{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Isabelle
Isabelle
Tilmeldt:
14. okt 2023
Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559

TV-tråd {{forumTopicSubject}}

Denne tråd er til alskens snak om TV - både flow og streaming - om skidt og kanel og det midtimellem smiley

Anbefalinger og det modsatte er også velkomne.
Der kan gives stjerner - fra minus ** til plus ********** smiley

Jeg lægger ud med en anbefaling: Baby Reindeer på Netflix er fascinerende på en besynderlig måde. Den er tåkrummende og
irriterende - og svær at slippe, synes jeg.
Miniserien om den håbløse komiker/barmand og hans bizarre stalker bygger
på en virkelig historie.
Jeg giver den * * * * * * *


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV-tråd
  • #1   28. apr Jeg stemmer i på Baby Reindeer, man sidder tilbage med en følelse af både undren og sympati.

  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 216
    #2   28. apr Yellowstones på Netflix
    Sikke dog en smuk natur smiley

    Badehotellet TV 2 play
    Bare så hyggeligt

    Sikke en god tråd smiley


  • #3   28. apr når det bliver de lange vinter aftener så vil jeg anbefale The Crown til dem der ikke har set den .. desværre lever sidste sæson ikke op til de forrige, men god er den ..

    Hvis nogen er til hygge pige så vil jeg anbefale Emily in Paris, den kan ingen få ondt i maven af ..
    Min søn forsøger stadig at overbevise manden og jeg om den der serie med riddere osv hvor blev Coster Waldau er med .. kan ikke huske navnet, den er mega kendt, tror det bliver en næste vinter plan ..


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #4   28. apr Jeg vil tjekke Yellowstone, Mikes smiley

    Jaaaaaaa - Badehotellet er noget af det mest hyggelige. Jeg er lidt ekstra vild med Edith. Hun er så varm og sød og sladderelskende og kært, uskyldigt intrigant og med en skøn mimik smiley
    Fie er lidt for renskuret GOD.

    Åh tænk, hvis man havde The Crown tilgode, Hanne smiley smiley smiley
    Jeg er enig mht. sidste sæson. Den er ikke værd at skrive hjem om desværre.

    Hygge pige - hmmm - det kommer virkelig meget an på, om der også er kant og lidt mudder smiley

    Ridderserier er jeg bare slet ikke til.


  • #5   28. apr Dead boy detective er absolut fantastisk

    profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #6   28. apr Hvor kan man se den, Lens?

  • #7   28. apr Uha ja, Yellowstones og forløberne til den er gode. smiley

    Ser nogle af jer Forræderne? Den danske er god, men den britiske - hold da magle, de gør langt mere ud af det og så er der langt mere drama. smiley

    Badehotellet ser vi også, men jeg synes ikke, denne sidste sæson lever op til de andre, den er for karrikeret til min smag. smiley


  • #8   28. apr Jeg blev skuffet lidt over afslutningen af Badehotellet.
    Det sluttede ikke lige som jeg gerne ville.
    Nu skal jeg nok lade være med at skrive mere om det, for det er nok ikke alle som allerede har set det.

    Jeg kunne bedst lide Helene.
    Tænk at være gift med Weise og stadig våre positiv og glad, så stor respekt for hendes måde at takle Weise på.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #9   28. apr Forræderne er fascinerende. Jeg må lige se den britiske. Er den på Netflix også?

    Jeg glæder mig til Badehotellet i aften - og tak for ikke at afsløre noget, Anni smiley

    Da jeg så første afsnit af Badehotellet (altså ALLERførste afsnit), tænkte jeg "skolekomedie, fnys". Sådan er serien stadig indimellem, karikerede papfigurer med glasur og lidt bølger - men jeg kan ikke lade være med at holde af det hele alligevel. Man er blevet en gammel nostalgiker smiley


  • #10   28. apr Den britiske Forræder er på Tv2 play - helt igennem fantastisk!



  • #11   28. apr jeg mobbes af børnene for jeg æælsker Flow TV så glæder mig også til Badehotellet i aften, i starten var det slet ikke mig, men hvor er den hyggelig, og jeg ville så gerne en serie a la den der bare blev ved og ved, der er jo masser af historie der kan bygges ind i den frem til nutiden ..
    Den jeg ikke kan huske er Game of the Thrones


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #12   28. apr Jeg glæder mig til en hel dag/aften med Traitors (har jeg lige læst mig til, at Forrædder hedder på engelsk smiley ) i morgen måske.


  • #13   28. apr Elsker Forræder!

