908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Foder som godbidder :) Foder som godbidder :)

Hej allesammen ..

Jeg er begyndt at bruge fodder som godbidder smiley Ikke vores alm. foder, men andet foder som er små stykker og som dufter godt.
Dette fungerer super godt.
Jeg fik en vareprøve fra Kingsmoor som Taiko er helt vild med, men er der nogen der ved, om der evt. er et sted, der er tilbud på det lige nu?

Og har I forslag til hvilket andet foder jeg kunne bruge ? smiley
Jeg bruger gerne noget forskelligt, for vi ikke køre død i det .. Og han er super motiveret, når det er forskellige, vi kører med smiley

Mit krav er, intet korn, tilsætningsstoffer el. lign. ..
Og så gerne links med til det i henviser til smiley

Orijen må det ikke være, han får dårlig mave af det smiley (men får det ikke af noget andet, vi har prøvet)

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder som godbidder :)
  • #1   13. mar 2011 Ziwipeak

• #2   13. mar 2011 Suzy og Plette <3: Jeg kunne godt bruge nogle specifikke varianter, det er mere det jeg tænker på ..

Anne P : Har du en specifik variant? smiley

Hvorfor jeg spørger efter specifikke varianter er jo fordi foderpillerne ikke skal være alt for store smiley

• #3   13. mar 2011 Suzy: Jeg vil gerne købe her i DK, da jeg jo ikke skal købe mange kg ..
    Taiko er heller ikke den mindste hund, men godbidderne skal jo være små, så han ikke bliver mæt smiley

• #4   13. mar 2011 Hedam og banditterne: Okay, jeg må kigge på det i maxi zoo, har set nogle af deres butikker forhandler det smiley

• #5   13. mar 2011 Luposan kan nemt brækkes i små bidder og der er ikke tilsat korn smiley

• #7   13. mar 2011 Sus : Tak, det kigger jeg på smiley

Suzy: Tja, det går nok at det koster lidt mere .. Men det rækker også langt, når det er til træning smiley

• #8   13. mar 2011 Ziwipeak er ikke i piller, men tørret "kødflager", så hvis du synes de er for store er de lige til at brække over - det gælder for alle varianter.

• #9   13. mar 2011 Jeg bruger ziwipeak, som jeg brækker over i små stykker. Det er nogle flade tørrede kødstykker som fåes med foskellige typer kød.
    jeg køber dem som regel ved stande på udstillinger, for så er der tilbud.
    men ellers kan man købe det over nettet eller i barfbutikker

• #10   13. mar 2011 pia K : Okay, det må jeg lige kigge på smiley

Anne P og Hanne: Super, jeg ved de har dem i Maxi Zoo ved min skole, så dem kan jeg lige se på i morgen smiley

• #11   13. mar 2011 Vi bruger Orijen fish, som godbidder.
    Hvis hunden ikke tåler det, kan du bruge hvalpefoder af andre mærker. Hvalpefoder er altid i bitte små stykker smiley

• #12   15. mar 2011 Suzy: Det er jo billigt! smiley
    Især når man har sin mor boende i Roskilde, så slipper jeg får fragten, hehe .. Har lige i dag været dernede og købe godbidstaske (Mary Ray) Og Acana foder i 400 g. poser .. Men 1,5 kg. godbidder til 99 kr. er da et kup smiley
    Mange tak for tippet .

• #13   15. mar 2011 Suzy: Sys ikke, jeg kan finde det på deres hjemmeside? smiley

• #14   15. mar 2011 Suzy: Mange tak smiley
    Kan se de også har et andet Markus Muhle produkt, til 90 kr. for 1,5 kg. .. Næste gang jeg mangler godbidder må jeg vist på storkøb ;o)
    Det er meget rart der er så mange varianter at vælge i mellem, med gode ingredienser smiley
    Taiko nyder godt af det, og jeg har en hund der er meget glad for at træne smiley

• #15   15. mar 2011 Suzy: Okay, så langt kiggede jeg ikke på MM ..

Mht. sart mave .. De første to måneder jeg havde Taiko havde han on/off dårlig mave smiley Jeg var på jagt efter et godt foder, som han kunne tåle ..
    Fandt endelig et smiley
    Og så endte ved med godbidder .. Skinketern el. lign. kan hans mave ikke kapere, eller det kunne den ikke for 4 måneder siden .. Jeg har ikke ville prøve igen .
    Jeg fandt Natures:menu (mener nok, det staves sådan), det fungerede hans mave på, og så er vi så småt begyndt at prøve andet også smiley
    Jeg havde bestilt en vareprøve fra Kingsmoor og så fik jeg en prøve fra applaws, ingen af de to ting har han reageret på smiley Så det ser positivt ud .. Nu er jeg spændt på at se, om han reagerer på Acana, som jeg har købt i dag ..

• #16   15. mar 2011 Suzy: Taiko kan også sagtens tåle kogt kylling smiley
    Men eks. Orijens hvalpefoder, det kan han slet ikke tåle .. - Derfor holder jeg mig helt fra Orijen til godbidder, jeg vil hellere prøve alt muligt andet .. Sys det er så super synd, hans mave skal gå i koks smiley

Jeg håber også, det fungerer for os smiley

• #17   15. mar 2011 Suzy: Hehe, ja hundene har sin egen mening om tingene ;o)

Kommentér på:
Foder som godbidder :)

Annonce