61 visninger
|
Oprettet:
Folketingsvalg 2026 {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen nu vil skrive noget om, debattere, eller bare "komme af med " noget omkring valget, før, under og efter ... så det ikke irriterer og/eller drukner i de almene/generelle tråde..
Hurra for demokrati, men kan godt undvære alt valgflæsket og de trættende debatter .. og man skal huske ting er nemmere at sige, at love som hensigt end de nødvendigvis er at gennemføre på den anden side af valget ..
Alle uanset hvem der laver regering skal kunne tælle til 90 for at gennemføre noget som helst .
mar 2009
Følger: 75 Følgere: 138 Hunde: 10 Annoncer: 1 Emner: 163 Svar: 12.921
Jeg læser hvad partiet har som mærkesager, og stemmer ud fra dette grundlag.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 104 Hunde: 4 Emner: 970 Svar: 18.555
jeg kunne godt drømme om færre partier . ... og jeg kan ikke klare det argument at en formue skat, en minimal formueskat er misundelse ... man glemmer at mange virksomheder og driftige mennesker netop er det fordi de kan være det i et samfund hvor der er stor tryghed, hvor de rige ikke skal leve bag hegn .. hvor de kan få veluddannet arbejdskraft, hvor deres medarbejdere kan få passet deres børn så de kan komme på arbejde, hvor deres medarbejdere kan få passet deres ældre så de kan passe deres arbejde, hvor netop en historisk lighed har skabt et trygt samfund, og der er de seneste år kommet en større ulighed, det skaber ikke stabilitet, og jeg tror faktisk den 1% deres sidder på 25-30% af formuerne i DK sagtens kan undvære en promille, eller procent for at holde den tryghed og den sammenhængskraft der er på tværs af sociale skel ... se rundt i verden hvad der sker når der er for stor forskel ..det skal vi undgå ..
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 315
Folketingsvalg 2026