835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

CK
CK
Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 70

Hund i år 2024 Hund i år 2024

Bare af nysgerrighed er der andre som skal have hund i år? Om det er hvalp eller voksen, er det spændende og se om der er andre som mig der bare går og venter. smiley

Skal selv have hvalp engang i Juli. smiley glæder mig helt vildt, føler tiden går for langsom. smiley

Glæder mig også til endelig at stå med hvalpen så jeg kan slippe for at folk bliver ved prøve tale mig fra det bare fordi jeg køber med tavle eller fordi de mener prisen er for høj og mener jeg kan købe andet sted til kun et par tusinde. smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i år 2024
  • #1   19. jan 2024 Skal måske have hvalp til marts ellers bliver det august/september.??

• #2   19. jan 2024 Trine spændende, hvad race skal du have? smiley

• #3   19. jan 2024 Jeg håber at få et kuld hvalpe i juni, hvor der forhåbentlig er en lille, lækker tæve, der bliver boende smiley

Det bliver Tillas andet kuld

profilbillede
  • #4   19. jan 2024 Ck, forhåblig lab. Jeg er fodervært, så ved ikke om det bliver en lab eller anden race/blanding. Men har ønsket en tæve lab, helt i gul. Men det er også tit dem der bliver solgt først.

Hvilke skal du have? Gælder mig til at følge med!

• #5   19. jan 2024 Kirsten, hvor er hun flot på billedet der. smiley
    Glæder mig til at se billeder af hvalpene hvis de slåes op her inde, og se hvilken du skal have af dem. smiley

• #6   19. jan 2024 Trine, hyggeligt, glæder mig til at se hvalpen du skal have. smiley

Jeg skal have en Bichon havanais, og glæder mig så meget. smiley

• #7   19. jan 2024 Vi fik to hvalpe i 2023, så i år skal vi nok ikke have nogen, men man ved jo aldrig

profilbillede
  • #8   19. jan 2024 CK - Tak smiley jeg plejet at lave en hvalpetråd, det gør jeg også denne gang.

Her er Tilla tre dage før hendes første kuld kom til verden, 9 stk.

profilbillede
  • #9   19. jan 2024 Bodil, H*n ser flot og sød ud. smiley
    Kan godt se med 2 hvalpe at det måske ikke lige er planen med flere lige nu. smiley

• #10   19. jan 2024 Kirsten, den vil jeg da kigge på når den engang bliver lavet. smiley
    Det var også en god portion hvalpe at have 9 i maven, intressant at se. smiley

• #11   19. jan 2024 Jeg er ihvertalf meget klar til at få en hvalp, har allerede købt en masse ting ind, både mad og vand skål, tæpper, senge, transport taske, forskelligt legetøj, osv osv. smiley

• #13   19. jan 2024 Min kæreste og jeg håber på eurasier nr 2.
    Tæven er næsten lige gået i løb, så vi venter spændt smiley

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 541
    #14   19. jan 2024 Jeg håber på at jeg i år finder sådan en her. Og kan få den hjem 8 uger gammel oveni.
    Rumænsk hyrdehund Bucovina

profilbillede
  • #15   19. jan 2024 Ikke som sådan, men leger lidt med tanken om selv at lave et kuld.

• #16   19. jan 2024 Jeanette, dejligt med en ven, og lyder hyggeligt med en mere. smiley

• #17   19. jan 2024 Louise, uh spændende, vil gerne se når i får jeres nummer 2. smiley

• #18   19. jan 2024 Cookie, jeg vil krydse fingre får du finder sådan en lækker en der og kan få med hjem. smiley

• #19   19. jan 2024 Zenta, spændende tanke, hvilken race? smiley har ikke styr på hvilke hunde alle har her inde. smiley

• #20   19. jan 2024 Vi har både Schæfer, Dansk Svensk Gårdhund og en Jack Russell. Men Schæfer smiley Har en bestemt hanhund i tankerne.

• #21   19. jan 2024 Zenta, Schæfer er også dejlige. smiley

• #24   20. jan 2024 Pernille D, spændene og se hvad i finder, du må endelig vise billede af hunden når det er. smiley

• #25   20. jan 2024 Indica, jeg vil krydse fingre for der dukker en bror eller søster op til Linus. smiley

• #26   20. jan 2024 Jeg håber at der kommer en lillesøster til Aslan og Luna i år smiley
    Dog har jeg intet imod at vente, men er da skrevet op hos en opdrætter til en smiley

• #27   20. jan 2024 Julia, håber du finder en lillesøster til dine hunde. smiley

Jeg har heller ikke noget imod at vente, har rent faktisk været skrevet op siden sommer sidste år, og nu hvor vi nærmer os kan jeg bare mærke at tiden føles mere langsom, fordi jeg glæder mig helt vildt. smiley
    Valgte selv jeg ville skrives op, ledte efter en god opdrætter, men der var nogle som prøvede sælge de hvalpe de havde, men takkede nej, selv om alle så søde ud, fandt en som jeg kunne blive skrevet op hos hvor jeg følte mig godt tilpas med opdrætteren og besøgte hendes hunde 2 gange, der var skønne hunde hun havde. smiley

• #28   20. jan 2024 Ingen hvalp til mig desværre. Men vi er igang med at kigge på katteracer og undersøge det. Så jeg håber på at der til næste år flytter en killing herhjem smiley

• #29   20. jan 2024 CK, det håber jeg også smiley
    Jeg ventede også på Luna i 2 år, før jeg fandt den rigtige hvalp og opdrætter. Nu har jeg ventet snart 1 år på denne smiley
    Vil gerne have en udstillingshund og Luna er perfekt til det bortset fra at hun elsker at løbe agility mere, så det gør vi i stedet smiley

Synes det er så vigtigt at man har det godt med sin opdrætter og super godt at du har besøgt opdrætteren flere gange allerede smiley

• #30   20. jan 2024 My Little, katte er også søde, bliver spændene hvad race du ender med. smiley

• #31   21. jan 2024 Julia, Jeg har brugt nogle år på at undersøge hvad race der passede til mig, var usikker længe indtil jeg fandt Bichon havanais racen, der følte jeg at det var det rigtige race valg. smiley
    Luna ser også sød ud. smiley

Indtil videre har jeg ikke planer om udstilling eller gå til noget, ud over jeg har planer om hvalpe træning, som jeg kigger på hvad jeg skal vælge, fik anbefalet noget fra DKK, så det lure jeg lidt på selv om det ikke er endnu. smiley
    Kigger også efter om jeg skal blive medlem af DKK, prøver læse mig til hvad sådan et medlemskab giver, ud over man kan tjekke opdrætters avl og sådan ting. smiley

Jeg er også rigtig glad for at have besøgt opdrætteren flere gange. smiley

Kommentér på:
Hund i år 2024

Annonce