedder propranolol 10 mg, er...
Off Topic
Oprettet:
8. mar
Visninger:
446

Annonce