{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARGH Kontaktlinser no. 2
  • #1   12. okt 2007 Louise, er det bløde linser?

• #2   12. okt 2007 øhhh de er meget bøjelige og gummiagtige...hvordan kan jeg se det?

• #3   12. okt 2007 hehe gør som mig brug briller

• #4   12. okt 2007 Team Tricolour: Ja jeg har sg også ondt af mig selv idag.... smiley Heldigvis har HG's brugere reddet mig én gang idag....

• #5   12. okt 2007 Christel: Du skal ikke undskylde - har selv godt kunne se det morsomme hele dagen lol....

Michael og Dorthe L: Til at få linserne ud???? Ej ku' ikke la' være... Har prøvet briller - duer ikke til mig....

• #6   12. okt 2007 Så er det bløde linser *GG*

Når jeg tager linser ud, så tager jeg min højre pegefinger og presser ganske let på linsen i øjet og fører linsen væk fra iris og ned mod øjenkanten. Der tager jeg fat med pege- og tommelfinger på begge sider af linsen, og presser mod linsen, så den folder sig sammen. Dermed kan du tage den sammenpressede linse ud af øjet...

• #7   12. okt 2007 Mie og Dorthe: I er nogle englebasser - den ene er ude.... Tror jeg brugte en blanding af jeres forslag.....

• #8   12. okt 2007 Og så kom den sidste ud - Igen har HG's brugere reddet min dag. TAK

• #9   12. okt 2007 har selv linser og har haft det i 7 år nu, puha det var svært i starten

gned mine ud i starten fordi jeg simpelthen ikke orkede at prøve mere, men der risikerer du så de ødelægger, og en rest blive ri øjet så ikke så smart

har et godt tricks.

sæt en tør finger på øjet, skub din fingere ex til venstre og kig så til højre så skubber du dem jo væk fra hinanden, sådan gør jeg altid.

lige meget hvad vej du gør det, bare det er modsat af hinanden. altså i hver retning.

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   12. okt 2007 Jeg fik også den der metode forklaret at min optiker men kunne ikke gøre det så lavede min egen metode hvor ens fingre ikke kommer i kontakt med øjet.

Demonstreret på højre øje:
    Du tager højre pegefinger og trækker lidt ned i huden under øjet (det nedre øjenlåg om du vil) trykker lidt ind så linsen ikke senere bare glider nedad.
    Så åbner du øjet så meget som muligt tager venstre pegefinger og trækker lidt op i øjenlåget -> trykker det så ind mod øjet og presser forsigtigt ned så burde linsen bøjes udad.

Håber du forstår ellers må jeg fixe et billede smiley

• #11   12. okt 2007 Jeg gjorde som Mie..

• #12   12. okt 2007 Karina og Michael: Jeg afprøver jeres metoder i morgen....

Sjovt hvor mange forskellige måder der egentligt er. Det var det samme i formiddags- mange måder at sætte dem i på....

En dag finder jeg jo nok den metode, der virker bedst for mig.... Men idag tog det kun knap en halv time - klar forbedring i forhold til i går aftes....

Takker igen for rådene

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   13. okt 2007 Det skal nok komme om 14 dage kan du sætte dem i på under 30 sekunder smiley

Kommentér på:
ARGH Kontaktlinser no. 2

Annonce