1.046 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Når folk lyver om en :S (brok indlæg) Når folk lyver om en :S (brok indlæg)

Jeg har fået at vide igår at en som jeg er knap så gode venner med går rundt og bilder folk ind at Joy blev tvangs fjernet, hvilekt hun absolut ikke gjorde, jeg valgte selv at gå af med hende, efter en snak med Manne..

Hun siger det er en på et forum jeg kommer på der siger det, og det eneste sted jeg har snakket meget om Joy efter jeg kom af med hende er herinde :S

Det er træls når folk går og lyver om en på den måde, og kan ikke se grunden til det..

Jeg har ikke gjort nogen noget :S

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når folk lyver om en :S (brok indlæg)
  • #1   5. okt 2007 Fatter ikke lige det her indlæg?

• #2   5. okt 2007 Sara W - Det er et brok indlæg.. Der er en som går og lyver om mig, og bilder folk ind min tidligere hund (Joy som nu bor hos pengegrisen) blev tvangsfjernet, hvilket hun ikke gjorde

• #3   5. okt 2007 Frøken Piggy - Hende der deler løgnen ud vil ikke sige hvem det er..

• #4   5. okt 2007 Jeg ville sq være rasende hvis jeg var dig sikke da en at komme med de beskyldninger...

• #5   5. okt 2007 Tja, det er lidt trist med al den sladder her inde...
    Men hvad kan man forvente, når flertallet er kvinder...

Hvis jeg var dig, ville jeg hoppe op og falde ned på det igen... Du ved jo hvordan forløbet har været, så kan det da være lige meget hvad andre går og tror...

Din sti er ren smiley
    Op med humøret...
    /Mette

• #6   5. okt 2007 jamen det tyder da på at det er en person med bare lidt rygrad siden personen ikke stikker en ven...

• #7   5. okt 2007 Ikke fedt? :s

• #8   5. okt 2007 julie B
    - jeg er også rasende, og har også skældt hende ud.. Men det hjælper jo intet...

Mette !
    - Ja det er den smiley Og jeg kan endda linke til indlæg herinde, hvor jeg netop skriver at jeg har givet hende væk (Mener godt nok jeg skrev manne, men det var fordi jeg først troede hun skulle derhjem, men hun kom så hjem til Pengegrisen i stedet, hvilket jeg ikke har noget imod :))

• #9   5. okt 2007 Kamilla V¨

Det er sq ikke en person med rygrad det er en disideret kujon i mine øjne...

Specielt nå anklagerne er falske....

Folk skal tage ansvar for deres ord....

• #10   5. okt 2007 Er det ikke ligegyldigt?

Lad da folk snakke...

• #11   5. okt 2007 Kamilla V - Det har ikke noget med at stikke nogen, jeg vil gerne forklare personen hvordan landet ligger, ikke på en svine til måde, men på en måde så personen holder op med at sprede løgne om mig..

Jeg er et voksent menneske, og gider ikke klare det på en børnehave måde.. Derfor har jeg heller ikke udbredt en masse løgne om hende der gør det på det andet forum.. jeg har nemlig ikke trangen til at gå og lyve om andre..

• #12   5. okt 2007 Ratster Zoo :

Du kan være ganske tilfreds med at Joy er hos Pengegrisen... Der får hun det i hvert fald som blommen i et æg smiley

Og lad være med at tage dig af sladder, sådan er det når folk ik har nok indhold i livet smiley

/Mette

• #13   5. okt 2007 *Ane_Mari, Mikes slave GGG * (og C H) - Problemet er at hun også fortæller det til nogen, hvor jeg gerne vil hjælpe med at gøre en foreskel, så de kommer til at tvivle på mig smiley

• #14   5. okt 2007 så ignorer de ting der bliver sagt og hvis folk kommer til dig for at høre om det passer så fortæl dem sandheden..
    Det kunne jo også tænkes at personen lyver om dig af andre grunde - det ved man aldrig..

• #15   5. okt 2007 Mette ! - Det ved jeg hun har smiley De er endda flæyttet til et størrested så hende og kæmperne rigtig kan løbe og lege smiley Jeg glæder mig helt bestemt til jeg har penge nok til jeg kan besøge hende smiley

• #16   5. okt 2007 Ratster: Det er mega træls når folk har et problem og går og snakker bag ryggen og deler løgne ud.. Har prøvet noget af det samme..
    En tidligere veninde meldte mig til dyreværnet for vanrøgt af min fjordhest, som hun sa var 3 år gammel, og for en tæve jeg har.. Dyreværnet kom herud og skabte sig helt trekvart tosset.. Li indtil jeg ringede til min dyrlæge der straks kom ud og bekræftede mig i at fjordhesten kun er 1 år og så meget værre ud da jeg købte ham og at han var ved at bli fodret op og komme på benene igen i samråd med ham.. Og tæven så helt normal ud i betragtning af at ha fået 12 hvalpe..
    Så meget ballade for mig fordi hun spredte en løgn og havde ondt i r..... Istedet for at gå til den man har et problem med.. Men nej, det er meget federe at sprede historier..

