{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg glæder mig egentligt..
  • #1   6. feb Øv - rart at de vil renovere, meeeen....
    Har du prøvet at høre om ikke der er alternativer til den midlertidige bolig som du er blevet tilbudt.

    Tror nogen gange de Boligselskaber ikke tænker konsekvenser....

    Min mor boede på 1. sal i en ældrebolig, hun var næsten blind og som mange andre i ældrekomplekset dårligt gående. I forbindelse med en lignende renoveringssag mente boligselskabet, at de ældre skulle blive i lejlighederne og benytte en stejl åben metaltrappe op OVER deres altankanter og så bo i lejlighederne og flytte lidt fra rum til rum under renoveringen. Indgangsparti og køkken kunne ikke benyttes det meste af tiden, da det var der de største problemer var.
    Det krævede snak med STORE bogstaver at få Boligselskabet på andre tanker, men vi havde så fat i kommunen, og sjovt nok mente hjemmeplejen, at adgangsforholdene var for dårlige for deres medarbejdere, så det endte ud med genhusning på rimelig vis.


  • #2   6. feb jeg tror de er lidt undskyldt. Vi har været meget længe om at beslutte om vi ville flytte helt eller genhuses... så de fik først vores afgørelse få dage før vores stræde fik udstukket datoer og adresser.... og dermed fik de jo så heller ikke vore ønske om ingen. trappe før det nok var for sent.
    Forhåbentligt bliver det ikke så længe, for byggeriet er i forvejen så forsinket at der er blevet skruet bissen på omkring tidshorisonterne.


Kommentér på:
jeg glæder mig egentligt..

Annonce