{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak vol. 2
  • #307   3. feb Jeg tænder også helt af, når der en sjælden gang er en fremmed hund i min indhegnede have.
    Det er sket to gange på lidt over tredive år, og den ene gang var det en labrador, som blev så bange, da jeg råbte højt, at den sprang igennem et flethegn smiley

Jeg synes dog ikke, at det er vildt smart, at en ældre dame går tur med en hund, som hun ikke kan holde. Et løbebælte gør vel ikke tingene bedre.
    Tænk hvis de en dag møder en anden hund, som råber "du kan selv være et røvhul".

• #308   3. feb Anne - Du kan evt spørge om de ikke kan gå med damen, og lade hende holde en flexline, mens de selv holder en alm line, så damen tror det er hende der går med hunden.

Sådan gjorde jeg ved min datter da hun var mindre og gerne ville være med til at lufte kat eller kanin i snor smiley

På den måde er der (forhåbenligt) mere styr på hunden, og damen får styret sin lyst til at lufte hund smiley

• #309   4. feb Du er et væsenligt bedre og mere rummeligt menneske end jeg.

Når jeg er på en træningsbane samtidig med andre - sker jo ind imellem i forbindelse med træning af langtidsdæk - bliver jeg edderspændt, hvis en hund løber hen til min, både når min ligger afdækket eller når det er min, der er igang med lydigheden.

Jeg vil så sige at "uheld kan altid ske" ... jo, men jeg ville ALDRIG acceptere en hund på en bane, hvor jeg var med min hund, der "tit smutter fra sin fører" !!!

Det er en hundefører, som jeg har på mit hold, og han er SÅ sød og vil SÅ gerne. Men hans hund har det med at smutte, og det presser ham helt vildt, når der er 10-12 andre på holdet. Så derfor har vi aftalt at han kommer og træner bare med mig om tirsdagen, hvor jeg lige har en halv time til træning med Ellie, inden Åse skal på hvalpehold.

Han har fået lidt 1:1 træning, og det går allerede fremad smiley Jeg tror på at de to kan en hel masse sammen, hvis bare ejer får ro til at få indlært de ting, der driller.

Det var bare uheldigt at vi lige skulle træne sammen i går, hvor Ellie havde haft den trælse oplevelse, og hun så oveni er i løbetid, og er lidt pirrelig smiley

• #310   6. feb Anne, jeg er fan af Sony.
    Har haft 3 fjernsyn af dem, telefoner mm og har altid været meget glad og tilfreds med dem.
    Har været ud og se på nyt tv, og har indkredset det indtil iderr til et LG eller igen et Sony.

Kommentér på:
Snik snak vol. 2

Annonce