Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ASEA er det fup og svindel eller verdens bedste medicin?
  • Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 1 Svar: 8
    #1   7. aug 2024 Godaften.. Ja jeg var så dum at hop det. Det er sindsyg dyrt og total nul virkning på mig.. smiley

• #2   7. aug 2024 Fortæl fortæl smiley

Hvad fejlede du, kom du af med det, var der andet der afhjalp dit problem, hvor mange kr brugte du om måneden?

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

#3   7. aug 2024 Det var til en fest jeg kom i snak med en sælger der fra. Vi kom ind på det da jeg spurgte hvad hun arbejdede i så kom snakken jo i gang fordi jeg fornemmede hurtigt det var noget mirakel halløj. Jeg har længe ( 2 måske 3 år) gået med smerter i lend og ryg ja nærmest hele kroppen. Så kom der jo en forklaring om at det her Vand halløj var så godt. Jeg har ikke ku mærke nogen forskel over ca 4 måneder med et forbrug på mener omkring 1800 kr. Det er jo vanvid kan jeg se her bag efter. Men har man det skidt ja så prøver man jo næsten alt.
    Nu er jeg så kommet i behandling ved en dygtig fys hver 5 uge som sundheds forsikringen ovenikøbet betaler. Nu er tror jeg mere på fremtiden smiley smiley

• #4   7. aug 2024 Nu fortæller onkel Børge mig at store stutterier bruger det til deres heste ????

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

#5   7. aug 2024 Vi har selv heste her i familien. Der er ingen grænser for hvad en god sælger kan sælge smiley smiley Jeg har mig en hund Labrador og alle siger den skal have afvejet foder. Hmm.. min har fri adgang til foder hele tiden plus han får rester og godbidder. Han er i den skønneste form og det har jeg dyrlægens ord for. Man skal ikke tro på alt hvad man høre det er ihvertfald min erfaring

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

#6   7. aug 2024 mangler onkel Børge noget "dyrt vand" smiley smiley

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 114 Emner: 30 Svar: 3.580
    #7   7. aug 2024 Spørg onkel Børge til et par navne på de store stutterier smiley

• #8   7. aug 2024 Alle mulige travheste, hunde og katte kan også få det siger han. Ikke nogen navne nævnt.

• #9   7. aug 2024 Her er noget
    https://www.fornyditliv.dk/

• #10   7. aug 2024 De sælger 1 ASEA vand for kr 450,-

• Isabelle
    okt 2023

#11   7. aug 2024 Det lyder som mirakelmedicin fra det vilde vesten.
    Det virker mod:
    hovedpine
    gigtsmerter
    piskesmæld
    ondt i ryggen
    knæskader
    hælspore
    nedsunken forfod
    træthed
    østrogenbesvær/overgangsalderproblemer
    ja sågar RYNKER kan dette vidundermedicin glatte ud.
    ASEA skiller bare vands og salts molekyler, og sætter dem SAMMEN igen. Bingo bango så kan samlesætmolekylerne helbrede hvadsomhelst.

Jamen altså - verden vil bedrages, og den BLIVER det sgu smiley

• Isabelle
    okt 2023

#12   7. aug 2024 Jeg kan gerne sælge noget mirakelvand til halv pris. No problemos - kun svindel smiley

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    mar 2020

#13   7. aug 2024 Hvis alt det der gøgl er så godt så skal de jo lave kontrakt med plejehjem over hele landet. Der bliver intet til alle de kæmpe sygehus de ikke kan finde ud af at bygge alligevel

• #14   7. aug 2024 Altså hesteejere er verdensmestre i at bruge penge på tilskud af alle dags, så det ville såmænd ikke komme bag på mig, hvis nogen hesteejere brugte det.
    Det er jo bare ikke = at det virker...

Hvis det rent faktisk havde effekt, så ville de kunne dokumentere det med undersøgelser, ikke kun med anekdoter.

• #15   8. aug 2024 Det er simpelthen så meget fub og humbug smiley smiley smiley
    Nu sidder salt og vands molekylder i saltvand jo overhovedet ikke sammen. SaltKRYSTALLERNE er bare opløst i vandet. Man kan altså ikke sætte NaCl sammen på andre måder en den naturen har opfundet (det er ret simpel kemi fra folkeskolen smiley ). Det der skrives giver ingen mening og er en gang 'løgn og latin'.

• #16   8. aug 2024 man kan jo sige at hjalp det så var verdens lidelser slut og medicinalfirmaernes indtjening dalende ...

• #17   8. aug 2024 Typical pitch on how this helped family, neighbor, or friend – All the MLM products that I mentioned above have this in common. Almost never do you see any blind experiments to “forestall any chance of a placebo effect, observer bias, or conscious deception.” That quote is from Wikipedia and it’s one of the many reasons why health MLM health testimonials are pointless.

• #18   11. aug 2024 Milena Penkowa står nævnt på siden...
    Det var hende der fik en dom for at opdigte forsøg med (rotter?) , hvis jeg husker rigtigt

Jeg har ikke nærlæst og måske hun ikke har noget med produktet at gøre

• Isabelle
    okt 2023

#19   12. aug 2024 Jeg støder jævnligt på obscure reklamer på nettet, hvor kendte danske erhvervsfolk optræder med billede - fx Jesper Buch og Jacob Riisgaard. De har begge fralagt sig ethvert kendskab til de produkter, deres billeder optræder sammen med.

Kommentér på:
ASEA er det fup og svindel eller verdens bedste medicin?

Annonce