{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Rørt til tårer !! {{forumTopicSubject}}

Det hele startede her til aften
jeg tog Sally med ud på aften-tur som altid
turen går fint ..og alt det .
jeg kommer hjem i varmen ..sætter mig i min seng og ser lidt tv...lillebror kommer ind, lidt træt i det ..men dog glad.
i hånden har han en film ...den nye krumme ..ka ikke lige huske hvad den hedder..men den sku gå i biograferne nu ..han spørg så sødt om jeg vil se film med ham .
selvfølgelig vil jeg da det. ..vil gøre alt for den lille dreng ..(han er 3år)
vi sætter os til rette..med lidt drikkelse..og sidder ellers og ser den film ..han kravler op til mig ..da han vil sidde hos mig ...filmen handler om at krumme skal redde julen ..julemanden er svag ..og ved at dø ...og han dør faktisk på et tidspunkt ...
min lillebror bliver helt knust i det øjeblik ..at julemanden fortæller at han skal dø..også ligger sig til at dø...han sad med store våde øjne ...og sagde ...neeeeej ..julemanden ikke dø...må han ikke anders...
og jeg sidder jo og siger at han ikke er død men bare sover...og det tror han selvfølgelig ikke på ..da julemanden selv har sagt han sku dø...
ja jeg må tilstå ...da den lille fyr sad der med de store våde øjne ...og knugede sig tæt ind til mig ...ja der løb sq et par tårer fra min side af også ...det er jo vildt hvor blødhjertet man kan blive ..når man sidder med sådan en lille unge ..der bare ikke kan forstå at det bare er film ..

Har i nogensinde prøvet sådan noget ?


*Puha det blev da en hel roman*


Kommentarer på:  Rørt til tårer !!
Kommentér på:
Rørt til tårer !!

Annonce