{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

spørgsmål om fail udfordringer :o) {{forumTopicSubject}}

jeg har her de sidste par dag ( pga sygdom ) sidder og kigget udfordringer/stemt i udfordringer, og der er noget jeg egentlig studser over. der er mange synes jeg der har deres hunde som hvalp på billed nummer 1 ( det man som reglt bedømmer udfra, jeg gør i hvert fald ) selvom hunden ikke er hvalp mere. Vi synes jo alle hvalpe er søde og charmerene, så gør folk det for at vinde dysterne? eller er det bare mig der opfatter det forkert?
Jeg ved godt det hele bare er en leg, og at man bare kan lade vær' med at deltage, men jeg undre mig bare over det, og synes personligt ikke selv det er helt fail :o)

Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om fail udfordringer :o)
  • #1   30. okt 2007 det er nu ikke altid jeg stemmer på en hvalp. syntes ikke det er nemt at se hvordan den kommer til at se ud, ikke dem der er helt baby'er i hvert tilfælde og opdager jeg det ikke mere er en hvalp, går jeg altid op og kikker på hvordan den ser ud nu.
    og må indrømme at Bianca faktisk kun er 8 måneder på hendes første billede, men er så glad for det at jeg ikke nænner at skifte det ud. og hun ser altså stadig sådan ud idag som 20 måneders hund

• #2   30. okt 2007 Når nogen har et valpebillede som nr1 så ser jeg alle billederne igennem for at se hvordan de ser ud i dag.Jeg har nogle vildt flotte valpebilleder af Leo,men har valgt at bruge et lidt kædelig et istedetfor:-)Jeg kunne nok vinne mange flere stemmer på at skifte billede,men jeg mener det burde være unødvendig.

• #3   30. okt 2007 jeg sover personligt også lige så godt om jeg har tabt eller vundet mine udfordringer *GG*, kunne bare aldrig selv drømme om at sætte Nicki som hvalp ind som billed nr 1

• #4   30. okt 2007 Jeg kigger altid alle billeder og læser teksten igennem. Ellers syntes jeg ikke rigtig jeg kan danne mig et billed af hunden. Når jeg har dannet mig et billede af begge hunde stemmer jeg ud fra det.
    Jeg syntes ikke man kan dømme ud fra kun ét eneste billede.
    Men det er min mening

Kommentér på:
spørgsmål om fail udfordringer :o)

Annonce