{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Osteopati, mennesker?
  • #1   18. jan Ja, mine livslange mavesmerter, oppustethed og luft i maven forsvandt efter korrigering af Atlas - jeg brugte ham i Aalborg (ude i Hasseris). Symptomerne forsvandt samme dag smiley

  • #2   18. jan Jeg fik som baby.

  • Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 20 Emner: 12 Svar: 168
    #3   18. jan Maiken, det er fuldstændig det samme jeg døjer med, så nu er jeg da helt forhåbningsfuld. Sikke en lettelse det må være smiley

    Det første minde jeg har fra mit liv er mavesmerter, og det har så være gennemgående i resten af livet, så den sidste del vil jeg gerne leve uden de problemer.


  • #4   18. jan Det er en kæmpe befrielse! Har altid haft ufatteligt ondt i maven i tide og utide og troet der var mange fødevare jeg ikke kunne tåle. Men fandt aldrig nogen specifik fødevare der var årsagen. Der var heller ikke en bestemt tid efter indtagelse af mad at smerterne kom. Jeg troede først det bare var tilfældigt, at jeg ikke havde ondt dagene efter Atlas var blevet rettet, men her over et halvt år efter er de stadig ikke vendt tilbage smiley

  • #5   18. jan jeg havde mavesmerter i foråret længe, blev hjulpet af akupunktur .. måtte have en tur igen i august og november, men det hjælper efter 1 behandling ..

    han er er godt nok mega speciel men virkelig dygtig Aarhus Aku på Silkeborgvej .. du har også en mega dygtig aku i Havnegade lige ved Gotfred Bager ... men om hun er god til mavesmerter ved jeg ikke, har dog en kollega med decideret tarmsygdom der er blevet hjulpet der ..


  • #6   18. jan Jeg vil bare pippe om, at det er meget, meget vigtigt, at ALT fysisk sygdom er udelukket først! Hvis du er syg, og derfor ikke optager næring korrekt, kan det på sigt give alvorlige sygdomme. Så bare lov mig at alt andet er udelukket smiley

  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 752
    #7   18. jan Mit ene barnebarn er også blevet afhjulet med fordøjelse problemer, men før hun blev et år.

    Vi benytter århus osteopati der har afdelinger i hele landet.

    De går ikke bare i gang, men spørger inden de opstarter behandling også om læge, der har været indover samt evt. behandling og undersøgelser.

    Herhjemme er de brugt af flere forskellige familiemedlemmer med hver deres issue.

    Pøj pøj med at blive rask smiley


  • Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 20 Emner: 12 Svar: 168
    #8   19. jan Lægerne vil ikke gøre mere, de siger at jeg har IBS (selvom symptomerne ikke passer på IBS - men så skriver de jo bare nogle ekstra symptomer ind i journalen, og vupti, så har jeg IBS smiley ).

  • Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 20 Emner: 12 Svar: 168
    #9   19. jan Jeg har fundet en dygtig osteopat her i Århus som jeg har en tid hos på mandag - så må vi se hvad der sker smiley

Kommentér på:
Osteopati, mennesker?

Annonce