• #17   5. okt 2007 Kamilla V
    - Det gør jeg skam også smiley

• #18   5. okt 2007 hmm...det gør du da ikke helt siden du har oprettet dette indlæg.. men dig om det..

• #19   5. okt 2007 *Ane_Mari, Mikes slave GGG * - Indlægget er nu ganske seriøst skrevet, jeg er træt af folk finder på løgne omkring mig, især når det kommer som noget som tvangs fjernelse..

• #20   5. okt 2007 raster zoo

nej det gør der ikke men syntes at folk måske burde henvende sig til dig og spørger til sagen i stedet for bare at lukke ud for gyllen

• #21   5. okt 2007 julie B - Ja det vil jeg også mene..

• #22   5. okt 2007 *Ane_Mari, Mikes slave GGG * - Hvem lyver og finder jeg på historier om? Det her er skal fulde facts, jeg kan endda godt give dig en PB med PB'en hun skrev til mig på det andet forum :S

• #23   5. okt 2007 Det der med tvangsfjernelse - når jeg ville springe op og falde ned på denne type rygter, så er det fordi alle med almindelig tankevirksomhed ved, at man ikke tvangsfjerner hunde.
    Og at problemet med den type rygter kan løses med et skuldertræk og en kort forklaring.

Der er altid nogen, der snakker om en, og der er altid usandheder eller ting, der er lige på kanten, der florerere uden i byen - sådan er livet.
    Det handler om at lade det fortælle mere om dem, der snakker end om en selv - for i bund og grund er det helt ligegyldigt.
    Det stikker som regel ikke særlig dybt alligevel, og dem der lytter ved oftest, den der snakker netop snakker.... Katastrofen er sjældent så stor...

• #24   5. okt 2007 C H - Jeg syntes så det er alvorligt for mig, da jeg har haft meget svært ved at give slip på Joy, og det skær i hjertet at nogen tror hun er blevet tvangsfjernet fra mig, for jeg har sørret så godt jeg kunne for hun havde alt hvad hun behøvede, mens jeg nærmest panisk forsøgte at lede efter en lejlighed..

Jeg er stadig ked af hun ikke er min mere, men jeg ved hun har det godt hos pengegrisen, hvilket selvfølgelig er en stor hjælp for mig..

• #25   5. okt 2007
    vanessa0) L - Tak smiley

• #26   5. okt 2007 vanessa0) L - Jeps smiley

Frøken Piggy - Jeg mener DB's kredsformænd kan, men kun med en tilladelse fra politiet, i og med man ikek bare må gå ind i folks hjem uden en retkendelse (eller hvad sådan en hedder)

• #27   5. okt 2007 Ifølge hende der kom ud til mig fra dyrenes beskyttelse da min darling veninde meldte mig.. Ka de sagtens fjerne dyr fra en ejer.. Heldigvis var der intet at komme efter her og fik da os fin undskyldning da hun fik alle facts..
    Men de ka godt gå ind og fratage dig dyrene..

• #28   5. okt 2007 Men som Ratster sir ska politiet være med i det..

• #29   5. okt 2007 Har IKKE læst hele indlægget, men har lyst til at sige til dig Tanja, at så længe du ved hvordan det hele hænger sammen så vær du ligeglad med hvad andre siger....

Jeg er selv blevet beskyldt for en hel masse, og blevet tillagt motiver som jeg ikke har - fra folk jeg fejlagtigt opfattede som mine venner - og ved du hvad, jeg kender den sande historie, og så må folk tror det de har lyst til.
    Og mine tidligere venner kan leve videre i deres drømmeverden.... I don´t care!

God weekend!

/ Trine

• #30   5. okt 2007 Hop op og fald ned.....

Folk danner sig sin egen mening herinde uanset hvor meget du hopper på tungen og forklarer dig.

• #31   5. okt 2007 vanessa0) L - Jeg må ærlig indrømme jeg skulle have lidt overtalese først, kærlighed gør blind som man siger, og jeg stressede meget rundt lige i den tid, så var pænt forvirret over altting, så er det rat med sådan nogel som Manne og Pengegrisen der på en god måde kan give en en øjenåbner smiley

Beanmor * - Det håber jeg hvertfald smiley

Polski Owczarek Podhalanski !
    - Tak smiley

• #32   5. okt 2007 det var vel det man hos børn kalder en frivillig anbringelse - det der sker når forældre kan se at de ikke magter opgaven eller for at undgå en tvangsfjernelse

• #33   5. okt 2007 platugler ;
    - Jeg magtede godt opgaven, jeg havde bare ikke hjemmet, og der har aldrig været på tale hun skulle tvangsfjernet :S

• #34   5. okt 2007 hejsa i har det lige så sjovt herinde som på hestegalleriet

• #35   5. okt 2007 ikke at kunne skaffe hjemmet, er vel også ikke at kunne magte opgaven - det er ikke negativt ment

• #36   6. okt 2007 platugler ; - Det er absolut ikke det samme, for hun havde et hjem der hvor hun blev passet, så vi boede jo ikke på gaden :S

Kommentér på:
Når folk lyver om en :S (brok indlæg)

Annonce