720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

København/omegn kendere Parkering København/omegn kendere Parkering

vi har venner i København, har ikke været der meget længe og allerede sidst var det P helvede og kostede kassen ..

leger lidt med tanken om snart at tage derover, og vi har nok hund med så det skal være med bil ..

HVOR i omegnen kan man evt stille sin bil på en villa vej eller lign uden det koster ... så kan vi nemlig nok blive hentet ..

Vi vil komme enten fra Odden eller fra motorvejen via Fyn ..

De bor mellem H C Ørstedsparken ... og søerne

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  København/omegn kendere Parkering
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 908
    #1   25. aug 2023 Tænker at de som bor der, har lokalkendskab og bedst kan rådgive smiley

Jeg parkerer kun i byen og betaler kassen ved f.eks. begravelser eller hvor mere end 2 hunde skal med, ellers tager vi toget fra Ringsted, Glumsø eller Korsør også med op til 2 hunde.

• #2   25. aug 2023 ha ha CM, 100% det ved de intet om ... de har boet inde i København i nok 35 år, alle deres venner (- os og en i Aalborg) og alle deres børn bor centralt, og så har de familie på Falster ..
    De kommer kun til os, til familie og ellers ud af landet .. de aner intet om hvor man smart kan parkere gratis tættest muligt på dem og hvor de nemt kan hente os ..

• #3   25. aug 2023 Du skal længere ud end det og så tage s-tog ind. Desværre....

Jeg plejer at parkere min bil ude i Vangede hvor vi boede før. Men om det er praktisk for jer ved jeg ikke? smiley

• #5   25. aug 2023 Der er gratis parkering ved Kløvermarken på Amager. Den strækning, der vender mod Christianshavn.

• #6   25. aug 2023 @ Isabelle, det kommer lidt an på hvornår vi tager derover .. normalt er det fra fredag sidst eftermiddag til søndag ved middagstid ..
    jeg har overvejet et smuttur derover i morgen til søndag, men ved ikke om det bliver til noget

• #7   25. aug 2023 Jeg bor ude ved Husum st., og der kan man holde lige ved siden af stationen gratis, og der er altid plads, men det er måske for langt fra dem smiley

• #8   25. aug 2023 Uanset tænker jeg man skal satse på at parkere tæt på en station, og så tage toget til Nørreport eller Vesterport, hvad der end ligger tættest på.

Og så ville jeg ikke holde direkte ved de der parkeringspladser som er tilknyttede stationer. Jeg er nok en smule paranoid, men jeg synes relativt tit man hører om indbrud eller stjålne biler der. Hvor jeg tænker hvis man holder på en beboelsesvej er der ofte folk og ikke øde med frit spil for skumle typer smiley

• #9   25. aug 2023 @ Amalie ... aner ikke hvor langt er der ind til centrum

@ Obster, netop, derfor ville jeg gerne finde et villakvarter og ikke en stor p plads ..

må man have hund med i s-tog ?
    Men planen er nu de skal hente, Ipsen er ikke let til bens mere, og det er jeg heller ikke pt ..

• #10   25. aug 2023 Ved Husum er der kun en lillebitte parkeringsplads, ellers holder man ude langs vejen eller kan køre ned af en af de små villeveje, der ligger lige ved stationen. Men jeg tænker, at man kan finde noget lignende ved flere af de andre s-togsstationer. Man kan også holde på villa vejene ved Herlev station, men det er et helvede at komme derind pga. vejarbejde pt.

Du må gerne have hund med i s-toget. Gratis hvis den kan være i en taske, ellers skal den køre på børnebillet. Jeg har ofte Atlas med i s-toget.
    Det tager vel ca. 15-20 minutter at komme fra søerne og ud til Husum, alt efter trafik osv.

• #11   25. aug 2023 I måtte gerne holde hos os, men så skulle I med bus ind til toget.
    Dog er der god parkering ved Ballerup station, den bruger vi selv, når vi skal helt ind til Kbh.

• #12   26. aug 2023 Gratis zone på Amager, tæt på Amagerbro metro, her er altid pladser smiley

profilbillede
  • #13   26. aug 2023 Kender ikke denne side, men måske kan den hjælpe:

https://www.parkeringsinfo.dk/parkering-kobenhavn/gratis-parkering-i-kobenhavn.asp

• #15   27. aug 2023 Søndag koster parkering ikke noget i hele Kbh. Så evt kunne I hente bilen i løbet af lørdag, så I nemmere kan pakke bil og komme afsted søndag:)

Hvordan holder de selv? Nogle har jo parkering i gården, så kan man købe en beboerlicens og holde på gaden selv, når man har gæster og gæsten kan holde i gården.

Kommentér på:
København/omegn kendere Parkering

Annonce