10.407 visninger
|
Oprettet:
Snik snak vol. 2 {{forumTopicSubject}}
Så røg den anden på 2 sider, og lige om lidt går der storm i Storebælt, hvis jeg ikke opretter en tråd
Lige nu savner jeg foråret. At alt er grønt og sprødt, og at man kan falde over sådan nogle små tutter her, når man er i skoven for at træne eftersøgning
jul 2009
Følger: 27 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 85 Svar: 3.920
Det er sket to gange på lidt over tredive år, og den ene gang var det en labrador, som blev så bange, da jeg råbte højt, at den sprang igennem et flethegn
Jeg synes dog ikke, at det er vildt smart, at en ældre dame går tur med en hund, som hun ikke kan holde. Et løbebælte gør vel ikke tingene bedre.
Tænk hvis de en dag møder en anden hund, som råber "du kan selv være et røvhul".
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1333 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.690
Sådan gjorde jeg ved min datter da hun var mindre og gerne ville være med til at lufte kat eller kanin i snor
På den måde er der (forhåbenligt) mere styr på hunden, og damen får styret sin lyst til at lufte hund
sep 2017
Følgere: 562 Emner: 173 Svar: 11.667
Når jeg er på en træningsbane samtidig med andre - sker jo ind imellem i forbindelse med træning af langtidsdæk - bliver jeg edderspændt, hvis en hund løber hen til min, både når min ligger afdækket eller når det er min, der er igang med lydigheden.
Jeg vil så sige at "uheld kan altid ske" ... jo, men jeg ville ALDRIG acceptere en hund på en bane, hvor jeg var med min hund, der "tit smutter fra sin fører" !!!
Det er en hundefører, som jeg har på mit hold, og han er SÅ sød og vil SÅ gerne. Men hans hund har det med at smutte, og det presser ham helt vildt, når der er 10-12 andre på holdet. Så derfor har vi aftalt at han kommer og træner bare med mig om tirsdagen, hvor jeg lige har en halv time til træning med Ellie, inden Åse skal på hvalpehold.
Han har fået lidt 1:1 træning, og det går allerede fremad
Det var bare uheldigt at vi lige skulle træne sammen i går, hvor Ellie havde haft den trælse oplevelse, og hun så oveni er i løbetid, og er lidt pirrelig
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.594
Har haft 3 fjernsyn af dem, telefoner mm og har altid været meget glad og tilfreds med dem.
Har været ud og se på nyt tv, og har indkredset det indtil iderr til et LG eller igen et Sony.
Snik snak vol. 2