  • #14   28. apr “To kolde fra kassen” - de mest bizarre bedemænd fra Ama’r smiley

    Dokumentarserie på TV2 om far og søn, der driver Øens bedemandsforretning på Amager smiley


  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 216
    #15   28. apr Badehotellet :

    Jeg kan nu godt li otilia og Martha smiley og Edith ja smiley
    Men især fru fjeldsø smiley


  • #16   28. apr synes stadig der er ting der kan bygges videre på ved slutningen af Badehotellet ..
    Savner de store gennemgående historiske familieserier jeg husker fra min ungdom ..
    tænk hvis nogen tog teten op og lavede en serie der så på både familien i Tyskland, dem der rejste til Frankrig og ja dem der blev i DK ... og så de historiske begivenheder der er sket fra da til nu ,


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #17   28. apr Nu har jeg lige set sidste afsnit af Badehotellet. Jeg er ked af at sige det - og mere af at synes det: ÆV, noget tyndt pjask smiley

  • #18   28. apr Jeg ELSKER “Helt sort” smiley Dels er Melvin Kakooza en af de allersjoveste komikere i min optik, dels er hans mor, Carolyne, det mest fantastisk menneske smiley

    Jeg har ikke set Badehotellet, overhovedet. Men overvejer om jeg skal give mig i kast det, selvom Isabelle har en lidt lunken anmeldelse af slutningen smiley


  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 216
    #19   28. apr Jeg havde så travlt med at se afsnittet i morges så nussede helt det var sidste afsnit og troede at sidste afsnit var Fru Fjeldsøs fødselsdag smiley
    Og blev så skuffet over hr aurland og otilia


  • #20   28. apr Åhh ja! “Helt sort” er også et af mine yndlingsprogrammer smiley Jeg kan ikke lade være med at grine, når moren griner smiley

    Og så har jeg hverken set Badehotellet, Krøniken eller Matador smiley


  • Indica J
    Indica J Tilmeldt:
    jan 2024

    Følgere: 20 Emner: 12 Svar: 154
    #21   28. apr Jeg er tosset med 'Badehotellet', og jeg har vidst set det liiiidt for mange gange efterhånden smiley smiley
    Jens Jacob i rollen som Weyse er jo helt skøn smiley

    'Overleverne' på TV2 er også en virkelig god serie.

    På svtplay.se ligger der et ret sjovt show der hedder 'Detektiverna' - det er også meget underholdende.

    Og så er jeg stadig ret vild med 'Orkestret'.

    Udover det ser jeg mest dokumentarer, dem er der heldigvis også ret mange gode af for tiden smiley


  • #22   29. apr Noget af det absolut sjoveste, jeg har set er "Cunk on earth" på Netflix.
    Det er så afsindigt morsomt, og jeg håber virkelig, at der kommer flere afsnit.
    (For de ældre her i tråden, vil jeg sige, at det minder en lillebitte smule om UshiHeiku - udover at Cunk IKKE har en forklædning, hun smider til sidst smiley

    Bedste dokumentar; Ubetinget "Pretend it´s a city" - også på Netflix. Om excentriske, modige og skarpe Fran Lebowitz.

    Mest skræmmende og fascinerende: Episode 2 i anden sæson af "Black mirror", som hedder "White bear". Den afviger fra ALT jeg før har set, og er vanvittigt tankevækkende. Se den - og fortæl lige bagefter, hvad I synes!!!

    Og ellers er jeg bare generelt en sucker for drama-serier, uden at kunne nævne én, der for alvor skiller sig ud smiley


  • #23   29. apr Jeg ser ikke så tit serier. Men Yellowstone fangede mig godt nok. Smukke billeder og en fascinerende fortælling om en virkelig dysfunktionel familie med nogle seriøse issues i deres interne relationer. Men også fortællingen om 'kampen om jorden' og forhold mellem forskellige grupperinger. Godt nok foregår det i USA og er 'skåret' en hel del ud i pap. Men faktisk også noget man godt kan overfører til danske forhold.

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.559
    #24   29. apr Jeg er med på MANGE stjerner til "Helt sort". Melvin og hans mor er fantastiske mennesker smiley Jeg griner faktisk sjældent sådan højt og inderligt af fjernsyn. DET gør jeg jævnligt af situationer i "Helt sort" smiley

    Badehotellets grev Ditmar købte i øvrigt mit barndomshjem, da min mor flyttede i ældrebolig - vigtig information smiley
    Havde jeg haft råd, havde jeg selv købt det smiley


    profilbillede
  • #25   29. apr Hmmmm - det lyder til, at jeg skal have TV2 Play... Ihvertfald i en periode smiley

  • #26   29. apr Enig med Isabelle, jeg synes også at afslutningen af Badehotellet er engang "tynd pjask".
    Jeg blev ret skuffet.


  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 216
    #27   30. apr Må gi jer smiley

    Baby reindeer er mere end fantastisk smiley
    Tak for den anbefaling smiley


  • #28   1. maj Åh så glæder jeg mig til resten - jeg begyndte også på Baby Reindeer forleden, men er kun nået lidt hen i anden episode. smiley

Kommentér på:
TV-tråd

Annonce