{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

ENDNU ENGANG {{forumTopicSubject}}

...spørger jeg mig selv om, hvorfor pokker jeg er herinde.
Folk er så sindssygt agressive og selvretfærdige og så skidehamrende "kloge", at det er til at blive sindssyg af!!!!!!!!

Jeg er herinde for at blive underholdt og få gode råd.
Hvad fanden er andre herinde for?? For at være pedantiske og hele tiden finde noget de kan løfte pegefingeren over for?? Nogle gange virker det sådan.

Man kan ikke komme med et kvæk uden at folk konstant skal komme med deres uforbeholdte mening. Også selvom man ikke beder om den...

Er det en tendens der flourerer i danmark eller er det kun herinde at folk er sindssygt emsige??


Seriøst, hvorfor melder folk sig ik ind i amnesty eller andre organisationer hvor de rigtig ka få lov til at spille " moralens" politimænd, istedet for at sidde her bag skærmen og kaste med mudder, hunddekiks og hvad de ellers nu finder på, fordi de har et behov for det.

ARGFH!!!!!

- et surt opstød fra en der selv bruger tid på at sidde her inde og lukke galde ud, i dette minut...

Nu får jeg sikket på hatten for denne tråd, men det er bare dejligt....som ´sagt vil jeg da gerne underholdes...og at få nogle verbale "irettesættelser" (SOM OM) fra anonyme folk herinde fra, som jeg ikke aner en skid om, er blot morsomt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDNU ENGANG
Kommentér på:
ENDNU ENGANG

Annonce