{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

bulldog tatovering, {{forumTopicSubject}}

har lagt min kommende tatovering ind under albums, det er en tegning af min egen hund

har i nogle forslag til hvor den kunne side, uden det bliver for maskulint, da det jo ikke ligefrem er en chi... hihi

kender i andre som har hunde tatovert, og har i muligvis et billed af det? ville gerne se det rigtigt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bulldog tatovering,
  • #1   12. okt 2007 havde tænkt mig over lænden men så ude i siden

og nej ikke armene synes også skulder blad er for maskulint

har allerede i lysken

• #2   12. okt 2007 "my dog" skal nok ikke sige det for højt så hvisker, "jeg fik min første da jeg var 15!" lidt tidligt måske men har ikke fortrudt den,

men forstår godt den pågældende alders grænse.
    så vent du til du selv kan bestemme, og så se om du stadig vil have en, husk den sidder der resten af livet smiley

• #3   12. okt 2007 altså ude i siden?

vejer 55 kilo og er 166 høj. har lige tabt 10 kilo så er faktisk ret slank nu. har ikke håndtag som man kan se, men har da en meget lille dele , men ellers flad mave nu

træner stadig meget for at få det sidste væk.

men ja rigtigt det ville ikke være pænt hvis man er lidt for tyk, ved så ikke hvor langt ud den skal gå

en tatovør inde i en sidegade til istedgade, som har tatoveret i puha i snart 30 år tror jeg, min fars gode kammerat og min far har selv været tatovør engang samme sted, så har været meget derinde og set meget af hans arbejde.

lige nu er min kæreeste derinde og få lavet store hoveder på hele det øverste stykke af den ene arm hoveder som han bare laver i fri hånd og efter hans egen fantasi, nogle ligner djvæler andre loidt trolde, hekse agtige. men alle sådan lidt skumle hoveder med fede detaljer og skygger

super dygtig

• #4   12. okt 2007 synes måske bare skulderen virker maskulint, er måske ikke lige de flestes proto typer på en som har en bulldog.

kunne godt gå rundt med en chi på armen, hvis du forstår,

så ved ikke helt det med skulderen, måske også fordi det ikke altid kan dækkes, og træner meget jo, og det er i tank toppe. og går meget i trøjer uden ærmer og skal jeg eks i byen, vil alle jo kunne se den

og det ved jeg ikke om jeg synes er så fedt , sidder den der i siden kan den jo dækkes med min alminelige trøje. går ikke ligefrem med mave bluser hihi, så den vil stort set altid kunne dækkes.,

• #5   12. okt 2007 jo tak hihi, dejligt at blive normal igen, selv om jeg aldrig har været fed, har nok egentlig været som det meste af danmarks befolkning, hihi med lige lidt for meget på side benene og en delle eller to på maven hihi.

bare irriterende alt ens tøj er for stort grin.

ja skal huske at sætte den ind så. nu må vi se hvor længe der går. hihi. og om jeg vælger hvor han kigger lige ud eller til siden meget svær beslutning

Kommentér på:
bulldog tatovering,

Annonce