{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Græske hunde søges {{forumTopicSubject}}

til vores gruppe for græske gade hunde..
Nye medlemmer søges til vores gruppe hvor vi vil udvæksle erfaringer om vores dejlige grækere.
alt der vil spændende at snakke om også emner der ik altid har med hundene at gøre.
det kunne også være sjovt at lave en legestue for hundene, mødes og gå lange ture tage i hundeskoven.
Det ville da være dejligt at have nogen at mødes med.
Man kunne jo også eftersom afstanden af og til er stor så kunne man jo også skiftes til at arrangere et møde så man kommer lige over bæltet og alles behov bliver stillet.
da det jo selfølgelig er dyrt hvis det altid er de samme der skal tage til kbh, men dem fra kbh også kom til fyn eller jylland afhængig af hvor vores medlemmer måtte bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græske hunde søges
  • #1   4. nov 2007 Det ved jeg godt.
    men tak for det..
    hun er medlem af gruppen smil.
    hun er rigtig skøn.

• #3   4. nov 2007 Det er da logisk nok det er fordi hendes mor er huskin og hun så også selv er det..
    så kan hun jo ikke stå under gravhund.

• #4   4. nov 2007 Græskehunde er jo ikke græsk race men også racer lige som vi har herhjemme...

• #5   4. nov 2007 det jeg mener med at græske hunde søges det er de hunde fra grækenland der er adopteret af danske familier ,og som nu bor i dk men oprigtigt har levet et liv på gaden i grækenland, hvor de så er blevet adopteret at dk familier til at leve et godt hundeliv her fremfor at være jagtet af de græske folk

• #7   4. nov 2007 Hvad kunne du så ellers tænke jeg satte hende under.
    Hvis du havde læst profilen så ville du have læst at hendes far er ukendt og eftersom det eneste man ved er at hendes mor er huskin.
    Ja så er det jo klart det er det hun kommer til at stå under.
    Vil da lige pointere over for dig at hun ligner sin mor rigtig meget,men da hun kun har været i dk siden juli i år og var meget undervægtig da vi fik hende ( 10 ) kilo hun vejer nu 16,4 men har stadig kilo hun skal have på og når hun får det så ændre hendes pels sig også..hun er den eneste at 4 søskende der har 2 helt brune øjne de andre har enten 2 helt blå eller blandede...

• #9   4. nov 2007 Så skal hun da under blanding :o)

• #12   4. nov 2007 øhh hva skal det sige at spamme min tråd....

• #13   4. nov 2007 Hmm er det mig der har misforstået dig charlotte det ene øjeblik siger du at det jo er logik for burhøns og det andet så spammer du mig også....ikke helt forstået

• #14   4. nov 2007 IØVRIGT..
    Så kan jeg slet ikke se hvad jeres problem er hvis i er ligeglade......
    Så mener jeg også at der står under det her emne at græske hunde søges , så vidt jeg kan læse mig til så er der ikke nogen af jer der har græske hunde

• #15   4. nov 2007 Næææ det er en efterlysning af ejere med græske hunde, hvad har det så at gøre med om Liva's hund er ægte eller ej??

Min Nike er da super ægte... ægte greek roundabout altså *SS*

• #16   4. nov 2007 undskyld om My's hund er ægte... det er jo hunden der hedder Liva...

My at spamme er når de skriver om alt andet end det du starter med... altså alt andet end græske hunde *SS*

• #17   4. nov 2007 hi hi Charlotte.... hvordan kan man også have noget mod græske gadehunde... de er bare så super skønne (ikke mere end de danske).....

• #18   4. nov 2007 Ok tak for det tyttemåzen....
    grækere er nu dejlige...
    Ja liva er nu også for mig rigtig ægte..
    Det kan være at vi skal starte en ny race ( greek rondabout) hi hi ..
    Der er tilsyneladende ikke plads til folk herinde der sætter sin hund på den ene race man sætter hunden under.......
    Det er nu lidt at gå i små sko...
    Kunne også kalde det misundelse fra folk der åbenbart kun går ind for den rene race...

• #19   4. nov 2007 Jeg tror nu ikke at det er fordi de går i for små sko, men puttede alle dem med blandinger deres ind under ægte, ja så ville det blive et stort rod....

Greek Roundabout er da en ny race.... ihvertfald her i huset *LOL*

• #20   4. nov 2007 Det kan man da heller ikke have de er jo dejlige.
    Men hvad har det med at gøre at i ikke mener at hun har fortjent at høre under racen huskin, når nu folk er ligeglade. hvis man kigger under racen kan man også se andre huskin der minder meget om liva.....de er måske heller ikke huskin?????
    eftersom det er den eneste race vi ved hun er så er det naturligvis det jeg sætter hende under.
    Beklager meget hvis jeg har misforstået tingene da vi oprettede en profil på hende for 1 uge siden, der var jeg så ikke helt klar over hvor vigtigt det er for folk at der ikke kommer bastarder under den ene rene race man kender til...

• #21   4. nov 2007 Jamen så går vi da dertil rent race mæssigt..
    Det vil liva da også meget hellere så er hun da sammen med hendes rene race..

• #22   4. nov 2007 Så er Liva rettet, håber det hidser folk ned igen..
    Det var da bestemt ikke min mening at gå imod folk med ren race, da vi oprettede profil på hende faldt det naturligt for mig at sætte hende under huskin...
    Det skal da ikke ske igen..smil..

• #23   4. nov 2007 Det er da også for dårligt at du som ny ikke ved at hun skal stå under blandinger... fy skam dig.

• #24   4. nov 2007 Ja jeg er slemm.
    Dåeligt man ikke ved alt som Ny

Kommentér på:
Græske hunde søges

Annonce