{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bravo Helle T .. respekt og andre
  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #2   22. nov 2022 Respekt?. Hvorfor overhovedet møde op. Man kunne jo blive væk men så bliver man selvfølgelig ikke set.

  • #3   22. nov 2022 Enig med Max.
    Jeg ville have mere respekt for hende, hvis hun havde boykottet det og var blevet hjemme


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #4   22. nov 2022 De iranske spillere. Stor respekt. De ved hvad det koster og gør det alligevel.

    De danske spillere vil ikke engang risikere et gult kort. Det er en skamplet i sportens historie. Intet mindre.


  • #5   23. nov 2022 Haha, Max, respekt til Iranerne? smiley For de er jo virkelig forbilleder, når det kommer til menneskerettigheder smiley

    https://amnesty.dk/vores-arbejde/forsamlingsfrihed/kvinders-rettigheder-iran/

    https://iran.um.dk/travel-and-residence/rejse-i-iran/saerlige-forhold

    I min verdens skulle alle hold gå på banen, og når startfløjtet lyder, skulle de gå ned i deres boks og vente 90 minutter. Sådan blev det ikke. Og så skal der vises alle steder, at der ikke kan bakkes op om det syge lands regler.

    Og enig med Hanne - stor respekt for Helle T.


  • #6   23. nov 2022 Enig med Max, havde haft mere respekt, hvis hun var blevet hjemme.

    Og så har jeg sgu lidt svært ved det der med "vi støtter op om menneskerettigheder, vi vil vise det med det her armbind.... giver det gult kort siger du? Nå, men så bare glem det".


  • #9   23. nov 2022 Jeg må tilstå at jeg grundlæggende er temmelig ligeglad med fodbold. MEN vi sender et landshold og de bliver på en eller anden måde et synonym med Danmark. Og at deltage er lidt det samme som at sige at 'så slemt er det jo heller ikke' - ville vi dukke op hvis VM i år var blevet afholdt i Rusland? Det man derfor BURDE have gjort er iflg min logik at have holdt landsholdet væk - udtaget eller ej. Det hele bliver jo til nogle lidt 'tandløse' protester.
    Lige pt er der mange danskere der har vældig travlt med hvordan forholdene er for migrantarbejdere, homosexualle og kvinder i Qatar. Gad vide om det er helt vildt meget anderledes at være homosexel i fx Dubai, som hr og fru DK ynder at rejse til som et lidt eksotisk rejsemål?


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #11   23. nov 2022 Ol i Berlin var jo også vældig populær. Verden har åbentbart intet lært.

    Selvfølgelig ændre det ikke spor hvad hun har på. De har fået hvad de ønsker sig. Verdens opmærksom.


  • #14   23. nov 2022 jeg er overordnet enig i at vi skulle være blevet væk, eller ja det skulle aldrig have været tildelt Qatar ,,, men når nu det er der så er jeg sikker på INGEN ville tænke over dem der bliver hjemme og ikke ser det, mens de der er der og som tør sende et signal de ses og bliver talt om ... effekten er nok ikke stor, men signalværdien er.

    Jeg læste forleden af FIFA´s præsident udtalte at fx Nordkorea vil stå ens med andre ansøgere hvis de søger om værtskabet ... alene hvis vi skal ind på den glidebane er det vigtigt at signalere at vil man have disse store sportsbegivenheder så er de FOR alle og det skal værtsnationen stå inde for.,..

    Jeg mener hvis jeg rejser til et land som turist så skal jeg sætte mig ind i skikke og kultur, mens hvis et land byder ind på at afholde noget der er for hele verden så skal landet kunne rumme den mangfoldighed der nu en gang er i hele verden, det burde nok kunne lade sig gøre under behørig respekt for landes kultur den tid det tager at afholde de ting ..

    Jeg fatter ikke at FIFA´s præsident står for at genvælges ... og jeg er heller ikke til fodbold, men det har nu en gang en stor signalværdi world wide ..

    Som en i går sagde, dette hjælper ikke unge sportsfolk til at turde springe ud, og hvad nu hvis en på et landshold der er med havde gjort det og vedkommendes partner viille med hvordan ville det være håndteret ...

    Læste også at en af de store racerkører havde kørt med et symbol på hjelmen sidste år i Qatar, det havde ikke været et problem .. så det er vist bare fordi der er FOR mange penge mellem de forkerte personer i fodbold verdenen at dens ledere ikke tør stå op for hvad der er aftalt omkring VM i fodbold, nemlig at det er for ALLE ..


Kommentér på:
Bravo Helle T .. respekt og andre

Annonce